... Bismillahirrahmanirrahim...
~3 YIL SONRA
- Eylül abla sence bu elbise mi yoksa bu mu?
- Hımm bence sağdaki daha iyi.
- Sence Ekim abla?
- Bende görümceme katılıyorum bencede sağdaki.
- Tamamdır. Sağolun ablalarım. Yarın hepiniz geliyorsunuz dimi mezuniyetime?
- Herkesten kastın bizsek geliyoruz evet.
- Tabiki siz başka kim olacak ki.
Ceren sonunu fısıldar şeklinde söylerken Eylül ve Ekim birbirlerine bakıp sinsice sırıtmaya başladılar. Çünkü yarın Ceren için büyük ve şok edici bir sürpriz vardı.
- Annee
Küçük çocuk gözlerini ovarak annesinin kucağında yerini aldı.
- Oğlum uyandın mı?- Hıhım
Küçük çocuk tekrardan başını annesinin göğsüne koyup gözlerini kapatmıştı.- Yiaa Ekoşum ama ben onu yerim Yaa.
- Ya haya yemek miyim ben?
- Sen uyumuyor muydun hee. Gel bakayım halaya da biraz yesin seni.
Eylül küçük yeğenini kucağına alıp öpücüklere boğarken evde küçük çocuğun sesi yankılanıyordu.
- Ya haya bıyak beni hahaha.
- Ya Eylül abla biraz da bize bırak şu minnağı.
- Ceyen benim süper kahyamanım.
Küçük Zeyd'in söyledikleriyle kızlar kahkaha atmıştı.
...
Eylül akşam yemeği napsam diye düşünürken mutfağa Emine Hanım girdi. Gelinin düşünceli halini görünce tebessümle yanına yaklaştı.
- Hayırdır kızım dalmış ne düşünüyorsun öyle?
- Ya anne akşama ne yemek yapsak ki? Düşün düşün aklıma bir şey gelmedi. Bende ilham perilerini bekliyordum.
- Hahaha. Allah iyiliğini versin hiç güleceğim yoktu. E geldi mi bari ilham perileri?
- Yok ya gelmedi.
- İlham perileri gelmedi ama Emine annen geldi. Akşama annengilleride yemeğe davet ettim. Börek, fırında güveç, pirinç pilavı ve yayla çorbası yapalım. Tatlı olarakta fırında sütlaç yapalım da Zeyd Beyimiz keyifle yesin.
- Ya anne valla süper dedin. Ayy benim de canım sütlaç çekti. Önce tatlıyı mı yapsak?
- E hadi kolları sıvayalım.
Hanımlar yemek yaparken kapı çaldı. Emine Hanım, ' Hadi kızım sen elini yıkada kapıya bak. Cihangirdir gelen.'
Eylül ellerini yıkayıp, yazmasını düzeltti ve kapının deliğinden gelene baktı. Kapıda kocasını görünce güleryüzle kapıyı açtı ve 'hoşgeldin' dedi. Cihangir de eşine tebessüm ederek ayakkabılarını çıkarıp içeriye girdi. Eşine sarılıp, başına öpücük kondurduktan sonra ' hoşbuldum' dedi. Cihangir odaya geçip kıyafetlerini değiştirirken Eylül'de mutfağa geri dönmüştü.Hanımlar yemek yapmaya devam ederken Cihangir'de mutfağa girip selam verdi.
- Selamün aleyküm gönlümün sultanları.
- Aleyküm selam oğlum hoşgeldin.
Eylül'de tam cevap verecekken bulanan midesiyle banyoya doğru koştu. Cihangir de peşinden gitti hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen?
Короткий рассказ+90 5052***: Kanka buraya gel hemen.Acill!!! Siz: Pardon da kimsin sen ve nereye gelmemi istiyorsun? ...