Fırtına Bölüm 9

260 19 3
                                    

Bu bölümle alakalı mı emin değilim ama bana öyleymiş gibi geldi.  Bütün sözleri olmasa da bir kısmı alakalı bence


{Athena Elladora Malfoy}

Saat gece 03:30 du ve ben battaniyeme sarılmış bir şekilde çakan şimşekleri izliyordum.

Bir gök gürlemesiyle yerimden zıpladım.

Cama elimi koyduğumda etrafında elimin oluşturduğu sıcaktan kaynaklı bir buğu oluşmuştu. Şimşeklere bakarken aklıma abim geldi. Şimdi ne yapıyordu?

Acaba korkmuş muydu? Şimdi yanında gök gürlemelerinden korktuğunda ona sarılıp onunla uyuyacak Athena'sı da yoktu üstelik.

Yine ağlıyordum.

Yüzüğü buluşumuzun üstünden bir hafta geçmişti ve Marvolo hala koruyucu büyüleri bozamamıştı.

Aslında büyük bir kısmını hallettiğini söylüyordu ama ben bu işlerden pek anlamadığım için beni kandırıyorda olabilirdi.

Bir haftadır gözyaşlarım asla dinmemişti. Elimdeki fotoğrafa baktım.

Benim,annemin,Draco'nun ve babamın olduğu fotoğrafa...

Bu fotoğrafın çekildiği gün geldi aklıma. Hogwarts mektubumuz geldiğinde annem abimle ikimizin yanında götüreceğimiz birer fotoğrafımız olsun istemişti.

Ve o fotoğraf buydu.

{Draco Lucius Malfoy}

Gök gürlüyordu ve ben odamdaydım. Bir tür yaz yağmuruydu ama gök gürlemelerinden nefret ederdim.

Üstüme battaniyemi alıp camın yanına oturdum. Her ne kadar gök gürlemelerinden hoşlanmasam da yağmuru izlemeyi seviyordum.

Cama yavaşça elimi koydum. Elimin sıcağından buğulandı.

Aklıma Athena geldi. Zaten son zamanlarda hiç aklımdan çıkmıyordu. Kız kardeşim nasıldı şu an acaba?

İyi miydi? Babam en son ölüm yiyenlerle gittiği görev hakkında garip bir şekilde sessizdi. Görevin Athena'yla alakalı olduğu anlamıştım.

Ya yaralıysa? Ya acı çekiyorsa?

Bildiğim tek şey hala hayatta olduğuydu. Çünkü ölseydi. Lord,isyankarların sonunun ne olduğunu hatırlatmak için onu bütün büyücülük dünyasına gösterirdi.

Küçük bücür sinir bozucuydu ama onu özlemiştim. En mutsuz olduğum anlarda bile güldürürdü beni. Üzülmeme hiç dayanamazdı.

O gün ölüm yiyen işareti almaması için uğraşmıştım ama babam ölüm yiyen toplantıları hakkında konuşurken duyduklarıma göre o lordu yok etmek istiyordu.

Ve bunu yapmak için kaçarken yanında karanlığın varisini de götürdüğünü duymayan kalmamıştı.

Bu arada artık ölüm yiyen toplantılarına katılmıyordum. Babam bana göre bir görev olmadığı için böyle yapıldığını söylese de ben Athena'ya bilgi sızdırmamdan korktuklarını biliyordum.

Athena'ya bilgi sızdırmazdım. Onunla plan kurduğuma pişmandım. Şimdi burada olsa,sımsıkı sarılır,bir daha gitmesine izin vermezdim.

Büyücülük dünyasını kim kurtarıyorsa kurtarsın canım. Benim minik kardeşime mi kaldı?!

Arayış~Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin