Eläintarha!!

35 4 2
                                    

Aleksi

"Vittu mä haluan sua..." Olli kuiskaa korvaani. Tunnen kuinka kylmät väreet menevät minun lävitseni. Jalat meinaavat pettää altani hänen kanssa, mutta onneksi hän juuri nostaa minut syliinsä. Hän lähtee kävelemään makkariin. Hän kaataa minut sängylle ja tulee päälleni hajareisin. "Yleensä mä olen kiltti, mutta osaan mä tuhmakin olla tarvittaessa." Olli kuiskaa minulle ja alkaa tehdä fritsua kaulaani. Perhoset vatsassani alkavat riehua. Ei. Ei perhoset. KOKO SAATANAN ELÄINTARHA!!! Huokailee hiljaa ja janoan tämän miehen kosketusta, aivan jokaisesta paikasta. Olli riisuu paitansa. Katson hänen six packkia. Näyttää niin hyvältä, että on pakko kokeilla sitä.

"Onko noin hyvä näky??" Olli kysyy samalla virnuillen. "Todellakin" vastaan ja riisun oman paitani. Olli katselee minun yläkropaa hetken, kunnes hyökkää sen kimppuun. Hän tekee rintaani fritsuja ja pussailee. Olli riisuu housuni ja bokserit. Hän kastelee kehoani. "sä olet kyllä 5/5" Olli toteaa ja riisuu housunsa ja bokserinsa. Hänellä on hemmetin iso. "ootko sä ollut ennen miehen kanssa tällä tavalla??" Olli kysyy minulta. Pudistaa päätäni hänelle. "No sit me otetaan tällä ekalla kerralla varovasti." Olli toteaa ja kääntää minut. "Nyt saattaa kirpaista." Olli sanoo kun nostaa minut polvien ja käsien varaan ja työntyi minun sisääni. Huokaisen kovaa ja puristan lakanaa. "Sanot sit, kun helpottaa." Olli sanoo ja on paikallaan.

"Nyt voit liikkua" sanon hänelle pari minuuttia myöhemmin. Hän alkaa liikkumaan minun sisälläni. Ensin se sattuu, mutta sitten se tuntuu hyvältä. Rakastan sitä tunnetta, minkä Olli saa minussa aikaan. Hän nopeuttaa tahtia. Huokailee kovaan ääneen. "Eihän sua satu liikaa??" Olli kysyy minulta. "Eih satu. Jatkahh" pyydän häneltä ja hän nopeuttaa tahtiaan. Tämä tuntuu taivaalta. "Mäh tuunh kohtah" Olli ilmoittaa. Pian kuulen Ollilta pienen murahduksen ja tunnen sisälläni lämpimän aallon. Olli työntyy minusta ulos ja tulee viereeni makaamaan. Lässähdän sängylle ja me kummatkin tasaamme hengitystä samaan aikaan. "Sä olet rakas" sanon Ollille. "sä olet rakkaampi." Olli sanoo ja suutelee minua. Vastaan hänelle ja hän vetää minut kainaloonsa sekä peiton meidän päälle. "Hyvää yötä prinssi" Olli sanoo ja silittää hiuksiani. "Hyvää yötä kuningas" sanon ja nukahdan tähän melkein heti.

Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)Where stories live. Discover now