30

24 2 1
                                    

Aylar sonra

"Ver artık şunu !" diye Emire doğru bağırdım aylardır uyuşturucu alıyordum ama şimdi en çok korktuğun kısıma gelmiştik bırakma kısmına

"Adelina sakin ol" ellerim titremeye başladı saçlarımı çektim "Dayanamıyorum lütfen ver artık" titremelerime hakim olamıyordum sorgu odası gibi duran yerde köşeye doğru sindim ve dizlerimi kendime çektim başımı sakladım elinde hala maddeyi tutuyordu dizlerim ve ellerim tir tir titrerken soğuk soğuk terlemeye başlamıştım bütün kemiklerim ağrıyordu vücudum o hapı o kadar çok istiyordu ki bi an önce uyuşmaya ihtiyacım vardı

"Yalvarırım ver lütfen dayanamıyorum ne istersen yaparım" dedim ve gözümdeki yaşları titreyen ellerim ile zar zor sildim normalde göz yaşlarıma dayanamazdı ama şu anda karşımda Emir değil 5. seviye bir ajan vardı "Sakin ol Ade-"

"Bana sakin ol deme sence sakin olabilsem bu halde mi olurum ?"

"Adel kendinde değilsin yaklaşık 5 dakika sonra atağın bitecek bu kısa süreli geçiçi bir atak eğer buna dayanamazsan diğerlerine hiç dayanmazsın"

Tam o anda kontrolümü kaybettim bi anda benliğimden çıktım ve hapı almak için ayaklanıp Emire doğru yürüdüm sol elindeydi bileğini çevirdim ama karnıma yumruk attı ve göğsümü duvara yasladı ellerim arkamda birleştirirken resmen ters kelepçe olmuştum "Sen değilsin Adel bana zarar vermek istemiyorsun kimim ben"

"Emir"

"Hayır Adel kimim ben ?"

"Sevgilimsin sevdiğim adamsın"

"O zaman bana zarar vermek istiyor musun ?" dediğinde çırpınmayı bıraktım ve kendimi yere doğru bıraktım ve kendimi durdurmaya çalıştım

"Emir uzaklaş lütfen zarar vereceğim sana" dedikten sonra acı bir inleme ve cam kırılma sesi duyuldu hemen gözlerimi Emire diktim ve omzundan akan kanı gördüm cebimde taşıdığım bıçağı ona sallamıştım omzunda kocaman bir çizik vardı ve bıçak arkadaki cama saplanmıştı ne yaptığımı fark edince bedenim uyuşturucu etkisi altından çıktı hemen göz yaşları içinde Emir'in yanına gittim "Emir özür dilerim isteyerek olm-"

"Sakin ol iyiyim sadece sıyrık" dedi ve hapı cebine koydu "İstemeyerek oldu yaptığımı yaptıktan sonra fark ettim"

"Biliyorum kendinde değildin isteyerek yapmadın bilincinin yerinde olmadığını biliyorum kendini suçlama" dedi ve kanayan omzunu tuttu ve o sırada içeriye üst kurul üyelerinden Pusat ve Serkan girdi Emir yaralı omzuna rağmen hazır ola geçerken bende gözlerim sildim ve dik durdum "Adelina bizimle geliyorsun yalan makinesine bağlanacaksın Emir sende hastaneye git omzuna dikiş attır"

"Dikişe gerek yok sıyrık ayrıca Adel yalan makinasına bağlanmayacak"

"Üst kurula karşı mı geliyorsun ?"

"Asıl sen bana karşı mı geliyorsun Serkan iyi bi iz bırakmadım sende galiba" aralarında çok sert bir enerji vardı Emir alttan alttan farklı şeyler ima ediyordu "Az önce verdiği tepkiler normal miydi Alaca ?"

"Değildi çünkü daha önce uyuşturucu aldı ve bedeni maddeyi tanıyor"

"Ne uyuşturucuyu tesise gelmeden önce ağzıma sürmedim ben"

"Aile evindeki aşçınız sana uyuşturucu veriyordu"

"Ne ?"

"Senin yemeğin herkesten ayrı pişerdi yanlış mıyım ?"

"Evet ama küçüklükten beri böyle çünkü bazı baharatlara alerjim var ondan dolayı"

"Baharatsız yemekler peki onlar neden ayrı pişiyordu Katerina yani aşçınız Rus değil mi ?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin