Olli
Herään Aleksin vierestä hänen tuhinaan. Kello näyttää 8:37. Alan pakkaamaan kamojamme. Illalla on lähtö. Aleksi ei tiedä asiasta mitää. Olen varannut äkkilähdön lämpimään. Ja nyt kun on tauko bändi jutuista niin on otettava lomaa ja rauhassa. Ja nyt on seuraakin kenen kanssa haluan lähteä reissuun ja se tuntuu lomalle. Saan pakattua hetken päästä ja menen tekemään meille aamupalaa.
"Huomenta rakas" kuuluu Aleksin väsynyt ääni samalla kun hän istuu pöydän ääreen. "Hyvää huomenta" vastaan ja kaadan kahvia meille kuppeihin. "Miks tuolla oli matkalaukut pakattu??" Aleksi kysyy. "Me lähdetään reissuun." Totean hänelle. "Täh?? Ei mulla ole rahaa sellaiseen!!" Aleksi toteaa. "Isukki maksaa vauvelin matkan" totean hänelle. "Hhh jaahas selvä" Aleksi toteaa ja alkaa syömään aamupalaa. Minäkin alan syömään aamupalaa. "Sä saat sit pakata viimeiset jutut niinku laturit ja hajuvedet yms." Totean Aleksille. "No ehkä mä voin aamupalan jälkeen." Aleksi vastaa.
Saamme syötyä aamupalan ja menemme sängylle katselemaan jotain random elokuvia. Katsomme pari ja sitten Aleksi pakkaa loput tavaroistamme. Tilaan taksin ja lähdemme alas. "Mihin me mennään??" Aleksi kysyy. "Se selviää myöhemmin" totean hänelle. "okei" Aleksi vastaa. Taksi tulee ja lähdemme sen kyydissä kohti Helsinki-Vantaata. Maksan taksin ja menemme sisälle. Teemme check in ja menemme turvatarkastuksesta. Katson mistä lentomme lähtee ja haemme syötävää lennolle. Käymme sitten vessassa ettei tarvitse heti mennä. Menemme sitten lentokoneeseen ja menemme istumaan paikoillemme. Kuuntelemme alku höpinät. "Me mennään Italiaan?!?!" Aleksi huutaa kun lentäjä paljastaa määränpään. "Joo" vastaan ja hymyilen. "Jes!!" Aleksi vastaa. Lähdemme lentoon. Minä katson elokuvia ja Aleksi ottaa päiväunet.
Laskeudumme Italiaan ja otamme käsimatkatavarat. Lähdemme hakemaan laukut. Laukun saannin jälkeen lähdimme taksilla hotellille. Maksoin taksin ja jätin laukun Aleksille. Hain avaimen meidän huoneeseen ja menimme sinne. Aleksi teki heti ensimmäisenä sänky testin ja oli kuulemma hyvä sänky. Makoilimme hetken yhdessä. "Aleksi ole valmiina illalliselle ku tulen takaisin. Meen halee vuokra auton." Kerroin Aleksille. "Okei isi" Aleksi vastasi. "Ole nätisti ja olet rakas" sanon ja sitten lähden kävelemään. Kävelen kaunista rantaa pitkin. Etsin oikean paikan. Haen meidän vuokra automme vuokraajalta.
YOU ARE READING
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...