Lezim Nini u krilu i placem.
-Eeee moja Ema
-Mmm
-Ovako ja vise ovo ne mogu,oces da ti zovnem Ivonu
-Ne ne nikakoOdmah sam skocila.Znala sam da bi ga Ivona nasla i verovatno mu se usrala u zivot,a onda rekla i striku koji bi mu zavrsio karieru.Kao sto sam rekla ja to ne zelim.
-Onda ces da se usresredis i krenes da brines o sebi.Lepo da treniras i sve.A ne se izgladnjujes i padas.Jel sam jasna?
-Jesi
-Zbog sebe TO NAJBITNIJE
-Da zbog meneOstatak dana smo nesto radili po kuci.Posla sam i u teretanu po prvi put.Imala sam instruktora Igora.Momak je bio super.Ima 24godine.Bas je prijatan i ono chill lik.Ubio me doduse,ali ajde.Vratila sam se kuci,gde me sacekalo iznenadjenje.Na kaucu je sedala Ivona.Odmah sam joj se zaletela u zagrljaj.Mnogo mi je nedostajala.
-Gde si sekic
-Tu sam
-Haha blesa moja,koliko si mi nedostajala
-I ti meni Vona|tako sam je ja zvala
-Ima li neki decko
-Ne nema
-Taj odgovor mi se svidja
-MhmNesto smo pricali druzili se i smejali.Zvalo me neko moje drustvo iz skole da izadjemo.Naravno da sam prihvatila.Obukla sam neki sivi sorc i beli krop top.Bilo nas je skoro 20.Sprdali smo se i zezali po kraju.Morala sam okacit stori na privatni ig.
Vratila sam se kuci.Legla u krevet i usla u ig da proverim stori.Videla sam da ga je lajkovao.Kako ga nije sramota ne zna stvarno.
3sedmice kasnije
Trening nam se zavrsio i trener je ostavio nas 15 da porazgovaramo.Svi smo seli u krug dok je on stao u sredinu kruga.
-Ovako imam veoma bitno obavestenje za vas.Znate da je evropsko za par sedmica.E pa vi ste odabrana ekipica za evropsko i svetsko prvenstvo.Najbolje ste se pokazali.Idemo preksutra na pripreme na Zlatibor.
Svi smo bili presrecni i krenule smo skakat i grlot se.Nina i ja smo krenule vristat od srece.
Krenule se pakovat.Da dva dana ranije.Ne pitajte presrecne smo.
2 dana kasnije
U autobusu smo,idemo prema zlatiboru nesto se suska da ce jos jedna reprezentacija Srbije bit sa nama.Sada ne znam koja posto mi striko nista nije govorio pretpostavljam da je kosarkaska ili neka vec.Naravno sedim sa Ninom koja spava preko mene,a ja slusam muziku na slusalice i citam knjigu.Mozda ste culi za nju ,,It starts with us"
To je drugi deo knjige ,,It ends with us"
To mi je jedna od omiljenih knjiga koje sam procitala.Tim Atlas sam da znate haha.Tako mi je i prosao put sa Ninom u krilu i knjigom u rukama.Stigli smo ispred hotela na zlatiboru.U sklopu su bili razni tereni ukljucujuci i odbojkaski.Bilo je poprilicno sveze,posto je bila sredina avgusta.Ulazimo na recepciju i dobijamo veoma sokantnu informaciju.Kako bi se reprezentacije navodno zblizile svako od nas ce biti u dvokrevetnoj sobi sa po jednim clanom iz te reprezentacije.Vec mi je pao mrak na oci.Ja imam neki svoj nacin zivota nesto jednostavno ne mogu sa svima.Jako sam se nervirala.Usla sam u svoju sobu,hvala bogu Nina je bila u sobi pored mene.Hvala bogu.Smjestila sam se i malo legla da odspavam.Nisam ni skontala da je jedini krevet u ovoj sobi bio bracni.Muka mi je.
Iz moje dremke me budi telefon.Ustajem i vidim da me zove stric.Javljam se i kaze mi da sidjem na recepciju.Ne znam ni sama zasto ali sam obukla papuce i sisla dole.Kad sam izasla iz lifta mislila sam da idalje spavam.I to da sam u nocnoj mori.Na recepciji je stajala fudbalska reprezentacija Srbije.Posla sam do strika i zagrlila ga.Mi smo pricali i on me upoznao sa ostalim igracima koji su se cinili veoma prijatni.Bili su bas lagani za pricu i sve.Videla sam i njega.Nije mi ni priso i javio mi se.Molila sam sve bogove i svece da ne budemo zajedno u sobi.Broj moje sobe je bio 19,kao broj mog dresa.Prozivaju brojeve soba i fudbalere.
18-Milenkovic
19-...
Molim te boze molim te boze
VlahovicAmmm ne ne ne ovo se ne desava.Sturnula sam do sobe sto brze mogla pre njega usla i zakljucala.Cula sam Ninu kako otvara vrata Nikoli i tockice kofera kako se priblizavaju mojoj sobi.Oslanja karticu o bravu ali nista posto sam ja zakljucala.Kuca i ja se dizem i otvaram mu.Izraz na licu mu je pokazivao vise od svega.
-Ovo je neka greska
-Ne nije nazalost smo zajedno u sobi
-A ti se kao zalis
-Ja bogami da
-Cuti,jesi zaboravila kako si mi stenjala ima ne uho ono vece
-Cuti Dusane,iskoristio si me
-Pa sta si ocekivala
-Tacno takoRaspakovao se i posao da se istusira,ja sam sedala na krevetu i citala.Izlazi iz vecea u samo boksericama.
-Streberu
-Ko te pita
-Au kakva odbrana
-Pa ne znam sta oces da postignes
-Mmm ono vece ponovo
-Aha sanjaj
-Vecera nam je sada
-Znam cekala sam da izadjes da se ocesljam i idem ja
-Cekaj me
-NeIzasla sam iz sobe pre njega i zavrsila veceru pre njega takodje.Mislim pre svih.Poslala sam poruku treneru da idem da se prosetam.Posto je bilo hladnije nosila sam sivu trenerku i usku belu majcudugih rukava.Slusala sam muziku,setala i udisala svez vazduh.U jednom trenutku me neko naglo povukao za ruku.
-Ha usrala si se
-Dusane skinuo si mi 5godina zivota budalo
-Hahaha
-Nije smesno i pusti me na miru
-Ko nam se to naljutio,mala placi beba
-Dusane odjebi|rekla sam sa hrapavim glasom i suzama u ocima
-Koja si ti pacenica,a i bogami mala kurvica ahaha moja
-Dosta visePocela sam plakat i utrcala u hotel kod strica u sobu.
-EMA STA TI JE
-D d d dusan
-Sta Dusan,jel te diraoTu sam se rasplakala i ispricala mu sve sto se desilo.Nisam vise mogla da krijem morala sam nekom rec.
-Upamtice me
-N n ne moj
-Ema nece te niko maltretirat,previse si dobra,dozvoljavas ljudima da te gaze
-D d dobroIzasla sam iz sobe,a striko ga je zovnuo u sobu da porazgovaraju.Dok su oni razgovarali ja sam se istusirala i obukla svoju hello kiti pidzamu.I sela ispod pokrivaca u krevet i pogodite sta.Uzela da citam.Cujem kako se vrata otvaraju i u sobu ulazi Dusan pognute glave sa crvenim usima.
Seda na cosak kreveta.-Ema|rekao je veoma tiho
-Da?
-Izvini
-Sta?|nisam verovala da je to rekao
-Izvini molim te za sve,znam da ne mogu da se iskupim za ono sto sam uradio i osecam se odvratno,ali cu pokusat nadoknadit.Izvini i razumem ako mi ne oprastas
-Okej je Dusane
-Stvarno?
-DaI on se presvukao i legao pored mene.Brzo sam zaspala.Bila sam umorna od puta,a i od plakanja.
Dusan pov:
Zaspala je.Ja ne mogu.Od one veceri mi se mota po glavi.Ne izlazi iz nje.Nekako kao da je ostavila neki utisak na mene.Ali sam samsebi sredio da ne mogu imat nista vise sa njom.Rekla je Piksiju koji me zakopao.Rekao mi je samo li je jos jedanput taknem ili pusti suzu zbog mene da ce mi karijera biti gotova.Tako da ne znam sta da radim.Imam dilemu._________________________________________
Izvinite sto nije bilo delova,bila sam na putovanju pa nisam pisala.Sad sam se vratila i stizu partovi cesce.
YOU ARE READING
Devojka iz kvarta
Teen Fiction-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...