Uvod

819 18 8
                                    

Cao ja sam Ema,imam 18godina idem u 4razred srednje gimnazije u Beogradu.Kad sam imala 8godina bila sam deo saobracajne nesrece koja je odnela zivote mojih roditelja.Bila sam jedina prezivela uz moju stariju sestru Ivonu,koja je tada imala 11godina.Od tada zivimo sa nasim stricom koji je veoma poznata osoba u Srbiji.Moj stric je jedan jedini Dragan Stojković Piksi.
On je bio stariji brat moga oca,sa kojim sam bila dosta bliska,mada je tu ulogu savrseno zamenio Dragan.Bio mi je kao rodjeni otac i oduvek sam se bolje slagala sa njim nego Ivona.Bila sam njegova princezica.Inace sam po prirodi dosta lakomislena i ponekad tvrdoglava.Imala sam dosta situacija gde me momak preveri ili ostavi i ja mu oprostim i vratim mu se.Ivona je ludela na to posto je htela da me zastiti od svega.Ona je totalna suprotnost mene.Prelepo je gradjena,ima kratku plavu kosu kao sto nam je imala mama,tanak strucic i dosta je visoka,ako vec niste provalili bavi se modelingom.Dok ja na drugu stranu imam dugu braon kosu i jace sam gradjena.Od kako znam za sebe treniram odbojku.To je sport koji obozavam.To je jedinom mesto gde se osecam prihvaceno i ne izostavljeno.Imam dosta problema sa ishranom.Cesto jedem dosta manje pa znaju da mi se dese situacije da mi dodje muka ili da mi se zamanta,ali guram dalje.Fudbal takodje volim i dobro mi ide.Kad sam bila mala stalno sam igrala sa strikom.On me ucio razne trikove tako da mogu reci da poprilicno dobro igram.Kao sto sam rekla odbojka je moj zivot,a danas idem na prvi trening sa reprezentacijom Srbije.Tako je usla sam u reprezentaciju i to u prvi tim.Kad sam rekla striku i Ivoni bili su i vise nego ponosni na mene.Takodje zivim sama.Iako mogu da zivim sa strikom odlucila sam da se odvojim i osamostalim.Mali broj ljudi zna da mi je Dragan stric,ali sam ja htela da ostane tako.Da bih znala ko se druzi samnom zbog novca i popularnosti,a ko zbog mene same.Kad smo kod prijateljstva iman najbolju drugaricu Ninu sa kojom sam kao prst i nokat.Sa njom se druzim od 5.osnovne.Ona takodje trenira odbojku i isto je usla u reprezentaciju kad i ja.Tako da necu odmah biti sama.A sada kad sam vam se malo prestavila idem da se spreman za taj trening.

_________________________________________
Kako vam se cini?

Devojka iz kvartaWhere stories live. Discover now