... Bismillahirrahmanirrahim...
İyi okumalar😜
"Kız kalksana geç kaldık yok Ayşe Teyze kalkmıyor."
Bir şeylerler duyuyordum ama anlayamıyordum. Bunlar kim beynimin içinde konuşuyorlar.
"Tamam Ayşe Teyze ama kızarsa ben-"
Kim kızarsa diye gözümü tam açacaktım ki biran nefesim kesildi.
- Aaa noluyo yaa!
diye çığlık attım o anda kapımın sert bir şekilde çarptığını duydum. Tabi ben durur muyum hemen abimin peşinden gittim.- Abiiiii gel buraya intikamımı alacam nerdesiin?
Ayaklarımı sürüyerek mutfağa baktım abim rahat rahat kahvaltısını yapıyordu. Beni görünce tebessüm etti.- Hayırlı sabahlar fıstığım
Bak bak birde tatlı tatlı fıstığım demez mi tabiii ben yer miyim aslında olsaydı yerdim ama neyse şuan konumuz intikam almak. Hemen tezgahtaki su dolu bardağı aldım elime bak birde suç aletini göz önüne koymuş. Haince sırıtarak yavaşça abime yaklaştım. Tabi abi hala saf saf gülüyor.
- Hücuuummm diye bağırıp bardağı abimin başından aşağı döktüm. Dökmemle arkadan Ekimin sesi geldi.- Eylül naptınn 😨😳
Arkamı dönüp tam senin bu saatte burda ne işin var diyecektim ki elindeki bardağı görmemle hemen abime döndüm abim sinirlenmiş kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Hemen dudağımı dişleyip abime masum bir bakış attım çünkü beni ıslatan abim değil EKİMMİŞ!
- Şey abicim ben özür dilerim valla ben sen sandım nerden bilebilirdim ki Ekimin beni ıslattığını hem intikam alacaksan ondan al valla ben masumum deyip kedi bakışları attım. Abimin çatılı kaşları yavaştan inip eski halini aldı ve munzurca gülümsedi. Arkama saniyelik bakış atıp 'merak etme birgün elbet intikamımı alacam.'
Öksürük sesinin gelmesiyle arkamı döndüm Ekim kıpkırmızı suratıyla öksürmeye devam ediyordu arkasında da annem sırıtarak abime ve Ekoşuma bakıyordu. E tabi gelin değerlendirmesi yapıyordur. Bende görünce edasıyla Ekimi bir süzdüm. 1.70 boyu, ideal kilosu, bol siyah feracesi ve bordo şalıyla tam dört dörtl-
- Eylül kız boğuluyor yardım etsene abimin endişeli çıkan sesiyle hemen Ekime taraf koştum annem sırtına vurup öksürüklerini geçirmeye çalışıyordu bende hemen su doldurup verdim.Suyu içince kendine geldi bizim gelin tabi şalıyla yüzü aynı renk olmuştu. Kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım ama Ekim bana öldürücü bakışlarla ateş ediyordu resmen bir tırsmadım değil yani.
- Kızım hadi hazırlan zaten geciktiniz?
- Nereye geciktik ki anne?
- Eylülcüm hani bugün üniversite açılıyordu ya 🤨
- Ya Ekim neden daha önce söylemiyorsunuz nasıl hazırlanacam?
- E onun için geldim uyandırmaya ama uyanmayınca ıslatayımda kendine gel dedim ama yanlış anlaşılma oldu kusura bakmayın deyip abime döndü.
Abimde ' önemli değil hadi hazırlanın bende üstümü değiştireyim giderken sizide bırakırım.'
- Tamam abi 10 dakika içinde hazır olurum.
...
Hazırlanınca hep beraber evden çıktık. Karşı binanın da kapısı açılınca oraya döndüm Cihangirde çıkmıştı. Bize baş selamı verip abimle tokalaştılar ve arabaya doğru yürüdük abimle Cihangir öne benle Ekim'de arkaya oturmuştuk. Okul çok uzak değildi yarım saat içinde gelmiştik bu sene Ekimle 3. yılımızdı Matematik Öğretmenliğinde. Abime teşekkür edip Ekimle kampüsümüze doğru yola koyulduk. Okula yarım saat içinde geldik ama 20 dakikada kampüse yürüdük.
...
İlk gün olduğu için pek ders izlememiştik demeyi çoook isterdim amaaa ne yazık ki bizim hocalar ilk günden ders işlediler ühüü ağlamak istiyorum. Neyse ki sadece 3 saatlik ders işlemiştik ve bitti çok şükür.
- Ekimmm bittim ben öldüm ben çok yoruldumm ilk günden ders mi işlenirmiş yaa 😫
- Oh olsun sana Eylül Hanım
- Niye öyle dedin gızz 😃
- Sence! yine rezil oldum Çağatay'a aff ya birgün ya birgün rezil olmayayım ona 😒
- Bir şey olmaz ya zaten intikamını ALACAKMIŞ zamanı GELİNCE nihahaha
- Senide görecez Eylül Hanım Cihangirle arabada aynada kaçamak bakışmalarınızı görmedim sanma 😁😁
- Yihh sen ne fettan bir gelin oldun böyle abime söyleyecem seniiii 😜
Biz Ekimle atışarak yürürken aniden birinin gözlerimi kapatmasıyla çığlık attım.
______________________________________
# Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
# Sizce Eylül'ün gözlerini kapatan kim? Yorumlara fikirlerinizi belirtin 🥰
# Çağatay ve Ekim hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen?
Short Story+90 5052***: Kanka buraya gel hemen.Acill!!! Siz: Pardon da kimsin sen ve nereye gelmemi istiyorsun? ...