{Rita Skeeter}
Gelecek postası
Yazıma hoşgeldiniz sevgili gelecek postası okuyucuları. Ben Rita Skeeter ve size son gelişmeleri aktarmak için buradayım. Bildiğiniz gibi karanlık lordun yenilişinin yıl dönümü dolayısıyla bakanlığın verdiği özel bir balo vardı. Bizde basın ekibi olarak elbetteki bu baloda bulunduk ve oldukça güzel röportajlar gerçekleştirdik. İşte o anlar:
İlk gittiğimizde bizi dönemin sihir bakanı Hermionie Granger-Weasley karşıladı. Yanında bakanlıkta çalışan eşi Ronald Weasley'i görüyoruz. Biz de kısa bir röportaj için yanlarına gidiyoruz.
Rita:merhaba sevgili Weasley ailesi. Kısa bir röportaja izin verirseniz sizinle konuşmak isteriz.
Hermionie Weasley:Tabiki.
Rita:Bu gün gördüğüm kadarıyla bu güzel baloyu siz düzenlediniz. Kim-olduğunu-bilirsin-sen in yok edilişi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hermionie Weasley:Evet,baloyu biz düzenledik. Ayrıca Voldemort'un yok edilişi bizce yeni bir çağ açtı. Ve bizde bugün burada bu çağı kutluyoruz.
Rita:Anlıyorum. Peki bu yeni çağda ne gibi değişiklikler yaşadınız?
Hermionie Weasley:Sizinde bildiğiniz gibi sevgili eşim Ronald Weasley ile evlendik. Minik Rose ve Hugo de bugün bizimle. Kısacası oldukça mutluyuz.
Rita:Anlıyorum. Mutluluklar.
Buradan sonra sihir bakanımızdan ve ailesinden uzaklaşarak farklı bir konu arayışına girdik. Tam o sırada potter ailesiyle karşılaştık.
Rita:Merhaba. Bir röportaja ayıracak zamanınız var mı?
Harry Potter:Ah,evet. Elbette.
Rita:Peki,şu soruyla başlayalım. Bayan Potter, Quiddich i neden bıraktınız?
Ginevra Potter:Bu çok yorucuydu. Ayrıca Lily,James ve Albus'la ilgilenmem gerekiyordu. Artık bildiğiniz gibi gelecek postasında spor yazıları yazıyorum.
Rita:Evet,çalışma arkadaşımsınız. Peki bay Potter'ın seçilmiş kişi olduğunu söylemesine rağmen kim-olduğunu-bilirsin-sen i yenememesi hakkında ne diyorsunuz?
Harry Potter:Bu şekil saçma dedikodularla ilgilenmiyoruz,teşekkürler.
Muhabirimize karşı yapılan bu çıkıştan sonra sohbeti kestiler. -Potterların nasıl sorunlu bir aile olduğuna dair yazımız için 23. sayfaya göz atın.- buradan sonra bir süre daha ilgi çekici kişiler aradık. En sonunda Malfoy ailesiyle karşılaştık.
Rita:Merhaba,ben gelecek postası muhabiri Rita Skeeter ve sizde Draco Malfoy ve -eee
Draco Malfoy:Ve Astoria Malfoy. Karım.
Rita:Ov,peki. Evlendiğinizi duymadık. Ve burada gördüğümde oğlunuz olmalı,kesinlikle size çekmiş bay Malfoy.
Draco Malfoy:Teşekkür ederim. Evet,bu oğlumuz Scorpius.
Rita:Öyleyse kısa bir konuşma için vaktiniz olduğunu varsayıyorum.
Draco Malfoy:Evet,var.
Rita:Sizde kim-olduğunu-bilirsin-sen döneminde kayıplar yaşadınız. Babanızı kaybetmiştiniz
sanırım.
Draco Malfoy:Evet,babamı kaybettim ama bunun konumuzla alakasını anlayamıyorum.
Rita:Peki babanızın ölümünün kız kardeşinizin suçu olduğunu düşünüyor musunuz? Sonuçta o kaçmasaydı belki de her şey farklı olabilirdi.
Draco Malfoy:Hayır,kesinlikle öyle bir şey düşünmüyorum.
Rita:Emin misiniz? Etrafta sizin aranızın açıldığına dair söylentiler dolaşıyor.
Draco Malfoy:Böyle bir şey düşünmedim ve düşünmeyeceğim. Şimdi lütfen bu tatsız sohbeti sonlandırmama izin verin.
Böylece yeni bir konu aramaya başladık. Tam o sırada bu balonun asıl baş konuklarını,Riddle'ları gördük.
Rita:Merhaba bay ve bayan Riddle,bu balonun onur konukları olan sizlerle biraz konuşmak isteriz.
Athena Riddle:Elbette.
Rita:Bu gün kim-olduğunu-bilirsin-sen in yok oluşunun,daha doğrusu yok edilişinin yıl dönümü. Ve bunu siz gerçekleştirdiniz. Acaba onca büyücü bunu yapamamışken siz bunu nasıl başardınız?
Athena Riddle:Bu bizim için oldukça Uzun bir hikaye. Hakkını vermek gerekir. Ama birbirimizden güç alarak diyelim.
Rita:peki,birbirinize aşık olmanız ne zamandı? Yani aşk yüzünden mi kaçtınız yoksa lordu yok etmek için mi?
Tom Riddle:Sizce de bu fazlasıyla kişisel alana giren bir soru değil mi?
Rita:Benim işim bu.
Tom Riddle:Anlıyorum,ama bu soruya cevap vermeyeceğiz.
Rita:Peki. Öyleyse farklı bir soru sorayım. Hogwarts savaşından sonraki yaşamınız hakkında bize bilgi verebilir misiniz?
Athena Riddle:Aslında bu oldukça açık. Biz evlendik ve mutluyuz. Bildiğiniz gibi bir oğlumuz ve bir kızımız var. Yalnızca normal bir aileyiz.
Rita:Normal bir aile... zamanında karanlık lordu yok etmeyi başarmış bir aile. Açıkçası biri öbürünün ailesini parçalamış bir çift...
Tom Riddle:Bayan Skeeter,bu biraz ileri gitmek olmuyor mu? Ayrıca karanlık lord kesinlikle benim ailem değildi ve sizin de böyle düşünmenizi istemem. Benim tek ailem biricik karım ve çocuklarım. Şimdi izin verirseniz katılmamız gereken bir balo var.
Böylece röportajlarımızı sona erdirdik. Bundan sonraki balo oldukça sakin ve durgun geçti. Göze çarpan ise genellikle Riddle ailesi oldu. Bütün dans pistinin ortasında dans ederken fazlasıyla mutlu olduklarını gözlemledik. Bu mutluluğun devamını diliyoruz.
Bu haberin de sonuna geldik. Haberimizi okuyan herkese teşekkürlerimizi iletiriz.
~gelecek postası muhabiri Rita Skeeter~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arayış~Tom Marvolo Riddle
FanficYa Tom Riddle ile Lord Voldemort aynı kişi olmasaydı~ babasının lordluk mesleğini devam ettirmek istemeyen bir oğlan ve ailesinin köleliğini kabul etmeyen bir kız