Aikani

22 4 1
                                    

Aleksi

Tunnen nuo kädet kehollani. En voi vastustella tätä tunnetta. Samalla haluan tätä ja samalla en. Tunnen kuinka hän alkaa kuristamaan minua ja tiedän, että tästä ei ole paluuta... hän alkaa riisumaan minua. "Älä jooko mä en halua, tää sattuu..." anelen häntä ja hän alkaa vain kuristamaan kovempaa. Kuulen kun hän avaa housunsa ja riisuu ne sekä bokserit. Tunnen kuinka hän työntyy sisääni. Tämä sattuu jumalattomasti, mutta en saa ääntä suustani. Hän kuristaa minua kokoajan kovempaa ja alan haukkomaan happea. Hän panee vain kovempaa, vaikka hän näkee sen että minua sattuu todella paljon. "L lo lopeta..." saan juuri ja juuri suustani sanottua.

Herään sängystä. Olen aivan läpimärkä hiestä ja minua sattuu perseeseen. Katson kelloa joka näyttää 6:50. Nousen istumaan ja sattuu jumalattomasti. Nousen seisomaan ja lähden ovelle. Avaan sen ja kurkkaan olohuoneeseen. Olli nukkuu sohvalla selkä kylppäriä päin. Nyt on aikani. Menen takaisin huoneeseen ja otan matkalaukun. Pakkaan kaikki tavarani siihen ja nostan sen sängylle. Otan vaihtovaatteet sekä pyyhkeen mukaani ja suuntaan kohti kylppäriä.

Menen suihkuun. Riisun vaatteet ja menen suihkun alle. Haluan tämän likaisen olon pois itsestäni. Otan suihkusienen ja laitan siihen saippuaa. Alan hinkkaamaan itseäni niin kovaa kuin vaan pystyn. Minulla on ällöttävä ja likainen olo siitä, mitä tapahtui illalla. Miten Olli kehtasi tehdä niin vasten minun tahtoani. En minä sitä halunnut. Menen suihkun alle huuhtelemaan saippuat. Vaikka kuinka hinkkasin itseäni, niin se olo ei millään lähde pois. Ei voi mitää. Suljen suihkun ja kuivaan pyyhkeellä itseni. Otan vaatteet ja puen ne päälle. Menen hakemaan sen jälkeen laukun makkarista ja laitan viimeisetkin vaatteet sinne. Otan sen kantoon ja lähden eteiseen. Laitan kengät jalkaan ja lähden ulos talosta...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)Where stories live. Discover now