22

16 2 0
                                    

(Konuşmalar hala Rusça)

Saat 7 olunca Emir geldi ben hala balkonda oturmuş önümdeki manzarayı izliyordum Emir hazırlandı şık bi takım elbise giydi önüne bi çanta attı içinde çeşit çeşit bıçak silah mermi vardı beline yerleştirdi sonra ayakkabısına sonra takım elbisesinin cebine neden takım elbise giyiyordu ve neden jilet gibi çok özenliydi telefonunu aldı ve yanıma geldi onu pencerenin yansımasından izlemiştim arkamda durdu ve kızıl saçlarıma öpücük kondurdu "Çıkıyorum ben"

"Bari operasyonu anlat"

"Yani 5. seviyeyi anlatayım ?" dediğinde umutsuzca bakışlarımı yere indirdim "Görüşürüz" dedim "Gece geç gelirim bekleme beni uyu tamam mı ?" dediğinde kafamı salladım ve çıktı

Saatler sonra kapı açıldı Emir girdi ben yatakta uyuyamamıştım bir kaç tıkırtıdan sonra yatağa girdi ve acılı bi nefes verdi çok merak ediyordum niye böyle acılı çıkıyordu sesi arkamı dönmeden onun sesini duydum "Uyumadığını biliyorum" dediğinde arkamı döndüm ve yatakta oturur pozisyona geldim kaşı patlaktı dudağıda öyle birisiyle dövüşmüştü ya da bir kaç kişiyle elimi yüzüne koydum "Çok acıyor mu ?"

"Çook , öp de geçsin" dediğinde omzuna vurdum çok nazlıydı "Ekip biraz geç toplandığı için hasar aldım ama canım yanmıyor iyiyim"
"Neden takım elbise giydin giderken ?"

"Çünkü Emir Alaca olarak değil ünlü İtalyan mafyası olarak bi davete katıldım" dediğinde pis pis sırıttım ağzından laf aldığımı anladı gözlerini sıkıca yumduğunda kahkaha attım "Çok fenasın çok" dedi ve bacağımı çimdikledi kıkırdarken tekrar yattım "Ee Emir bey yarın ne olarak davete katılacaksınız" dedikten sonra kahkaha attım bıyık altından gülerek bana döndü "Bilemem ne olarak katılayım ?" dedi ve üstüme doğru geldi kollarını yatakta iki kenarıma koydu "Hmm bence bir Rus kızını seven Türk doktor olarak katıl"

"O zaman kılık değiştirmeme gerek yok" dediğinde hızlanan kalbim bana ihanet ediyordu "O zaman kıdemli bi ajan olarak katıl ve sana eğitmek için bi çaylak versinler ve sende çaylağına aşık ol"

"Bunun için kılık değiştirmem gerek" dediğinde kaşlarımı çattım ve kalktım "Nedenmiş o ?"

"Çünkü bana çaylak verilmedi ben çaylağımı seçtim" dediğinde kocaman gülümsedim ve kollarımı boynuna doladım yatakta geriye doğru düşerken üstüne uzandım remen yatakta üstünde uzanıyordum boynuna öpücük kondurduğumda yutkundu ve adem elması aşağı yukarı doğru hareket etti işaret parmağımı adem elmasına koydum ve gülümsedim bi erkekte en çok sevdiğim şey adem elmasıydı ve Emirde yeterince belirgindi "Niye gülüyorsun" dediğinde güldüm "Bunu sana söylersem emin ol çok dalga geçersin" dediğimde kaşlarını çattı ama yüzünde hala gülümseme vardı "Söyle işte" dediğinde kafamı iki yana salladım ve ısrar etmedi "Uyu artık saat 12"

"Emiiir"

"Söyle ne istiyorsun başımın belası"

"Bu belayı seviyorsun"

"Yoo kim dedi"

"Sen dedin ya"

"Evet çok seviyorum"

Dediğinde tebessüm etti ve gamzesinden öptüm "Hadi ne istiyorsun söyle"

"Bara mı gitsek ?"

"Çok yorgunum böyle kalsak olur mu söz yarın gidelim" dediğinde onayladım ve kafamı göğsüne bıraktım "İyi geceler"

"İyi geceler Rus kızı"

***

Kısa bir bölümdü biliyorum kb

Yasak AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin