Aleksi
Herään siihen kun Olli tulee herättämään minut. Katson kelloa. Se on 7:37. "Hyvää huomenta rakas, mentäisiinkö me aamupalalle??" Olli kysyy kun herään. "Jos odotat hetken." Vastaan ja alan pukemaan. Laitan päälleni t paidan ja shortsit.
Nousen sängystä ja minä alan harjaamaan hiuksiani. "Aleksi sä oot täydellinen just tollaisen." Olli sanoo ja katselee minua. "No kiitos rakas" Vastaan ja menen eteiseen hänen kanssaan. Puen kengät jalkaan ja lähdemme Ollin kanssa aamupalalle. Haemme aamupalan ja menemme pöytään syömään. Alamme syömään. "Syö sit silleen et pärjäät pari tuntia ainakin." Olli yhtäkkiä sanoo. "Miks??" Kysyn häneltä ihmeissäni. "Se selviää myöhemmin rakas." Olli vastaa minulle. Syön hyvin ja lähdemme takaisin huoneeseen. Nukahdan vahingossa Ollin kainaloon...Timeskip 3h
Alan heräämään. Olli katselee puhelintaan vieressäni. "Huomenta rakas" Olli sanoo kun huomaa minun heränneen ja laittaa puhelimensa pois. "Huomenta" vastaan ja laitan pään Ollin rinnalle. Olli alkaa silittämään hiuksiani siinä samalla. Haluaisin jäädä tähän pitkäksi aikaa jos saisin. "Meidän pitää sit Aleksi kohta lähteä. Pukeudu silleen että pärjäät ulkona tunteja." Olli yhtäkkiä toteaa. "Okei??" Sanon ja alan laittamaan vaatteita sekä hiuksiani. Olli alkaa myös valmistautumaan. Kun olemme valmiita niin lähdemme ajelemaan jonnekin päin.Noin tunnin päästä Olli parkeeraa auton huvipuiston pihalle. "Tuonneko me menemme??" Kysyn ja katson Ollia. "Joo lähdetään." Olli vastaa. Alan kiljumaan ja hyppimään.
"Voidaako jo mennä??" Kiljun ja hypin parkkipaikalla. "No mennää." Olli sanoo minulle ja lähden juoksemaan täysiä portille. Olli nauraa minulle ja tulee perässä. Olli ostaa meille rannekkeet ja lähdemme kiertelemään laitteita. Laitteet ovat todella hurjia ja hyviä, mutta Olli ei uskalla sen takia tulla minun kanssa jokaiseen laitteeseen.
Menemme parin tunnin jälkeen syömään. Ostamme ranskalaiset ja nakkeja kummallekin. Olli ostaa meille myös limut. Menemme istumaan pöydän ääreen ja alamme syömään. Juttelemme siinä jotain niitä ja näitä. Saamme syötyä ja lähdemme jatkamaan seikkailua. Käyn ensin parissa rauhallisella ja sitten taas jatkan hurjissa käymistä. Ja käyn myös niissä enemmän mihin Olli uskaltaa, koska en haluaisi yksin käydä näissä ja yksin ei ole niin hauskaa kuin yhdessä. Ilta alkaa tulemaan. Lähdemme ajelemaan hotellille. Olli katselee minua sivusilmällä. Tiedän tuon ilmeen. Hänellä on jotain likaista mielessään...
YOU ARE READING
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...