Aleksi.
Herään siihen, kun joku yhtäkkiä tökkäisee minua kylkeen. "APUA!!!" Rääkäisen ja katson ympärilleni. Olli hihittää minun vieressäni. "Sinä senkin kusipää!!!" Huudan ja alan kutittamaan häntä. "Ei ei Aleksi älä!!" Olli huutaa, mutta kutitan vain kovempaa. "Sä itse pyysit multa tätä." Nauran ja jatkan kutittamista kovempaa. "Aleksi mä kusen kohta housuun!!" Olli kirkuu minulle. "No okei okei lopetan, mutta älä enää ikinä tee noin" lopetan kutittamisen ja menen vessaan. Tulen kohta vessasta ja Olli menee vessaan. Puen päälleni päivä vaatteet ja menen harjaamaan hiuksiani. Olli tulee vessasta ja vaihtaa vaatteensa. "Eiks tää ole hyvä??" Olli kysyy ja pörröttää hiuksiaan. "Joo on se hyvä." Naurahdan ja laitan harjan pöydälle. Lähdemme aamupalalle.
Timeskip tunti.
Makoilemme hotellin sängyllä. "Lähdetäänkö kohta rakas??" Olli kysyy. "Kohta." Vastaan ja halaan tuota vain kovempaa. "Sä olet ihana Aleksi." Olli toteaa ja silittää minun hiuksiani. "No kai me voidaan lähteä." Sanon ja nousen sängystä. Ollikin nousee sängystä ja otamme meidän tavarat. Menemme autolle ja Olli lähtee ajamaan ostoskeskusta päin. Kuuntelemme jotain romanttista musiikkia ja ajelemme kohti kauppakeskusta. Pääsemme parkkipaikalle ja Olli parkkeeraa auton. Nousemme autosta ja menemme vaatekauppoihin. Katselemme ihania vaatteita ja ostelemme niitä pari kappaletta. Käymme ostamassa myös jotain karkkeja tuliaisiksi Ollin bändille. He saavat sitten olla kiitollisia niistä. Ostelemme vielä jotain herkkuja mukaan meille ja lähdemme sitten autolle. Lähdemme ajamaan hotellille.
Heitämme tavarat hotellille ja lähdemme rannalle. Kävelemme tällä kertaa tuohon meidän lähi rannalle mihin on matkaa varmaan 100m ja menemme rannalle. Kello on jo 19 niin täällä ei ole niin paljoa ihmisiä ja saamme vähän tilaa. Jätämme tavarat lähelle veden rajaa, jotta näemme ne samalla, kun me uimme. Menemme uimaan ja tämä on kivaa. On ollut todella ihana viettää aikaa Ollin kanssa. Hän on täydellinen mies minulle. En haluaisi ketään muuta viereeni. Uimme hetken ja menemme sitten takaisin rantaan. Vedämme pyyhkeet päällemme ja lähdemme takaisin hotellille. Käymme kumpikin suihkussa ja vaihdamme vaatteet päällemme. Harjaan hiukseni ja Olli vain pörröttää omansa.
Lähdemme etsimään iltapala paikkaa. Menemme johonkin kivan näköiseen ravintolaan. Tarjoilija vie meidät pöytään ja katselemme siinä hetken ruokalistoja. Olli tilaa itselleen pitsan ja minä tilaan jonkun kanapastan. Tilaamme juotavaksi punaviiniä. Olli kyllä oikeasti lellii minut pilalle täällä. Juomme punaviiniä ja juttelemme kaikesta mitä tulee mieleen. Pian ruokamme tulee ja alamme syömään. Nautimme tästä, koska tämä on meidän viimeinen iltamme täällä. On ollut todella ihanaa olla täällä. Ja nämä pari päivää riittävät meille, koska saa vähän taukoa arjesta. Mutta ei kuitenkaan laiskuunnu. Saamme syötyä ja Olli käy maksamassa meidän laskimme ja lähdemme sitten hotellille. Olen aivan täynnä. Menen sängylle makaamaan ja laitan silmät vain hetkeksi kiinni....
VOUS LISEZ
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...