1 saat 54 dakika sonra Emir geldi bu sefer kıyafetleri çıktığında ki gibi değildi saçları dağılmıştı nefesi değil kıyafetleri alkol kokuyordu ben hala yataktan çıkmamıştım "Nasıl oldun ?" dedi ve yanıma geldi daha iyiydim ama halsizdim "İyiyim ama halsizim"
dediğimde kafasını salladı ve kıyafetlerini alıp banyoya girdi o sırada telefonuma video geldi açtığımda kalbime ağrı girdi Emir bardaydı üstünde bugün ki kıyafetleri vardı sarı saçları olan fiziği mükemmel Rus bi kızın elinden tuttu ve arkadaki odaların birine sürükledi ileri sardım 10 dakika sonra odadan çıktı gömleği kırışmıştı saçları dağılmıştı ardından video bitti göz yaşlarım benden bağımsız akarken nefes alamadım ardından odadan çıktım tam o sırada Emir duştan çıktı ve yanıma koştu karnımın ağrısından dolayı çok hızlanamazken Emir yetişti"Noluyo Rus kızı neden ağlıyorsun nereye gidiyorsun ?"
Bileğini büktüm ve karnına dizimi geçirdim nefessiz kalırken yinede arkamdan koşmaya devam etti "Rus kı-"
"Bana bir kez daha Rus kızı dersen bir kez daha Rus kızı diyebileceğin birisi olmaz siktir git hangi Rus kızına sulanıyorsan sulan"
"Çok pişman olacaksın bir kez dinlesen" dedi ve merdivenlerden arkamda gelmeye devam etti "Yatmadım o kadınla"
"Tamam öyledir ben yanlış anlamışım kusura bakma"
"Ya sadece 5 dakika beklesen lütfen anlatacağım" dediğinde durdum yaşlı gözlerimle arkama döndüm "Sadece 1 dakikan var" dediğimde aceleyle telefonunu açtı ve video vardı Rus kızın elinden tutup odaya götürdü kapıyı kilitledi ve yatağa doğru itti izledikçe daha çok ağlıyordum yaşadıklarını mı gösterecekti bana Emir kadının ellerini yatağa doğru kelepçeledi nefes alamıyordum hıçkıra hıçkıra ağlarken hala izlemeye devam ediyordum ama daha fazla dayanamayacaktım arkamı dönüp giderken belimden tuttu ve izletmeye devam etti kadınla konuşmaya başladı kadına dokunmadan karşıdaki sandalyeye oturdu kadın sert Rusça aksanı ile konuştu "İşine devam etsene ne duruyorsun"
"Seninle bi işim yok sadece bir kaç şey konuşmak için geldim neden 28 Aralık cuma günü özel birliğin Türkiye tesisine zorla girmeye çalıştın"
"Ne ne diyorsun anlamıyorum ben bir yere girmedim ?"
Dediğinde Emir cebinden çıkardığı bıçak ile kadının yanına ilerledi ve giydiği kısacık eteğinden görünen bacaklarına bıçağı dayadı "Tamam tamam tenime zarar verme anlatacağım" dediğinde Emir Türkçe mırıldandı "Çok kolay oldu" dedi ve kadın konuştu "Ben Rus birliği tarafından görevlendirildim Türkiye'nin yaptığı son savunmada hangi silahları kullandıklarını öğrenmek için" dediğinde Emir alayla güldü ve cebinden çıkardığı iğneyi kadının bağırmalarını umursamadan bacağına geçirdi kadın bilincini yitirirken Emir kelepçenin anahtarını yatağa fırlattı dikkat çekmemesi için saçlarını karıştırdı ve gömleğinin bir düğmesini açtı kapıyı açıp çıktı ve video kapandı ardından telefonu cebine koydu sertçe göğsünden ittirdim "Ne düşündüm haberin var mı senin ne hissettim biliyor musun sen nefes nefese odadan çıkarken nefes alamadım ben"
"Biliyorum özür dilerim haber vermeliydim"
"Kim attı bu videoyu bana ?"
"Yüzde doksan üst kurul üyelerinden biri oyun sandıkları ilişkimizi bitirmek istiyorlar" dediğinde sıkıntıyla nefesimi verdim ve odaya doğru yürüdüm arkamdan geldi ve belimden tutup sarıldı yüz vermiyordum "Git sarılma" dedim ve kollarını çekmeye çalıştım ama sadece çalışmakla kaldım bedenimi bedenine doğru çevirdi ve kucağına aldı bi eli dizimin arkasından diğer eli sırtımdan geçiyordu "Bırak beni Emir" dediğimde takmadı ve odaya girdik indirdiğinde direk yatağa girdim arkamdan geldi ve sarıldı karşılık vermedim ama arkamda sarılmaya devam etti enseme öpücük kondurdu tüm bedenim dudaklarının etkisinde kalırken sesini duydum "Hala karnın ağrıyor mu ?"
"Biraz ama daha iyiyim" dediğimde sessiz kaldı karnımdaki eline parmaklarımı geçirdiğimde daha sıkı sarıldı ve ona doğru döndüm "Sözümü kesmeden beni dinle lütfen
Eğer bir gün benden sıkılırsan yada benden soğursan veya başka bi kadın görürsen ve ona karşı his beslersen sakın benimle birlikteyken başka birisine dokunma sadece bana söyle tamam mı başka birisinden hoşlanmanı veya bana hislerinin bitmesini kaldırırım ama aldatma benim tahammül edemediğim tek şey" dediğimde kaşlarını çattı "Öyle bir şey olmayacak" dedi ve doğruldu sırtını yatak başladığına verdi bende kalktım "Neden böyle düşünüyorsun ne sana olan hislerim bitecek nede başka birisine his besleyeceğim ikiside olmayacak""Sadece konusu açılmışken söylemek istedim"
"Bi daha söyleme" dedi ve sırtımı göğsüne yasladı eli boynumu buldu ve yavaş yavaş okşadı kızıl saçlarım arasına öpücük kondurdu ve derin bi nefes aldı hava kararana kadar saçlarımı okşadı "Keşke 2 saat geçtikten sonra gelseydin dilek dilerdim"
"İstediğin dilek olsun bitanem söyle ne istiyorsun" dediğinde heyecanla kalktım ve yüzümü ona döndüm "Gerçekten mi?" dediğimde heyecanımı gördü gülümsedi ve kafasını salladı "Bekle biraz düşüneyim" dedim ve düşündüm "Saçlarımı örer misin ?" dediğimde kaşlarını çattı "Bunun için dileğe gerek yok istediğin zaman örerim saçlarını" dediğinde şaşırdım "Gerçekten mi ?" dediğimde kafasını olumlu anlamda salladı "Gel buraya" dediğinde aşağıdan at kuyruğu olan saçlarımı yavaşça açtı ardından masadaki tarağı aldı ve saçlarımı çekmekten korkarcasına taramaya başladı belime kadar uzanan saçlarımı taradıktan sonra ördü ardından saçımı öptüğünde bittiğini anladım sanki öpünce bittiğini haber veriyormuş gibiydi "Teşekkür ederim" dedim ve kalktım "Güzelim bunun için teşekkür etme"
"Saçlarımın taranması ve örülmesi çok güzel bi his" dediğimde bakışları durgunlaştı ve tekrar alnımı öptü "Hadi hazırlan yemeğe çıkalım" dediğinde konuştum "Hala 2 dilek hakkım var"
"Bunu dilekten saymıyorum 3 dilek hakkın var" dediğinde sevinçle hazırlanmaya başladım
***Selam canlar çok severek yazdığım bi bölümdü öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Acı
RomanceBen Adelina Wallace sıcacık yatağımda yatmak varken bir gece ansızın bayıltılarak eğitim tesisine getirilmiştim ben ve 9 kişi daha bu ajanlık eğitimine seçilmiştik oysa hayatım boyunca 1 kez bile yumruk atmayan beni seçmişlerdi 5 yaşından beri hepim...