İlk Zafer Bölüm 10

247 18 0
                                    

Bölümle alakası yok ama ben seviyorum.


{Athena Elladora Malfoy}

Sonra sonsuza dek sürmesini istediğim bu güzel an sona erdi ve Marvolo geri çekildi. Geri çekilirken kulağıma fısıldadı.

"Teşekkür ederim."

Az önce gelmeyen uykum bir anda çökmüştü. Öyle ki gözlerimi zor açık tutuyordum.

"Ben uyuyorum Marvolo,iyi geceler."

"İyi geceler"

Yatağıma uzandığımda o da karşımdaki yatağa uzandı.

"Ooo Tom ben-asla-yorulmam Riddle nasıl oldu da yoruldu acaba."

"Eh,varislerin de uyuması gerek. Daha büyücülük dünyasını kurtaracaklar."

Güldüm.

"Haklısın."

Sonra gözlerini kapattı ve ben de onun hemen ardından gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

{***}

Uyandığımda yüzüme çarpan öğlen güneşiyle kendime geldim. Etrafıma bakındım. Marvolo kahvaltıyı hazırlamıştı.

"Günaydın"

"Günaydın Athena. Tam zamanında kalktın kahvaltı hazır."

Gidip kahvaltıya oturduğumda bir soru sordum.

"Bu gün akşama kadarki planınız nedir bay Riddle?"

"Bilmiyorum. Biraz daha araştırma ve belki biraz da kitap okurum. Peki siz ne yapacaksınız bayan Malfoy?"

"Bilemiyorum. Bir planım yok. Bu yüzden sizinle aynı şeyleri yapacağım."

"Araştırma mı?"

"Hayır. Ama araştırma yaparken yanınızda oturup düşüncelere dalmakta benzer bir aktivite."

Gerçekten de o sabahın planı böyle geçti. Akşam olduğunda üstümü değiştirmeye gerek duymadan pelerinimi omuzlarıma attım ve tokasını... yine Marvolo'ya taktırdım. Bunu asla öğrenemeyeceğim sanırım.

Yine Marvolo'yla ikimiz cisimlendiğimizde sesimi çıkartmadım ama oraya vardığımızda Marvolo yüzüğü koyabileceği sert bir yer ararken birkaç dakika boyunca bir ağacın dibine sinip acının etkisinin geçmesini umdum. Kalbim gümbürderken nefesim daralıyordu.

"Athena, biraz daha iyi misin?"

"Evet"

Marvolo cisimlenmenin etkisi geçene kadar yanımda kalmak istemişti ama ben ona gitmesini söylemiştim. Beni acı çekerken görmesini istemiyordum.

Yerden kalkmama yardım etti ve bulduğu yere gittik. Yüzük,bir kayanın üstündeydi.

"Sen mi saplamak istersin ben mi yapayım Athena."

"Ben"

Eline verdiği gümüş hançeri kaldırdım ve hızlıca indirdim.

Yüzük üç parçaya ayrıldığında içinden yeşil,dumanımsı bir şey çıktı. Sonra kıvrılarak küçüldü ve patladı.

İlk hortkuluktan kurtulmuştuk.

Yine cisimlenme yapmak istemiyordum. Ama başka hiçbir yolu yoktu.

Pansiyona vardığımızda yere yığılıp kalmıştım. Kontrolsüzce titriyordum. Marvolo yanıma gelip yatağıma girmeme yardım etti.

"Marvolo"

"Efendim"

"Neden bu kadar canım yanıyor?"

"Bilemiyorum Athena. Bunu anlamıyorum. Sendeki bu sorunun sebebini bulacağım. Ama şu an anlarsın ya. Hayati tehlike,lorddan kaçmaca,savaş falan biraz zor."

Güldüm.

Sonra yatağıma girdim ve yorganı üstüme çektim. Son durumu düşündüm.

Bir hortkuluk gitti. Kaldı:?

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

Merhaba,yine son iki bölümü tekte yazıp ikiye böldüm. Ani konu değişikliğinden dolayı. Sizi seviyorummm

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

Arayış~Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin