... Bismillahirrahmanirrahim...
~2 Ay Sonra
- Aff! Eylül yeter artık bu kaçıncı
- Ama bunuda merak ediyorum. Hem çok güzel dimi Ceren?
Eylül kaş göz işaretiyle Ceren'in kendisini onaylamasını istiyordu. Çünkü Ekimde haklıydı canım kim olsa bir günde on beşinci elbisesini deneyipte üstüne on altıncısını zorla giyerdi ki? Tabiki Ekim çünkü benim gibi görümceye sahip nihahaha.
- Evet ya Ekim abla bunu da dene hem rengi sana çok yakışır.
- Aff! Bu son başka sakın getirmeyin kesinlikle giymem.
- Tamam tamam hadi giyinde gel.
- Elbet zamanı gelecek GÖRÜMCECİM!! O zaman intikamımı çok güzel alacam.
- Sende sırıt bakalım Ceren Hanım seninde zamanın gelecek elbet.🤨- Ya Ekim abla benim ne suçum var şimdi.
- Amaaan boşver Cerenkuşum şimdilik düğün öncesi stresten böyle yapıyor Ekim ablan ahahahha.
Ekim, Eylül'ün elindeki kına elbisesini göz devirerek alıp kabine girdi. Üstünü giyinip çıktı ve aynadan yansımasına baktı bir müddet. Gerçektende harikaydı bu elbise hem bol tesettüre uyuyor hemde rengi de istediği gibiydi.
- Yaa Ekim abla çok güzel oldun bence bunu alalım. Rengide çok hoş. 😍😍
- Ee yenge hanım boşuna görümceni dinle başının üstüne koy diye dememişler.
- Bu sözü kim söylemiş Eylül abla?
- Tabiki de Eylül Karabulut
- Hahaha ya çok komiksin Eylül abla ya?
- Ee sütcağızıma çektiysem demek ki Cerencim. Diye imalı imalı utanıp, kızaran kıza baktı göz kırptı.
- E tamam hadi ben bunu alıyorum. Ödeyip çıkalım.
- Hey dur çıkarma abimi aramam lazım önce.
- O niyeymiş ki
- Çünkü abim de görmek istedi hem teftiş yapacakmış çok güzel olduysan kendi seçeceği bir elbiseyi giyecekmişsin.
- O da ne demek. Ben bunu beğendim bunu alacam. Hem sakın haber verme gelmesin!
- Artık çok geç Ekim abla.
- Selamün aleyküm kızlar. Diyerek içeri giren Çağatay dini nikahlı eşini görünce gözleri üstünde kaldı bir müddet. Kardeşinin yalandan öksürmesiyle gözlerini devirip kardeşine döndü.
- He abim söyle!😒- Abiii! Ekim dediki ben hangisini beğenirsem onu alacam dedi.
- Yok artık Eylül beni abine mi şikayet ediyorsun! 😳
- Evet noldu ki yalan mı attım sanki hıh! Neyse hadi Ceren biz şuradaki elbislere de bakalım.
Çağatay kardeşinin ne yapmaya çalıştığını anlayınca tebessüm edip göz kırptı. Giden kızların ardından eşine doğru yürümeye başladı.
- Hım demek istediğini giyeceksin. Deyip ellerini göğsünde bağladı genç adam.
- Evet hem kına bu zaten kızlar arasında olacak ve zaten üstümdeki elbisede tesettüre uygun. Hem ben zaten senin hoşuna gitmeyen bir elbiseyi giymem ki.
- İşte bu yüzden seni çok seviyorum helalim.
Genç kız utanıp başını eğmişti ama gülümsüyordu. Genç adam, karısının çenesinden tutup başını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen?
Short Story+90 5052***: Kanka buraya gel hemen.Acill!!! Siz: Pardon da kimsin sen ve nereye gelmemi istiyorsun? ...