Aleksi
Herään kahvin tuoksuun ja alan availemaan silmiäni. Olli ei ole enää minun vieressäni. Katson puhelinta ja kello näyttää 11:37. Nousen sängystä ja puen shortsit päälleni. Lähden keittiöön. Näen siellä Ollin tekemässä aamupalaa. Menen halaamaan häntä takaapäin. "Hyvää huomenta rakas" Olli sanoo ja jatkaa tekemistä. "Mistä sä nää aamupala tarvikkeet sait??" Kysyn ihmeissäni. "No mä heräsin 9:30 nii mä kävin kaupassa ja aloin tekemään meille aamupalaa." Olli vastaa ja leikkaa paprikaa. "Mene sä istumaan jo pöytään rakas" Olli jatkaa. Menen istumaan pöytään ja katselen, kun minun seksikäs poikaystävä tekee meille aamupalaa. Hän laittaa pöytään karjalanpiirakoita, patonkia, levitteitä, juustoa, vihanneksia, mehua ja hän kaataa meille kupit kahvia. Olli tulee istumaan minua vastapäätä ja alamme syömään.
Menemme hetkeksi sänkyyn makoilemaan aamupalan jälkeen. Olli halaa minua takaapäin ja minä saan olla pikkulusikka. MINÄ HALUAN AINA OLLA PIKKULUSIKKA!! Mutta joskus pitää antaa siimaa ja joudun olemaan isolusikka vasten tahtoani. Vitsi että minä rakastan Ollia. Hän on niin ihana ja herttainen. Toivottavasti hän ei hylkää minua... tai entä jos Olli alkaa nähdä minut samallailla kuin minä itse... tai jos hän löytää paremman tai jos en riitä hänelle tai jos ärsytän häntä tai... "Aleksi mitä sä mietit??" Olli keskeyttää minun ajatteluni äänellään. "En mä mitää mieti" vastaan hätäisesti. "Aleksi ei sun tarvitse valehdella, mä nään et sä mietit jotain. Haluutko kertoa mullekin mitä mietit??" Olli jatkaa. "No mä mietin et jos sä löydät paremman tai komeamman tai..." Alan kertoa, mutta Olli keskeyttää minut taas. "Aleksi en mä halua ketään muuta ku sut. Rakastan sitä ku saan herätä sun vierestä, rakastan sua, sun persoonaa, sun ajattelutapaa ja siis kaikkea. Mä en ikinä vois löytää parempaa ihmistä ku sä. Ymmärrätkö sä rakas??" Olli sanoo. Nyökkään vain hänelle ja hän ottaa minut halaukseen. "Pitäskö meidän käydä moikkaamassa jätkiä??" Olli jatkaa. "Kai sitä vois käydä moikkaamassa." Vastaan hänelle ja hymyilen. "No mennää moikkaamaan, mutta ensin puet päällesi jooko rakas??" Olli naurahtaa ja katsoo minua. "Okei okei." Nousen ja puen päälleni hupparin ja farkut. Menemme eteiseen ja lähdemme siitä ulos. Menemme autoon ja Olli lähtee ajamaan...
Pääsemme Nikon luokse, koska kaikki ovat siellä. Menemme ovelle ja koputamme oveen. Niko tulee avaamaan oven ja halaa meitä. Menemme sisälle ja kaikki jätkät ovat siellä sekä Minna että rommi. Rommi tulee jalkoihini kiertelemään. "No moikka rommi." Sanon ja kyykistyn silittämään kissaa. Nousen ylös ja riisun ulkovaatteet. Menemme sohvalle istumaan ja rommi hyppää syliini. "Nyt kyllä löyty rommin lemppari. Se ei ikinä tule kenenkään syliin, mutta nyt se oikeen halus sun syliin Aleksi." Minna toteaa. Naurahdan vähän ja silitän rommia. Rommi alkaa kehräämään. "Mites sulle Joonas menee??" Olli kysyy joonakselta ja halaa tätä. "Ihan ok kai. Tuntuu vaa että ei ole mitää syytä jatkaa elämää..." Joonas vastaa ja nojaa Olliin. "Kyllä se siitö vielä helpottaa. Mä tiedän että on vaikeeta, mutta kyllä se vielä helpottaa jossain vaiheessa." Olli toteaa ja halaa tiukasti joonasta. "Yleensä viisaat sanat tulee Tommin suusta, mutta tänään ne tulivatkin Ollin suusta." Joel toteaa. Alamme kaikki nauramaan, paitsi Joonas. Hän vain hymähtää ja tuijottaa eteenpäin.
Juttelemme ja hengailemme siinä joku 6 tuntia, kunnes päätämme lähteä kotiin. Ajamme subwayn kautta meille ja menemme kotiin. Istumme sohvalle ja laitamme jonkun sarjan pyörimään. Alamme syömään. Olli katsoo minua hetken päästä, kun olen syönyt. Käännyn katsomaan häntä. "Mitä sä tuijotat??" Kysyn Ollilta. "Sulla on majoneesia tossa" Olli sanoo ja suutelee minua...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasiaJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...