Olli
"M mä haluan kuolla..." Porko toteaa meille yhtäkkiä. "Porko et sä halua. Olet vaan shokissa." Niko toteaa ja halaa Porkoa. "Mua väsyttää..." Porko toteaa. "Me voidaan mennä nukkumaan Porko..." Niko sanoo ja nousee sohvalta. He lähtevät Nikon ja Minnan makkariin nukkumaan. "Minna siis on töissä, jos ihmettelette missä hän on." Sanon jätkille. "Juu niin mä vähän arvelin. Joonas on ihan shokissa." Joel toteaa. "Se tarvitsee aikaa ja rauhaa." Tommi toteaa. Tommi on hiljainen, mutta sillon kun se puhuu niin se puhuu faktoja. "Nii. Jos me ei nyt pidettäis bändi treenejä pariin viikkoon." Joel ehdottaa. Kaikki meistä on samaa mieltä. "Mä käyn ulkona" Aleksi toteaa ja lähtee ulos. "Vittu mä oon kusessa tohon jätkään..." huokaisen jätkille...Aleksi
"MITÄ VITTUA SÄ AJATTELIT?!?! MIKS SE SUSTA MUKA TYKKÄIS. TOLLAINEN KUUMA JA IHANA JÄTKÄ SUSTA MUKA TYKKÄIS?!?! VITTU TÄLLÄISESTÄ ROTASTA!!!!" Huudan ulkona itselleni ja lyön itseäni päähän samalla, kun poltan röökiä. Minua hävettää tämä, että olen ihastunut tuohon kuumaan mieheen. Miten hän muka tykkäisi minusta. Miten muka kerron sen hänelle. En tiedä vittuakaan enää ajatuksistani. Poltan röökiä ja tuijotan samalla seinää. "mitä sä täällä meuhkaat??" Tommi kysyy samalla, kun tulee ulos. Hän sytyttää röökin ja istuu viereeni. "en mä tiedä. Oon niin sekasin mun ajatusten kanssa. Oon kusessa Olliin mut en tiedä mitä teen sen kanssa." Selitän hänelle ja tumppaan röökin maahan. "Mä suosittelen kertomaan sille. Sekin tykkää susta." Tommi sanoo minulle "oikeasti??" Kysyn häneltä. "Joo joo. Se selitti tos sisällä kuinka se on kusessa suhun. Sun pitäs kertoa sille sun ajatuksista oikeasti. Olisitte hyvä pari. Ja asut jo muutenkin Ollilla eli ei tarvis muuttaa enää yhteenkään. Sun vaa pitää kertoa." Tommi selittää. "Okei... mä kerron kohta. Voitko pyytää sitä ulos sitten kun menet sisälle..." kysyn tommilta. Joo tottakai voin. Venaa vaa hetki, että saan poltettua tän röökin." Tommi sanoo ja naurahtaa. "Joo ei mitään kiirettä." Vastaan hänelle."Tsemppiä" Tommii toteaa samalla kun hän tumppaa röökinsä ja menee sisälle. Käteni tärisevät samalla kun odotan että Olli tulee ulos ja saan kertoa tunteistani. "sulla oli kuulemma jotain asiaa" Olli sanoo kun tulee ovesta ja tulee istumaan minun viereeni. "Mun on jo vähän aikaa pitänyt kertoa tästä jutusta. Mä oon ollut tosi sekaisin mun tunteiden kanssa ja en ole tiennyt mitä mun pitäs ajatella enää. Mut mä oon kusessa suhun... sanon Ollille. Olli katsoo minua vakavasti. Sanoinko jotain väärin...
YOU ARE READING
Viimeiseen tanssiin asti (oleksi)
FantasyJoo moikka:) tähän kirjaan tulee lukuja aina kun kerkeän ja pystyn kirjoittaa:) nää asuu helsingis ja mitä tapahtuukaan, kun tuo littleman alkaa saamaan tunteita heidän bändinsä basistia kohtaan?? Tw⚠️ Itsetuhoisuutta Syömishäiriö Ahdistus Ryyppäämi...