2 ay sonra
2 aydır uyanmamıştı doktorlar umudu keserken Kıraç ve ben hariç herkes Türkiye'ye dönmüştü ne kadar onuda gitmesi için zorlasamda asla gitmemişti hepsini tehditle zorla göndermiştim ama ne tehdit nede başka bir şey Kıraç'a sökmemişti Mira bir kaç kez git gel yapmıştı tam kantine inecekken Kıraç'ın bağırma sesini duydum "Emir uyandı uyandı !" dediğinde hemen kapısına doğru koştum doktorlar içeri girerken arkasından bende girdim ve haftalar sonra mint yeşili gözlerini gördüm etrafa ne olduğunu anlamak istercesine bakıyordu kolunu hareket ettirmeye çalıştığında gözlerini acıyla yumdu ve inledi "Hareket etmeye çalışma Adelina kasların çok yorgun bir kaç saate açılırlar nasıl hissediyorsun öncelikle buradan başlayalım" dediğinde konuştu "Ölmüş gibi hissediyorum"
"Bunlar normal beynin seni ölüme şartladığı için adapte olman zaman alacaktır öncelikle bana bugünün tarihini söylenebilir misin ?"
"5 Ocak"
"Evet hafıza kaybı yok ama şu an 12 Marttayız yaklaşık 2 aydır komadasın" dediğinde gözleri büyüdü bir kaç kontrol sonrası doktor dışarı çıktığında Kıraç ile yanına gittik ilk önce onun sarılmasını bekledim yavaş yavaş acıya acıya tek kolunu açtı ve sarıldı canı çok yandığı için gözünden bir damla yaş aktı ardından yanına gittim kollarını açmaması için omuzlarından tuttum ve engel oldum yanına oturdum ve alnını öptüm "Yaşıyorum"
"Sence Emir Alaca Rus kızının ölmesine izin verir mi ?" dediğimde tebessüm etti "2 aydır uyuyor muyum gerçekten"
"Ne yazık ki" dediğimde kafasını salladı "Neden dönmediniz Türkiye'ye ?"
"Nasıl dönelim Adel ?" dediğimde kaşlarını çattı "Uçakla" dediğinde Kıraç ile birlikte kahkaha attı bende kaşlarımı çattım iğrenç espri
Yavaşça sol kolunu da hareket ettirdi ama ağzından tutamadığı bir inleme çıktı "Bir kaç saate açılırsın zorlama lütfen" dediğimde hareket etmeyi bıraktı "Çok şey kaçırdım mı ?"
"Aksine hayat seninle durdu" dedi Kıraç çok haklıydı "Doktorlar bitkisel hayata girmek üzere olduğunu söyledi 2 hatta 3 yıl uyanmayabileceğini söylediler çok kötüydü"
dedi Kıraç"Ben sizi yalnız bırakayım" dedi ve çıktı elimi güzel yüzüne koydum "Çok özledim seni"
"Bende seni" dedi ve yorgunca tebessüm etti "Nasıl hissediyorsun çok ağrın var mı ?"
"Hayır" dedi ama canının yandığını biliyordum yavaş yavaş sol kolunu ellerim arasına aldım ve masaj yapmaya başladım hoşuna gittiği için tebessüm etti diğer kolunada yapınca kolları açılmıştı "Diğerleri Türkiye'de değil mi ?"
"Evet tehdit ile gönderdim hepsi kazık çakmış gibiydi" dediğimde kahkaha attı "Şimdi kafanı bunlarla yormak istemiyorum ama anlatmam gereken şeyler var o gün arabaya ateş açan Rus birliğiydi aslında amaçları beni yaralayıp seni almaktı ama işler ters gidince kaçtılar Türk plaka kullanmalarının sebebi bizi yanıltmaktı baban Rus olduğu için senin bi Türk ajanı değil Rus ajanı olman gerektiğini düşünüyorlar"
"Ne yapacağız peki ?"
"Seni onlara vermeyeceğim Adel öyle bir seçenek yok aklından geçirme böyle bir şeyi"
"Gitmezsem daha çok zarar verebilirler ki haksız değiller Türk değilim ki"
"Seni onlara vermeyeceğim Adel ama sen gitmeye çok istekli gibi duruyorsun Rusların antrenmanlarının ne kadar katı olduğunu bilmiyorsun"
"Kendin söyledin amaçları seni yaralamaktı kendine gelebilecek zararı düşünmüyor musun sen ?"
"Üst kurula bildireceğim ve onların aksine insani bir şekilde konuşup halledeceğiz tamam mı ?"
"Tamam"
"Bana bak" dediğimde gözlerini bana çevirmedi
"Adelina bana bak" dediğimde döndü "Neyin tribi bu ?"
"Bir şeyin tribi değil kendi hayatını her seferinde hiçe sayıyorsun ve bu beni kızdırıyor"
"Senin kızmanı yerim yerim" dedim ve yanaklarını sıktım suratı buruşurken güldü ev elime vurdu
Adelina'dan
Yanağımı sıktığında eline vurdum ve güldü "Diğerleri nasıl ?"
"İyiler ilk duyduklarında tesiste olay çıkardılar tesisten uçak kaldırdık Rusya'ya"
"Emin ol hepsi Kıraç'ın başının altından çıkmıştır" dediğimde gülerek onayladı "Çok özledim seni"
"Bende diyemeyeceğim çünkü seni en son dün görmüş gibiyim" dediğimde tekrar güldü "Uyandın ya benden mutlusu yok şu an"
"Uzun bir süre daha seviye atlayamayacağım"
"Bunlarla yorma kafanı"
"Herkesin beni aptal sanmasından sıkıldım tesisteki bütün herkes Güneş ve Kıraç dahil olmak üzere senin benimle oynadığını sanıyor"
"Biliyorum benimde hoşuma gitmiyor"
"Ne zaman taburcu olabilirim ?"
"Doktor 1 hafta gözlem yapacakmış" dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım "Bir şey sorabilir miyim ?" dediğinde konuştum "Tabi ki"
"Doktor beyninin çoktan ölümü kabullendiğini söyledi yani şu an vücudun sağlıklı ama beynin o an ölmek istemiş neden Adel neden ölmek istedin ?"
"O kadar canım yanıyordu ki o an ölmeyi çok istedim kalbim her attığında bir şeyler saplanıyordu her nefes aldığımda camın daha derine indiğini hissediyordum etimi parçalayıp geçen keskin camı daha fazla hissetmeden ölmek istiyordum"
"Tamam tamam anlatma geçti sorun yok" dedi ve alnımı öptü
"E karar verdin mi bana polo yaka mı daha çok yakışıyor yoksa siyah gömlek mi ?"
"Asla karar vermeyeceğim"
"Dinlen biraz daha ilaçlar uyku yapıyor ama sen karşı koyuyorsun"
"Seninle konuşmak istiyorum" dedikten sonra esnedim "Sen şu lanet hastaneden çık istediğin kadar konuşuruz ama önce biraz uyu"
"Seni seviyorum" dedim ve gözlerimi kapattım
"Bende seni seviyorum" dedi ve alnımı öptü ilaçların etkisiyle çoktan uykuya dalmıştım
***
Yorumlarınız ve düşüncelerinizi çok merak ediyorum olumlu olumsuz her düşüncenizi yazın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Acı
RomanceBen Adelina Wallace sıcacık yatağımda yatmak varken bir gece ansızın bayıltılarak eğitim tesisine getirilmiştim ben ve 9 kişi daha bu ajanlık eğitimine seçilmiştik oysa hayatım boyunca 1 kez bile yumruk atmayan beni seçmişlerdi 5 yaşından beri hepim...