Aleksi
Minä.... sanon varovasti ja he kääntyvät katsomaan minua. Olli sä oot tuonut kunnon taiturin tänne. Tää kuulostaa ihan jumalattoman hyvältä. Niko sanoo ja kääntyy penkillään katsomaan Ollia ja minua. Allu on sellainen luonnonlahjakkuus. Olli naurahtaa ja katsoo minua. No kiitos paljon... sanon ja vilautan pienen hymyn. Ketkä haluaa kahvia?? Tommi kysyy ja nousee rumpujen takaata. Hän on oikeasti todella pitkä ihminen. Varmaan kaikki juo, juotko sä Aleksi?? Niko kysyy. Joo kyl mä voin juoda. Vastaan ja Tommi menee ilmeisesti keittiöön keittämään kahvia. No mitäs tää meidän taituri, minkä ikäinen sä olet?? Niko kysyy minulta. Mä oon 26 vuotias. Vastaan hänelle. Entäs mites sun suhde elämä?? Porko kysyy. No mä just erosin mun tyttöystävästä. Sanon vähän alakuloisesti. Aaa sori en tiennyt... saanko halata?? Porko sanoo ja katsoo minua. Joo saat. Vastaan ja kohta Porko on halaamassa minua. Halaan häntä takaisin ja samalla Olli lähtee keittiöön...Olli
Menen Tommin luo keittiöön. Hän kaivaa kahvi kuppia itselleen. Huokaisen ja lyön pään seinään. Hei mikä sul on?? Tommi kysyy ja kääntyy katsomaan minua. Oon ihastunut Aleksiin, mut se on vittu hetero... valitan Tommille. Mistä sä tiedät että se on hetero?? Tommi kysyy ihmeissään. Sillä oli tyttöystävä mut ne just erosivat. Vastaan ja kävelen ottamaan kahvia. Mut voihan Aleksi olla vaikka bi tai pan. Tommi ehdottaa. No ei se siltä vaikuta... vittu mä vihaan mun tunteita ja sydäntä. Totean Tommille. Äläs nyt, tutustut siihen ja katsot miten asiat lähtevät menemään, ei sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu. Ja Olli muista sanonta, rakkaus tulee silloin kun sitä vähiten odottaa. Tommi jaarittelee. Ja paskat tulee... ei kukaan tällaiseen rakastuisi. Totean tommille ja kaadan kahvia kahteen kuppiin. Äläs nyt Olli, kyllä säkin sen oikean vielä löydät. Tommi sanoo ja lähtee takaisin olohuoneeseen. Ja paskat löydän... totean yksiksen.Menen olohuoneeseen ja annan Aleksille kahvikupin. Kiitos paljon Olli. Aleksi kiittää ja hörppää kahvia. Missä mun kahvi on?? Porko marisee minulle. Sä olet jo iso poika ja tiedät missä keittiö on, joten hae itse kahvisi. Totean Porkolle ja istun sohvalle. Ilkeää. Porko toteaa ja lähtee keittiöön. Aleksi tulee minuun kiinni ja halaa minua. Kaikki hyvin?? Kuiskaan Aleksille. Mul on vaa kylmä... Aleksi vastaa ja halaa tiukemmin. Otan viltin nojalta ja laitan sen meidän päälle. Kiitos. Aleksi kiittää ja sulkee silmät. Pian kuulenkin jo tuhinaa vierestäni. Me varmaa lähdetään Aleksin kaa jo kotiin. Sanon jätkille ja nostan viltin Aleksin päältä. Nostan Aleksin syliin varovasti. Moikka. Sanon jätkille ja lähden eteiseen. Moro. Kaikki vastaavat samaan aikaan. Puen ulkovaatteet päälleni ja otan Aleksin ulkovaatteet mukaan. Menen autolle ja lasken Aleksin etupenkille. Laitan hänen turvavyön kiinni ja heitän hänen tavarat takapenkille. Menen kuskinpaikalle ja lähden ajamaan kohti kotia.
Pääsen kotipihaan ja Aleksi edelleen nukkuu. Kello on jotain 22:30. Menen Aleksin puoleiselle ovelle ja avaan oven. Nostan hänet syliin ja otan hänen kengät takapenkiltä. Takin hän saa hakea myöhemmin. Menen sisälle ja riisun ulkovaatteet eteiseen. Kävelen suoraan makkariin. Lasken Aleksin sängylle ja riisun hänet boksereilleen. Peittelen hänet ja olen lähdössä kunnes kuulen Aleksin mumisevan. Tuu mun viereen Olli. Hän mumisee. Mut en halua ahdistaa sua. Vastaan hänelle. Et sä ahdista, tuu viereen tääl on kylmä yksin. Aleksi mumisee. No okei. Riisun itsenikin boksereille ja menen hänen viereensä. Aleksi ottaa minut haliin ja halaa minua tiukasti. Hyvää yötä Aleksi. Sanon hänelle kun vedän peittoa päälleni. Hyvää yötä Olli. Hän sanoo ja nukahtaa uudestaan. Halaan Aleksia ja suljen silmät. Kohta tunnen jo nukahtavani...
YOU ARE READING
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...