Tekrar merhaba,
Birkaç ayrıntı belirtmeden hikayeye geçemeyiz değil mi? O yüzden hikayeyi daha iyi hayal etmeniz için birkaç detay vereceğim
Tom Marvolo Riddle
Bu hikayede cannondan farklı olarak Tom ve Voldemort farklı kişiler. Ve Tom, Voldemort'un oğlu. Annesi Bellatrix ve Tom annesi babasına amortentia vermediği için sevgiyi hissede bilir ama yine de çok soğuk ve katı biri. ( Voldemort'la Bellatrix'in yetiştirdiği çocuktan ne bekliyorsunuz ki zaten ) hikayede 16 yaşında. Babasının lordluk görevini devam ettirmek istemiyor çünkü insanların önünde ezilip büzülüp yalvarmasından nefret ediyor.
Athena Elladora Malfoy
( resime yüz koymadım çünkü bunu hayal gücünüze bırakmak istiyorum. Yine de ben hikaye gereği bazı fiziksel özelliklerden bahsedersem siz kendi hayalinize göre değiştirebilirsiniz . )
Narcissa ve Lucius Malfoy'un kızı. Draco'dan bir yaş küçük. Hikayemizde 15 yaşında. Ailesi ( daha çok babası ) onu zorla ölüm yiyen yapmak istiyor. Abisi bu sene ölüm yiyen oldu ve Athena annesini ve abisini bu ölüm yiyenlik oyunundan sıyırmak istiyor.
Lucius Malfoy
Aynı cannondaki gibi hayırsız sünepenin teki işte
Narcissa Malfoy
Oğlunu ve kızını bu kirli işlerden uzak tutmaya çalışan bir anne. Aynı cannondaki gibi canımız Narcissamız işte.
Draco Malfoy
Athena'nın abisi. Hayatını özetlersen ağlarım . Cannondakiyle aynı işte. Zavallıcık.
Lord Voldemort
Aynı , her şeyi başlatan alçak pislik o- neyse, bu konuşma farklı yerlere gidiyor.
Bellatrix Lestrange
Tom'un annesi. Aynı şekilde hala deli.
Ana karakterler bu kadardı. İlk on altı yılda Tom ve Athena'nın varlığı dışında cannonla tamamen aynı şeyler oldu. Bilmeniz gereken bu kadar. Ne zaman hikayeye başlayacağımın kesin bir tarihi yok. Şimdiden bütün yorum yapacak , okuyacak ve oy vereceklere teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arayış~Tom Marvolo Riddle
FanficYa Tom Riddle ile Lord Voldemort aynı kişi olmasaydı~ babasının lordluk mesleğini devam ettirmek istemeyen bir oğlan ve ailesinin köleliğini kabul etmeyen bir kız