Ertesi gün resmî tatil olduğu için antrenman yoktu ama sabah Emir kapımda bitti dağınık saçlarım kısık gözlerim ve şişmiş dudaklarım ile kapıyı açtım birkaç saniye bana baktı ardından gözlerini açıp kapadı ve içeri girdi yatağa atladım "Her halinle nasıl bu kadar güzel oluyorsun"
Bir şeyler mırıldandı ama ne dediğini anlamadım beyaz polo yaka tişört ile lacivert kumaş pantolon giymişti tişörtü kısa kolluyordu bu soğukta hasta olacaktı ama tişörtü çok güzel olmuştu allahım bi insana polo yaka bu kadar çok yakışmamalıydı yanıma geldi ve yatağın kenarına oturdu gri gözleri ile yatakta yatan bedenimi izledi doğal gaz olduğu için üstümde crop altımda kısa bi şort vardı elini saçlarımın uçlarını okşadı bedenini süzdüm jilet gibiydi "Nereye gidiyorsun ?" dedim ve dirseklerimin üstünde doğruldum sıkıntıyla nefesini verdi "Operasyona görevlendirdiler Rusya'ya"
"E severiz Rusya'yı" dedim ve kalktığımda kahkaha attı "Götüremem seni hiç uğraşma"
dediğinde kaşlarımı çattım "Neden ya geleyim işte hem sana tercüman olurum""Rusça biliyorum" dedi ve yandan yandan baktı
"Bilmediğin bok yok zaten" dedim ve tabiri caizse kıçımı dönüp yattım gülerken konuştu "Çok mu istiyorsun gelmeyi" dediğinde heyecanla kalktım "Evet lütfen geleyim mi ?" dedim ve istekli gözlerle baktım "İstemeye devam et sadece son kez görmek için gelişmiştim" dedi ve yataktan kalktı kapıya doğru giderken sırtına atladım "Lütfen geleyim nolursun""Rusya gitmediğin yer mi ?" dediğinde sırtından indim "Ama seninle gitmedim hiç"
"Daha silah eğitimi almadın operasyonda seni koruyamam"
"Babam savunma eğitimi vermedi ama 14 yaşından beri silah eğitimi alıyorum lütfen geleyim ben kendimi korurum" dediğimde şaşırdı "Dosyanı incelediğimde silah eğitimi aldığın yazmıyordu"
"Babam herkesten gizli tuttu ünlü iş adamı Victor Wallace'ın kızının silah kullanması akıllarda şüphe bırakırdı"
Dediğimde kararsız kaldı ve saate baktı "Hızlı ol üstünü değiştir poligona gidiyoruz"
Dediğinde hemen hazırlandım ve kapıya doğru ilerledim kapıda telefonu ile uğraşıyordu beni görünce aşağıya indik önümüzde bir sürü silah vardı hepsinin adını tek tek sayabilirdim kulaklık uzattı taktım ve silahı verdi karşımda hedef vardı
"İlk önce dizinde-" cümlesini bitiremeden hedefi dizinden vurdum "Omzun-" dediğinde tekrar silah sesi duyuldu omzundan vurdum
"Sol gö-" dediğinde sol göğsünden vurmuştum"Sol göğüs değil sol göz" dediğinde alayla güldüm "Dudakların yuvarlak şekilde kıvrıldı yani z harfi değil ü harfi deme ihtimalin daha fazlaydı" dediğimde bana bakakaldı ve nefesini verdi "Valizini hazırla aptal baş belası Rus"
"Dün akşam öyle demiyordun"
"Çok konuşma hazırlan yarım saatin var valiz hazırlama orada her şey hazır sadece kişisel eşyalarını al gidelim" dediğinde boynuna atladım ve sarıldım bacaklarımı düşmemem için tuttu yüzünü görmüyordum ama gülümsediğine yüzde yüz emindim kucağından indim ve odama doğru yöneldiğim sırada kolumdan tutup kendine çevirdi ve dudaklarıma kısa ama etkili bir öpücük bıraktı kollarımı ensesine götüreceğim sırada huylandığı aklıma geldi ve durdum omuzlarına koydum ve dudaklarım kameralar tarafından okunmayacak şekilde Emire yaklaştım "Hala benimle oynadığımı mı sanıyorlar ?" dediğimde gözlerine hüzün yerleşti ve kafasını olumlu anlamda salladı buruk bi tebessüm ettim ve odama doğru gittim küçük bi çanta hazırladım ve yarım saat sonra kapım çaldı Emir bekliyordu tesisten çıktık ve tesisin özel uçağına bindik karşılıklı oturduk saat 1 olmuştu bebek gibi öğlen uyumadan kendime gelemiyordum esnediğimde Emir bana döndü kapüşonlumun şapkasını geçirdim ve yüzüme güneş vurmaması için örttüm ayakkabılarımı çıkardım ve kendime çektim Emir çoraplarıma baktı bu sefer düz beyaz giymiştim tebessüm etti ve uyumaya çalıştım ama uyuyamadım Emir kıpırdandığımı görünce yanıma geldi yanındaki koltuğa oturdu ve kendime çektiğim bacaklarımı kendine doğru çekti ve taytım ile çorapların arasında kalan bileklerimi kucağına koyup ovmaya başladı bileklerim okşandığında anında uyurdum "Nerden biliyorsun ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Acı
عاطفيةBen Adelina Wallace sıcacık yatağımda yatmak varken bir gece ansızın bayıltılarak eğitim tesisine getirilmiştim ben ve 9 kişi daha bu ajanlık eğitimine seçilmiştik oysa hayatım boyunca 1 kez bile yumruk atmayan beni seçmişlerdi 5 yaşından beri hepim...