Aleksi
Herään 5:30. Mitä ihmettä?? Minulla on päivä vaatteet päällä. Nousen väsyneesti ja vaihdan vaatteet. Menen takaisin Ollin kainaloon ja nukahdan...
Herään uudestaan. Kello on 8:39. Käännyn Olliin ja hän nukkuu. Pistän Ollia kylkeen. "MITÄ
VITTUA?!?!" Olli säikähtää ja katsoo minua. "Se oli kosto eilisestä." Nauran ja nousen. Menen käymään vessassa. Tulen takaisin vaihdan vaatteet ja harjaan hiukset. Laitan harjan ja yövaatteet matkalaukkuun. Olli käy vessassa ja vaihtaa vaatteet. Sen jälkeen lähdemme aamupalalle.Timeskip
Tulemme aamupalalta ja alamme pakkaamaan. Kuuntelemme samalla jotain musiikkia. Saamme pakattua ja menemme sängylle vielä hetkeksi makaamaan. Alamme pukemaan kenkiä jalkaan ja otamme kaikki loputkin tavarat mukaamme. Lähdemme hotellin respaan. Viemme avaimen takaisin ja lähdemme autolla kohti vuokraamoa. Ajamme auton takaisin ja palautamme auton sekö avaimet. Tilaamme taksin ja menemme sillä loput matkasta lentokentälle. Menemme check-in luokse, sen jälkeen turvatarkastuksen läpi ja menemme odottelemaan että lentomme lähtee. Pääsemme lentokoneeseen ja katselemme lennon ajan elokuvia ja kuuntelemme musiikkia.
Timeskip
Pääsemme hakemaan meidän laukkuja. Haemme laukut ja lähdemme takaisin ajelemaan Ollin asunnolle. "Mulla oli kyllä tosi kivaa." Sanon Ollille. "Mullakin oli kyllä todella kivaa sun kanssa" Olli sanoo ja laittaa kätensä minun reidelle. "Kiitos tästä matkasta" kiitän Ollia. "No kiitos seurasta ettei tarvinnut yksin olla." Olli toteaa ja hymyilee. Pian Olli ajaa jo tutuksi tulleeseen pihaan. Otamme tavaramme ja menemme rappuun. Lähdemme hissillä kohti tuttua kerrosta. Pääsemme ovelle ja Olli avaa oven tuttuun taloon. Menemme sisälle ja riisumme ulkovaatteet. Menemme makkariin ja avaamme laukkumme. Otamme sieltä yövaatteet ja muut tärkeät. Vaihdamme vaatteet ja menemme sänkyyn. "Vitsi ku väsyttää, vaikka ei tehty oikeastaan mitään erikoista." Totean Ollille. "No jep. Itseäkin väsyttää ihan sika paljon." Olli toteaa ja halaa minua. "Hyvää yötä rakas." Totean Ollille. "Hyvää yötä rakkain." Olli vastaa ja pian jo nukahdan...
STAI LEGGENDO
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...