Aleksi
Sulla on majoneesia tossa" Olli sanoo ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan. Yhtäkkiä Olli kaataa minut sohvalle ja alkaa suudella kovempaa. Hän alkaa tehdä kaulaani fritsuja tämän jälkeen. "Mhh Ollih älä nyt jookoh" Sanoin Ollille, mutta hän ei kuunnellut minua yhtään. Olli jatkoi fritsujen tekemisestä kaulaani ja alkoi riisumaan minua. Yritin vastustella, mutta mitä tällainen heikko pieni mies voi tehdä asialle, kun vastassa on vahva ja lihaksikas. Olli riisuu minun housut ja kääntää minut vatsalleni. Tiedän että kohta sattuu ja paljon.... Otan sohvan tyynystä kiinni, jotta olen valmis puristamaan siihen kaiken kipuni. Kuulen kun Olli avaa omat housunsa, riisuu bokserit ja runkkaa vähän itseään ennenkuin työntyy minuun sisään. "Mmh Aih vittuh..." mumisen tyynyä vasten ja puristan sitä täysiä. Olli ei odota vaan alkaa heti liikkumaan. Hän nopeuttaa kokoajan vaihtua ja tekee kovempaa. Tämä sattuu... Ei voi muuta ku puristaa tyynyä ja itkeä sitä vasten. Olli nopeuttaa vaihtua ja tekee nopeammin. Yhtäkkiä hän päästää ison huokauksen ja tulee sisälleni. Hän kaatuu päälleni makaamaan ja tunnen kuinka hänen kullinsa sykkii minun perseessäni.
Hetken myöhemmin hän nousee istumaan sohvalle ja sulkee silmänsä. Nyt on minun hetkeni karata. Nousen äkkiä seisomaan ja lähden juoksemaan makkariin. Pääsen makkariin ja laitan oven lukkoon. Menen istumaan ovea vasten ja kuulen kuinka Olli huutaa minua. Kuuntelen sitä hetken, kunnes Ollin huuto hiljenee. Menen sängylle istumaan ja itken hetken. Nousen sängyltä ja menen avaamaan oven. Katson olohuoneeseen. Olli on nukahtanut sohvalle. Haen keittiöstä vettä ja juon sen. Menen takaisin makkariin ja lukitsen sen oven. Menen makaamaan sängylle ja jatkan itkemistä. Itken siinä hetken kunnes nukahdan...
YOU ARE READING
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...