En halua

34 4 0
                                    

Olli

Haen meidän vuokra automme vuokraajalta. Haen Aleksin hotellilta autolla. Lähdemme Aleksin kanssa sillä ravintolaan. Menemme ravintolaansa tarjoilija vie meidät istumaan pöytään. Hän tuo ruokalistan. Katselemme sitä hetken  ja sitten tilaamme pitsat sekä viiniä. Juomme viiniä ja se on kyllä erikoisen hyvää. Tottakai koska me olemme Italiassa. Juttelemme kaikesta elämän ja kuoleman välillä sillä aikaa kun odotamme meidän ruokiamme. Meidän pitsat tuodaan ja alamme syömään yhdessä. Aleksi näyttää niin onnelliselta täällä minun kanssani. En haluaisi olla täällä kenenkään muun kanssa. Aleksi on minulle täydellinen. Syömme rauhassa ja nautimme elämästä. Saamme syötyä ja juomme viiniä. Pyydän laskun ja maksan sen. "Aleksi lähdetään ajelulle!!" Sanon ja menen autoon. Aleksi menee apukuskin paikalle. Avaan auton katon, koska vuokrasin avoauton. Lähden ajamaan rannalle. Kuuntelemme musiikkia ja Aleksi nousee istumaan penkin selkänojalle ja hänen hiuksensa lepattavat tuulen mukana. Hänen paitansa heiluu ja hän hymyilee. Hän on ihanin näky pitkiin aikoihin. Pääsemme rannalle ja juoksemme rannalla. Kaatuamme hiekalle. "Mä en halua mennä nukkumaan vielä pitkään aikaan. Halua elää mun elämän parasta aikaa!!" Aleksi huutaa ja hymyilee. Riisumme kaikki vaatteet, paitsi bokserit ja menemme uimaan.

Aleksi on kuuma, kun hän ui. Hänen märkä kehonsa ja märät hiukset. Ihan helvetin kuuma näky, ainakin minun mielestä. Minua ei kiinnosta muiden mielipiteet. Se on minä ja Aleksi vastaan maailma, jos kaikki vihaisista Aleksia. Rakastan häntä todella paljon. En tiedä onko tämä tervettä rakastaa miestä jonka tapasin ihan hetki sitten. En usko että on, mutta rakkaus on vain rakkautta eikä sille voi mitää. En haluaisi ketään muuta. Lähdemme ajelemaan takaisin hotellillemme. Parkkeeraan auton hotellin parkkipaikalle ja menemme huoneeseemme. Ihmiset katsovat vähän, kun olemme litimärkiä, mutta minua ei kiinnosta vähääkään. Minä elän vain kerran ja elän sen yhden kerran täysillä. En anna muiden mielipiteiden vaikuttaa minuun tai minun käytökseeni. Menemme huoneeseemme ja menemme suihkuun. Pesemme kumpikin itsemme ja kuivaamme. Menemme sängylle makaamaan pyyhkeet päällämme. Aleksi katselee minua. "Mä en halua mennä nukkumaan vielä. Mä haluan sua todella paljon." Aleksi sanoo ja punastuu samalla.

Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)Where stories live. Discover now