Aleksi
Koputan oveen. Kuulen sisältä askelia. Kaikki on ihan hyvin. Olli sanoo juuri ennenkun ovi aukeaa. Missä vitussa sä olet ollut huomiohuo-. Eksäni Crista sanoo kunnes huomaa Ollin takanani. Ihana tavata sua rakas kenet sä toit itsesi kanssa?? Hän kysyykin ja astuu yhtäkkiä varpailleni. Ai vittu Ollin!! Huudan ja otan askeleen taaksepäin. Ja miksi vitussa?? Hän kysyy minulta. Tulin hakemaan kamojani. Sanon ja hän tuijottaa minua. Vittu vähän vauhtia sit siihen kusipää!! Hän huutaa meille ja menemme äkkiä sisällä. Vedän sängyn alta matkalaukun ja repun. Alamme Ollin kanssa keräämään vaatteita ja tavaroitani mahdollisimman nopeasti. Isä mitä sä teet ja kuka toi on?? Pienempi lapsista tulee luokseni pehmonalle kainalossaan. Hän on 3vuotias Vilma. Isä pakkaa ja se on iskän ystävä. Vastaan hänelle äkkiä samalla kun pakkaamme. Miks sä pakkaat?? Hän kysyy. Iskä lähtee kaverille hetkeksi, mä lupaan pitää yhteyttä teihin. Sanon hänelle ja saamme pakattua. Laitamme laukun ja repun kiinni. Okei. Pidä kivaa iskä. Hän sanoi ja hymyilee. Joo mä pidän heippa rakas. Menemme eteiseen Ollin kaa ja avaamme oven. Heippa. Hän vilkuttaa meille ennenkuin laitan oven kiinni.
Menemme takaisin Ollin autolle ja heitämme kamat takakonttiin. Menen apukuskin paikalle ja Olli kuskin. Laitamme turvavyöt kiinni ja lähdemme ajamaan kohti hänen sekä hänen ystäviensä studiota. Menee noin kaksikymmentä minuuttia, kunnes olemme perillä. Mä oon sit pahoillani jos jätkät on vähän outoja. Olli naurahtaa ja nousee autosta. Ei se haittaa itekki oon. Nauran ja nousen kanssa autosta. No hyvä. Hän vilauttaa minulle hymyn ja kävelee jonkun rapun ovelle. Hän avaa oven ja menen hänen perässä. Menemme parit rappuset ylöspäin ja pääsemme 4 kerrokseen. Olli avaa jonkun oven ja menemme sisälle eteiseen. Suljen oven ja toisimme Ollin kanssa ulkovaatteita eteisessä. Oho oho Olli kukas tää hottis on. Joku pörrötukkainen mies tulee eteisen ovelle. Porko nyt vittu käyttäydyt. Olli laskee kenkänsä lattialle ja nauraa hänelle. Ollilla on poikaystävä!! Mies jos kuulin oikein niin Porko huutaa ja juoksee jonnekin studiossa.
Anteeksi Aleksi. Olli sanoo ja katsoo minua. Hän raapii niskaansa ja hän on punastunut?? Ei se haittaa Olli. Sanon hänelle. Olli lähtee kävelemään sinne suuntaa minne Porko oli mennyt aiemmin. Menen hänen perässään. Menemme olohuoneeseen ja siellä istuu kolme miestä ja se Porko. Yksi niistä alkaa viheltämään ja vinkkaa Ollille silmää. Saatana Joel!! Olli huutaa ja menee hakkaamaan tyynyillä Joelia. Ne hakkaavat toisiaan tyynyillä ja katson heitä vain olohuoneen ovelta naurua pidättäen. Moi Aleksi mä oon Tommi. Kuuluu ääni rumpujen luota ja katson sinne. Siellä on sellainen aika pitkä mies rumpujen takana hakkaamassa rumpuja. Moi mä oon Aleksi. Sanon vähän ujosti. Ja mä oon Niko. Mies huikkaa tietokoneen äärestä selkä minua päin. Ja noi loput pellet sä varmaan jo tunnet. Tommi sanoi ja naurahtaa. Mä saatana näytän sulle kuka se pelle on. Porko sanoo ja menee rumpujen eteen. Tommi heittää Porkoa rumpukapulalla ja Porko alkaa kirkumaan täysiä. Alamme kaikki nauramaan. Nauran niin kovaan että kaadun lattialle.
Nauran ja räkätän maassa. Alan itkemään naurusta ja alan pikkuhiljaa rauhottua. Nostan pään ylös ja huomaan että kaikki tuijottavat minua. He katsovat minua ja alkavat nauramaan. Herran jumala en muista koska olisi ollut näin hyvä nauru vähään aikaan. Niko toteaa ja pyyhkii kyyneleet. No jep. Olli toteaa sohvalta. Pitäiskö meidän niitä töitäkin tehdä?? Tommi kysyy. Juu juu herra. Niko toteaa ja hän menee takaisin tietokoneen ääreen. He äänittävät jotain. Joel ja Porko menevät auttamaan Nikoa. Vittu mä kohta!! Niko huutaa ja paiskaa hiiren pöytään. No nii Niko rauhoitu. Porko rauhoittelee Nikoa. Niko nousee ja kävelee parvekkeelle. Porko ja Joel menevät hänen peräänsä. Nousen ja menen tietokoneen ääreen. Sinuna en koskisi. Olli sanoo. Mä vaan vähän autan. Totean ja kuuntelen ääniraitoja. Järjestelen niitä vähän ja menen sitten takaisin sohvalle istumaan. Hhh vittu... Niko sanoo ja menee tietokoneen ääreen. Joel ja Porko menevät Nikon viereen. He kuuntelevat niitä ääniraitoja. Vittu kumpi tämän teki?? Niko kysyy ja katsoo Ollia ja Tommia. Ei kumpikaan meistä. Olli ja Tommi sanovat samaan aikaan. Kuka sitten?? Niko kysyy ja katsoo heitä oudosti. Minä... sanon varovasti ja he kääntyvät katsomaan minua...
YOU ARE READING
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...