10

67 3 0
                                    

Yarım saat sonra alarm çaldı hemen kapattım ve yatağa gittim yastığıma sarılmış çok güzel uyuyordu nasıl uyandıracaktım şimdi elimi yavaşça omzuna koydum "Emir" dediğimde gözlerini açamıyordu "Hı?" dediğinde kıkırdadım ve video açtım "Uyan hadi toplantın var"

"Tamam abla 5 dakika daha" dediğinde yüreğime bir taş oturdu beni ablası sanıyordu videoyu kapattım ve sildim "Emir hadi kalk toplantın var" dediğimde yavaş yavaş gözlerini kırpıştırdı ve esneyerek uyandı "Günaydın" dediğimde güldü "Günaydın" dedi ve kalktı elini gözlerine koydu ve ovdu yataktan kalktı ve lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı "Teşekkür ederim" dedi ve yanıma geldi saçlarıma öpücük kondurdu ve sarıldı tereddüt ederek kollarımı beline doladım "Ne için ?"

"Sonra anlatırım ayrıca yarın saat onda sahada ol maçın var " dedi ve telefonunu alıp çıktı çok korkuyordum gerçekten tekrar pişmanım demesinden korkuyordum aramızdaki belirsiz şeyin ortaya çıkmasından korkuyordum ona dair olacak her şeyden korkuyordum ama her şeye rağmen ona güvenmeyi seçtim saat dörde geliyordu akşam yemeği için hazırlandım ve indim hiç eğitmen yoktu yemekleri yedik ve odalara dağıldık yarım saat sonra kapım çaldı açtığımda elinde 2 tane daha sigara paketi olan Emir vardı "Çok fazla kapımda bitiyorsun Emir  Alaca"

"Belkide sensiz yapamıyorumdur" dedi ve içeri girdi 2 paket sigarayı uzattı bi tanesini masaya koydum diğerini aldım ve içinden bi sigara çıkarıp yaktım ilk zamanlar kötü gelsede şu an içmek istiyordum Emir'in yanına kanepeye oturdum ve ayaklarımı orta sehpaya uzattım her hareketimi izliyordu 2 dakika sonra sigara bitince söndürdüm ve kalan dumanı üfledim hemen dişlerimi fırçalamaya gittim geri döndüğümde Emir telefona bakıyordu "2 paketi de yarından sonraya kadar bitir ondan sonra teste gireceksin yani son 2 paketin tadını çıkar" dedi ve kalktı "Nereye ?" diye sordum "Odama" dediğinde sessiz kaldım "Ama çok istersen kalabilirim" dedi ve sırıtarak yanıma doğru geldi kahkaha attığımda koltuğa geldi ve yanıma oturdu "Çok ısrar ettin ve ondan dolayı kaldım yani"

"Tabi canım öyledir" dediğimde bana döndü "Yatak sözün vardı sözünün arkasında dur" dediğinde güldüm "Belki ilerleyen zamanlarda" dediğimde üstelemedi ve paketten bi sigara çıkardı "İç hadi" dediğinde sigarayı yaktı ve bana doğru uzattı sigarayı elime almadım onun parmakları arasından içtim "Lisede arkadaşlarını kötü yola sokan çocuklar gibisin" dediğimde kahkaha attı "Emin ol lisede öyleydim" dediğinde şaşırdım kendiside bi duman çekti dudaklarımdaki doğal ruj sigaraya bulaşmıştı arkamdaki pencereyi açtım sigarayı parmaklarımla buluşturdu içmek istemiyordu "Nasıl geçti toplantı ?"

"Hem iyi hem kötü" dedi "İyi olan ne kötü olan ne ?" derin bi nefes aldı "İyi olan senin güzel ilerlemeni herkesin farketmesi kötü olan üst kurul üyesi olmamı istiyorlar" bunun nesi kötüydü ki "Neden üst kurul üyesi olmak istemiyorsun ?"

"Üst kurul üyesi olursan özel hayatın biter tek görevin iş olur tesiste yaşarsın ajanlığı ve eğitmenliği bırakır sadece işkolik olarak yaşarsın" dediğinde kulağa çok kötü geliyordu
"Sen ne yapacaksın peki ?"

"Asla bi robot olmayı seçmem ama annemler çok zorluyor" dediğinde sessiz kaldım "Kalk hadi havuza gidiyoruz" dediğinde resmen isyan ettim "Ya nereden çıktı havuz işi saat olmuş 8"

"Havuza gitmenin saati yoktur hadi" dedi ve kalkıp odasına gitti bikinimi giydim üstüme yazlık bi elbise geçirdiğimde hazırım Emir kapıyı çaldığında açtım ve çıktık havuzun olduğu kata indik Emir tişörtünü çıkardı bende elbisemi çıkardım ve arkasından havuza doğru yürüdüm havuza atladı ve ellerini uzattı arkasından bende atladım çünkü burası 1 metrelik kısımdı hemen derin derin nefes almaya çalışırken Emir sakin olmamı söylüyordu "Sakin ol burdayım sakin ol" dedi ve bi eli belimi kavradı "Söylenince olsaydı keşke" dedim ve kollarımı boynuna doladım ayağımızın değmediği yere kadar götürdü ellerimi tuttu ve parmaklarımı öptü "Kameralar var" dediğimde güldü "Kapattırdım"

"Gerçekten delisin" dediğimde yüzümü izliyordu dudakları ıslak boynumu buldu ve öptü bu küçük teması bile kalbimin maratona çıkmasına sebep olmuştu kollarını tekrar belime sardı dudaklarını boynumdan çekmedi ellerim ensesindeki saçlara gitti ıslak saçları parmaklarımın arasından kayıyordu "Emir"
"Hı ?"

"Dur lütfen" dediğimde dudaklarını boynumdan çekti ve kısık gri gözleri ile gözlerime baktı "Tekrar pişmanım demenden korkuyorum" dediğimde kaşlarını çattı "Eğer pişmanım diyecek olsam şu an devam etmek istemezdim" dediğinde sessiz kaldım onun ayakları yere değiyordu ama benimki değmiyordu biraz ilerletti ve sırtım mermere değdi kollarını iki yanıma koydu ellerini saçlarıma hapsetti parmakları saçlarımın arasındayken mayışmıştım "Uykum var" dediğimde güldü "Tavuk musun sen saat 9 daha" dediğinde kaşlarımı çattım parmaklarını kaşlarıma koydu ve ayırdı

"Çatma güzel kaşlarını" dediğinde kalbim eridi "Normalde daha fazla kalırdık ama maçın var yarın hadi çıkalım" dedi ve merdivenlere doğru gitti arkasından bende gittim ilk havluyu bana sardı "Üşüme" dedi ve alnımı öptü ardından kendi havlusunu aldı ve çıktık odama geldiğimizde parmak izimle açtım ardından Emire döndüm "İyi dinlen yarın başaracaksın"

"Ya başaramazsam" dediğimde kaşlarını çattı "Öyle bi seçenek yok" dediğinde daha çok stres oldum "İyi geceler" dedi ve arkasını döndü ama cesaretimi toplayıp seslendim "Emir" dediğimde bana döndü ve konuştum "Bu aramızdaki şey ne bi iyi davranıyorsun bi soğuksun ne sadece eğitmen ve çaylağız nede aramızda somut bir şey var bu belirsizlik canımı sıkıyor" dediğimde şaşırmış olacak ki kaşları havalandı "Adını koymak zorunda mıyız ?" dediğinde ne diyeceğimi bilemedim "Bu belirsizlik devam edecekse aramızda bir şey olmamalı" dediğimde gözlerine hüzün yerleşti ve yanıma doğru yürüdü "Sen 3. seviye olana kadar aramızdaki ilişkiye bi isim koyamayız Rus kızı" dediğinde gözlerim doluyordu lanet olası göz yaşları neden varlardı ki "Tamam iyi geceler" dedim ve kapıyı kapatacakken eli ile durdurdu koridoru kontrol etti ve beni içeri doğru ittirip kapyı kapattı dudaklarını dudaklarıma yasladı ve öpmeye başladı bi eli ensemde bi eli belimdeydi ne olduğunu anlayamadan geri çekildi "Senden tek isteğim bi an önce seviye atla yoksa kendime hakim olamayacağım ve işimden olurum" dedikten sonra kapıyı açtı ve çıktı yüzümde aptal bi gülümsemeyle duşa girdim ve uyudum

***

Selam canitolar sizce nasıl gidiyor benim için yorumlarınız gerçekten çok önemli öpüldünüz

Yasak AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin