Ulazim u avion.Polako me hvata blaga panika.Ipak idem u drugu zemlju gde nemam nikoga,iako znam jezik ponovo me malo strah.Karte za let je platio tim i to bogami prvu klasu tako da se ne zalim.Sinoc sam kasno legla zbog silnog pakovanja i andrenalina.Stan sam pronasla veoma lako u samom centru Torina.Bio je veci stan sa dve sobe i jos jednom koja je prestavljala ormar.Odmah sam ga kupila uz stan je dolazila i garazna ispod zgrade.Sto je bilo sjajno posto ce mi za par sedmica stici moji motori i moje auto koje je ujedno Audir8.Dok mi to sve ne stigne kroz Torino cu da vozam najnovijeg Maseratija crne boje.Bode oci auto.Mozda malo bahato ali sto cu oduvek sam bila luda za autima i motorima.Dok sam o tome razmisljala polako sam pocela da tonem u san.
Budi me najgori moguci zvuk.Zvuk ajfonovog alarma.Doslo mi je da telefon zviznem o pod,ali nisam.Ustala sam i krenula da se spremam danas mi je prvi dan u novom timu.Uradila sam standardno skin care,obukla sam klasik sivi nike pro sorc i gore siroki duks.Posto je vani pocelo da bude malo hladnije ipak je sredina oktobra.Ispod duksa sam imala crni krop top.U torbu standardno stitnici voda lastika.Jedva sam cekala da se vratim sa dresom u njoj.Obula sam nike patike uzela bananu u ruke i krenula peske na trening.
Gledala sam nesto na telefon i uzimala zadnji griz svojeg dorucka.Odgovarala sam na mejloce sve dok se nisam sudarila u nekoga i pala na pod.Jedino sto sam mogla da provalim pre nego sto sam pogledala ko je jeste da je muska visoka osoba.Pruzio mi je ruku izvinjavajuci se.
-Jaoj izvini molim te|cekaj nas je
-Ma nista desava seSve kockice u glavi su mi se spojile.U Torinu sam,zakucala sam se u visokog muskarca(Srba) i ima jako poznat glas.Dusan.Znala sam.
-Ema?!
-Da Dusane ja sam
-Pa kako si
-Kad sam tebe videla ne bas sjajno
-Ok cemu to
-Nzm tako mi doslo,sad se skloni kasnicu na trening
-Gde treniras
-Nije tvoja stvarProsla sam nakon toga pored njega kao pored obicne drveta.Nastavila sam i osetila da me prati.Bio je kao malo kuce.Dobro se kaze,,Lesi se uvek vraca kuci".
Iznervirao me previse pratio me do samog ulaza u salu gde sam mu se i okrenula.
-DUSANE,DOSADAN SI
-Op op polako metar i zilet
-Mali ako ti opalim samar videces sta je metar i zilet
-Ajde ako imas mudaPljusnula sam mu samarcinu kao sto smecujem loptu na utakmici.Glava mu se okrenula na drugu stranu i ostali su mu svi moji prsti na licu.Krenula sam mu se smejati i usla u salu sjajnog raspolozenja za prvi dan.
Dusan pov:
Dobro ocigledbo je da se dosta promenila.Kakvu samarcinu mi je zviznula to je neverovatno.Ko bi rekao da tako mala osoba ima tako jaku ruku.Ali toliko se i prolepsala.Uzivo je jos lepsa.Odskace od ostalih devojaka jer je prirodna.Nema ni gram sminke na sebi a izgleda kao boginja.Nedostaje mi.Jako jako jako jako.Na sta sam spao.Nedostaje mi jedna obicna devojka iz kvarta.Mada sada nije vise samo to sada je jedna od vecih odbojkasica sveta.Sta bih dao da je mogu zagrliti i reci joj koliko sam ponosan na nju i koliko jaka osecanja imam za nju.Osecam se najgluplje na celom svetu sto sam se napio to vece i spavao sa onom daskom od plavuse.Da joj kazem sta stvarno osjecam i da mi je stavrno stvarno zao iako se za to ne moze izviniti.Boricu se da je ponovo osvojim i da je tada ucinim samo mojom.Posao sam do obliznje cvecare i kupio joj crvenu ruzu.Uz nju sam uzeo mali paliric i vezao ga.Na njemu sam napisao ,,odblokiraj me na ig molim te:)"
Usao sam uz pomoc njenih saigraca u svlacionicu.Koja je hvala bogu bila prazna.Nasao sam ormarce sa njenim imenom i torbom.U torbu sam ubacio cvet tako da se ne vidi odmah,ali kad uzme da izvadi nesto odmah ce videti.Nakon toga sam izasao i vratio se kuci i molio se najboljem.Ema pov:
Zavrsio mi se prvi trening.Ono sto sam zakljucila jeste da su dksta tezi.Usla sam prva u svlacionicu i krenula da stavim svoj novi dres sa brojem 19 u torbu.Kada sam je otvorila unutra sam nasla crvenu ruzu moju omiljenu.Prvo sam mislila da je od kluba,ali kada sam pogledala porukicu koja je bila vezana za ruzu shvatila sam da je Dusan.I shvatila sam da bi bilo sjajno da ga odblokiram i da gleda kako samo rastem.Malo toksicno ali jbg.Odblokirala sam ga i krenula kuci.Samo taksijem posto je vani pocela padat kisa.Stigla sam u stan,oprala kosu i obukla se u siroku sivu trenerku.Odlucila sam da napravim cezar salatu.Sedala sam na kaucu gledala seriju Friends i jela salatu.Cula sam se sa Ninom i Ivonom izasle su zajedno na kafu tako da sam istovremeno pricala sa obe na facetime.Kada sam to zavrsila dogovorila sam se sa novom drugaricom Gabrielom.Top je devojka dosta me podseca na moju Ninu.Odlucile smo da podjemo do starbaksa i malo se prosetamo.Malo sam uvila kosu i samo se blago nasminkala.Autfit mi je iskreno bio 10od10 tako da sam morala da slikam i okacim na stori.To je ovako izgledalo.Nasla sam se sa njom i seli smo u starbaks.Narucile smo pumkinspice pice naravno.To smo pile i pricale o svemu i svacemu.Spomenula sam joj Ninu i Ivonu,a ona meni neke njene drugarice koje obavezno moram upoznati.Usput sam okacila jos jedan stori.
I da svratile smo do zare prije toga.Hehe.
Dusan pov:
Moje molitve su se ostvarile i dodala me na ig.Naravno da sam joj stalkovao celi profil i ima prelepe slike.Za to vreme je okacila dva storia.Prvi u crnoj haljini sa kaputom i tim strukom.Morao sam da lajkujem.Vidim da je vec nasla drustvo za starbaks a to nisam ja.Promenice se to brzo verujte mi.
YOU ARE READING
Devojka iz kvarta
Teen Fiction-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...