Täyttää ne

35 5 3
                                    

Aleksi

Olemme tulleet takaisin. Kello on 18:27. Kyllä meidät onneksi haettiin emmekä jääneet sinne saareen kahdestaan. Menemme autolle ja Olli lähtee ajamaan hotellille. Hän on hyvännäköinen. Hänen hiuksensa lepattavat tuulen mukana. Ne ovat ihanat. Minun pikku brune. Katselen Ollia kunnes hän vilkaisee minua. Käännän katseeni äkkiä tiehen ja punastun. "Kyllä sä saat katsoa." Olli toteaa minulle. Olen varmaan aivan punainen, kun katson Ollia. Hän on minun unelma mieheni. En haluaisi ketään muuta. Hän tietää kaikki minun tarpeeni ja osaa täyttää ne🤭. Rakastan häntä yli kaiken. Katson Ollia. Hän on vitun seksikäs ja rakastan häntä.

Pääsemme hotellille takaisin. Menemme huoneeseen ja vaihdamme vaatteet. "Pitäskö meidän lähteä illalliselle Aleksi??" Olli kysyy minulta. "Joo voidaan mennä jos venaat hetken." Vastaan ja harjaan hiuksiani peilin edessä. Olli tulee luokseni ja halaa minua takaata. Hän katsoo peilistä meitä. "Tossa on tyhjä kohta." Olli yhtäkkiä toteaa ja käy kaulaani kiinni. Huokaisen hiljaa ja laitan käden Ollin hiuksiin samalla kun hän imee fritsua kaulaani. "Meidän pitih mennä illalliselle." Huomautan Ollia. "Joo mennään." Olli vastaa ja menee eteiseen. Menen hänen perässä ja lähdemme keskustaan autolla etsimään hyvää ravintolaa. Olli parkkeeraa auton ja menemme ravintolaan. Se on melko täynnä, mutta tarjoilija ohjaa meidät pöytään. Hän tuo ruokalistat ja katselemme niitä hetken.

"Mä voisin tilata ton juustopastan." Sanon tarjoilijalle. "Ja mä voisin ottaa kinkkupastan." Olli toteaa. "Ja voidaan ottaa pepsi maxit juotavaksi." Olli jatkaa. Tarjoilija ottaa listat ja lähtee. Me Ollin kanssa juttelemme kaikenlaisesta sillä aikaa kun odotamme meidän ruokia. Tarjoilija tuo juomamme ja jatkamme juttelemista. Sen perusteella mitä olen puhunut Ollin kanssa niin hän on todella samanlainen kuin minä. Hän on aivan täydellinen. Ei mitään väärää tai epäkohtaa. Hän on juuri se oikea. Tarjoilija tuo ruokamme ja alamme syömään niitä. Ne ovat hyviä kummatkin, koska maistoin Ollilta hänen ruokaansa. Saamme syötyä ja Olli maksaa meidän ruokamme. Lähdemme tämän jälkeen takaisin hotellille.

Menemme huoneeseemme ja menemme sängylle katselemaan elokuvia. Halailemme toisiamme ja katsomme leffaa. Katselemme jotain romanttista. Minä rakastan Ollia. Hän on ihana. Yhtäkkiä alkaa väsyttämään todella paljon ja nukahdan...

Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)Where stories live. Discover now