Umut Bölüm 11

272 17 4
                                    

Bu şarkı favori şarkım. Şarkı aslında Draco Malfoy için yazılmış. ( türkçesine bakmanızı öneririm )

Ama bu kitapta bence Marvolo'ya da uyuyor.❤️💙❤️


{Athena Elladora Malfoy}

Yüzüğü yok edişimizin üstünden geçen şu bir haftada sürekli araştırma yapmış,ama bir ilerleme kaydedememiştik. Zaten öbür hortkuluğu bulmaya ve yok etmeye haftalar harcadığımızı düşünürsek bir haftada da bir şeyler başarmamız saçma olurdu.

Şu an Marvoloyla araştırma yapıyorduk. Yer değiştirmiştik. Şu an kaldığımız yer Londra'daydı. Diagon yolunun yakınlarında. Çünkü bu şekilde diagon yoluna gidişlerimizde yakalanma riskimiz düşüyordu. Hem de büyücülük dünyasının girişine yakın olduğumuz için bazı haberler yakalama olasılığımız yüksekti.

Diagon yoluna gidişimiz çok gergin olmuştu. Tanınma korkusuyla ikimizde pelerinlerimizi giyip başımıza kapüşonlarını geçirmiştik. Ama grinngotts a girmek ve elimizdeki büyücü paralarını muggle paralarına çevirmek için isim vermemiz gerekmişti ve ,aman tanrım hayatımda hiç bu kadar gerilmemiş olabilirim.

Yine de iyi tarafından bakalım. İyiki kasadan para almaya çalışmadık. Malfoyların kasasından istediğimi alabilirdim ama on yedi yaş altı bir büyücü aile kasasından para alır almaz ailesine haber gider. Ve babamın nerede olduğumu öğrenmemesi gerekiyor. Çünkü babamın öğrenmesi demek lordun öğrenmesi demek. Acı ama gerçek bu,kızıyım. Bende biliyorum. Ama yerimi öğrense bir dakika bile beklemezdi.

Evden kaçmadan önce kesemi biraz galleonla doldurmayı akıl ettiğim için kendimle gurur duyuyorum. O paralar öyle işe yarıyordu ki.

İşte şimdi de koncktrun yolundaki eski kitapçıdan aldığım kitapta inceleme yapıyordum. Ki bir ses dikkatımı dağıttı.

"Sen iyi misin?"

"Evet,araştırma yapıyorum."

"Yapmıyorsun. Okumuyorsun bile Athena."

"Sen niye benim okuyup okumadığımı kontrol ediyorsun ki. Sen araştır."

"Oww bayan Malfoy sinirlenmiş. Ne oldu?"

Benimle dalga geçiyordu.

"Araştırmana dön Riddle."

"Tamam anne,dersimi çalışıyorum."

Bu beni güldürmüştü.

"Eh ,sonunda seni güldürdüm."

Elindeki kitabı bırakıp gerindi.

İkimizde son bir buçuk saattir Marvolo'nun yatağında oturmuş eski objelerle alakalı şeylere bakıyorduk.

İkinci hortkuluğun ne olabileceğiyle alakalı bir şeyler bulmaya çalışıyorduk. Hayatımda hiç araştırmadığım kadar sihir tarihi araştırmıştım. Profesör Binnis görse tebrik ederdi.

İkimizde yorulduğumuzda dikkatımız dağılmıştı. Marvolo kitapları oturduğu yerden komidinine dizerken ben de oturduğum yerde kayıp uzandım

"Çok çabuk yoruluyorsun."

"E tabii herkes senin kadar enerjik değil."

Bir süre sessizlik oldu.

"Marvolo"

"Efendim"

"Sence bu hortkulukları arama işi ne kadar sürecek."

Arayış~Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin