Dusan pov:
Nakon par minuta shvatio sam da je rec o odbojci.Prvo sam se dvoumio dal zenskoj ili muskoj,ali kada je ona utrcala na teren izvodeci svoju ekipu sve mi je odmah bilo jasno.Izgledala je ne znam kako bih je opisao.Drugacije.Alu iz spolja a i izunutra.Imala je blag osmeh na licu onaj cisto da ispostujem da se nasmejem.Nije bilo onog njenog metalnog osmeha i proteze.Imala je ravne i bele zube.Holivud osmeh.Imala je jos manji struk nego sto pamtim,a zadnjicu vecu.Butine su joj ostale iste,ali pogled onih zelenih ociju nije.U njima se nije vise videlo ono malo srecno dete.Brzopleto lakomisleno,ali nikada zlonamjerno,ciste duse.Sada su te zelene oci bile kao dve sante leda.Hladne bezosecajne i ako te pogode mogu te lagano ubiti.Dugu kosu nije skratila,a ogrlicu sa imenom nije pomerala.Krenule su da igraju.Dominirala je terenom.Stvarno je bila rodjeni talenat za odbojku.Samo njeni poeni su se nizali koje ne bi ni proslavljala.Samo bi nastavila dalje ili bacila mali osmeh u kameru.Kao da je u njenoj glavi bilo normalno da toliko pogadja,a nenormalno da ne zaradi makar 10bodova za reprezentaciju.Dosao je red da smecuje,bacila je loptu u vis skocila i crno.Na ekranu televizije se pojavio znak da je program skremblovan.Trazio sam druge prenose kojih nije bilo.Tako trazeci sam neleteo na paparaco lov koji je tek krenuo.Shvatio sam da je bila rec upravo o njoj.Dok su joj snimali zgradu u kojoj je zivela od kako sam je upoznao.Lik je pricao kako je stekla ogromnu slavu u kratkom periodu i kako su je svi zavoleli.Kako je zavrsila gimnaziju sa svim peticama,iako ce se sada u potlunosti prepustiti odbojci.U tom trenutku je zastao kada je izasla iz zgrade u crne helanke sa malim zlatnim nike znakom.Bile su joj uske uz telo,izrazivale su joj dupe i veoma mali struk koji je bio u jos vecem kontrastu sa sirokom krop top belom majcom.Na nogama je imala starke,one sa najvecim i najbolesnijim djonom.Oko donjeg dela stomaka je imala vezan crni tekfis koji je upravo oblacila.Stavila je telefon u dzep,a kacigu na glavu.Izvadila je kljuceve svog novog motora.Bio je to crni sa zelenim detaljima kawasaki ninja.Sela je na njega i dala pun gas.Vozala se sve dok nije izasla iz bg.Lagano je ulazila u neku sumicu sve dok nije dosla do vidikovca.Bilo je tu vece prosirenje i klupica.Parikirala je motor i od ispod sedista uzela podlogu za vezbe.Rasirila ju je na travu i lagano pocela da se zagrejava.Nakon par minuta je pocela da vezba.Videlo se da je dosta radila na stomaku i jacini ruku.Nakon sto je zavrsila je ponovo sela na motor vratila se kuci pa peske posla na trening.U tom gledanju su mi zazvonila vrata,sjajno.Otvaram ih i vidim Djuliju.Jedu od trenutno najvecih modela sveta i Italije.
-Udji udji
-Hvala Duci
-Jesi za pice
-UvekKrenuli smo lagano sa somerzbijem dok nismo presli na viski bez leda.Ona je vec bila pjana i suda preko mene.Ljubila me i krenula da me skida kao i ja nju.Dirao sam je po telu i struku.Ali nesto mi nije bilo to to.Dupe svakako nije imala,a ni struku.Ali nije bilo samo to.Kada sam posle poljupca otvorio oci i video da u moje gledaju njene kafene,a ne Emine zelene nesto je u meni puklo.Odmah sam je digo sebi sa krila i krenuo da joj se derem da izadje.Istrcala je u suzama kao i ostale.Samo sto sam ovoga puta osetio nesto.Osetio sam sve.Sve me odjednom u glavu udarilo.Sve sto sam radio i po kojim krevetima se vukao.Kako ih ostavljao.Setio sam se da imam sestru, a i majku.Karma me tolikom brzinom spucala u glavu da su cak pale i dve tri suze.Ubijalo me je
Ema pov:
Utakmica je prosla sjajno.Bolje reci savrseno.Pobedili smo.Oni su posli da proslavljaju dok sam se ja vratila u svoj stan posto je utakmica bila u Bg-u.Sedala sam u krevetu sa maskom za lice,salatom u krilu i telefonom u rukama.Zagledala sam se u jednu tacku iz koje me trznulo zvono telefona.Bio je nepoznat broj.Odlucila sam da se javim.Cuo se engleski glas sa pravim italijanskim naglaskom.Did we get miss Ema
Yes you did,who is this
I am the meneger of the italian
volleyball team.We saw you play today
And we think you will bi the right fit
for our team.Thank you so much,I will think about it.
Okey call this number when you are
readyI will thank you
.....
To je bilo veoma neocekivano.Zasto sam rekla da cu razmislit.Zato sto mi je sve ovde.To bi bio sjajan korak za moju karijeru i buducnost,ali moram prvo porazgovarati sa najprije stricom pa ivonom i Ninom.Zavrsicu to sutra i javit im prekosutra,a do tada cu malo da istrazim o njima.Klub je bio u Italiji Torinu.Plata je bila ne velika nego ogromna.Sve je bilo na svom mestu sto se tice i tima i kluba.Ali prvo odobrenje strica i najblizih.
-Strikovo moras da prihvatis
-Ema ne moj da te sanjam prihvatas to i tacka
-Emic moras to prihvatit
Ubedili su me.Sledece sedmice se gledamo u Torino.
_________________________________________
Sto bi se reklo karma je kurva.😘
YOU ARE READING
Devojka iz kvarta
Teen Fiction-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...