Kusen kohta

37 5 1
                                    

Olli

"Mä en halua mennä nukkumaan vielä. Mä haluan sua todella paljon." Aleksi sanoo ja punastuu samalla. "Kyllä mäkin sua haluan" Vastaan ja menen hänen päälleen hajareisin. Vedän Aleksin pyyhkeen pois hänen päältään ja katselen häntä. Heitän omankin pyyhkeen helvettiin. Suutelen Aleksia. Hän on seksikäs. Teen hänen kaulaansa fritsuja. Jatkan matkaani ja teen niitä hänen rintaansa lisää. Hieron samalla Aleksin kalua. Hän huokailee kovaan ääneen. Sylkäisen kädelleni ja alan runkkaamaan häntä. Näen hänestä, että hän nauttii tästä. Otan hänen kalunsa suuhuni ja alan liikuttamaan päätäni nopeasti. Aleksi laittaa kätensä minun hiuksien sekaan ja pyytää nopeuttamaan tahtia. Teen niin nopeasti kuin vaa voin. "Mhh Ollih mä tuunh" Aleksi varoittaa juuri ennen kuin hän tulee minun suuhuni. Nielen kaiken ylpeänä ja hymyilen hänelle leveästi.

"Sun vuoro auttaa mua." Totean allulle samalla kun käännän hänet minun eteeni mahalleen. Työnnyn hänen sisälle ja kuulen huokauksen. Alan liikkumaan nopeasti ja Aleksin huokailu vaan lisääntyy sekö ääni kovenee. Pahoittelut naapureille, mutta nyt minua ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Nopeutan tahtia ja se tuntuu helvetin hyvältä. En halua missään nimessä nyt lopettaa tätä. Jatkan niin nopeasti kuin pystyn ja Aleksi huokailee kovaa ääneen. Tulen hänen sisälleen ja työnnyn ulos hänestä. Menen hänen viereen makaamaan ja hymyilen. Aleksikin hymyilee. "Sä oot rakas." Sanon Aleksille samalla kun tasaamme hengitystä. "Sä sit olet rakkain." Aleksi vastaa minulle. "Hei ei tollainen ole reilua!!" Huudan Aleksille. "Kyllä se vaan on reilua mun mielestä." Aleksi vastaa. Alan kutittamaan häntä kostona. "Ei Olli älä ei!!" Hän anelee naurunsa seasta. Jatkan kutittamista. "Olli ei lopeta mä kusen kohta!!" Aleksi huutaa. "No okei." Vastaan ja esitän surullista. Aleksi vetää minut kainaloonsa ja vetää peittoa meidän päälle. "Hyvää yötä kuningas" Aleksi sanoo ja silittää minun hiuksiani. "Hyvää yötä prinssi urhea." Mumisen hänelle. Tässä on hyvä olla. En halua olla missään muualla kuin tässä paikassa ja vielä Aleksin kanssa. Pian tunnenkin jo, kun nukahdan tähän paikkaa.

Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)Onde histórias criam vida. Descubra agora