Usne crvene

578 25 11
                                    

Otvorila sam oci koje je zaslepljelo jako belo svetlo.Shvatila sam da sam u bolnici i pocela da se secam svega.Jebem joj sve bezobrazno.Osecam da me neko gleda polako okrecem glavu posto me podosta boli i vidim Dusana u fotelju.

-Dusane?
-Jesi dobro?
-Kako si ti dos...
-To nije sada bitno,kako si ti?
-Ja  pa dobro,boli me glava ali osim toga sam dobro
-To je bitno,uzeo sam ti nesto
-Sta?

Iza ledja je izvadio veliki buket crvenih ruza.Znam da su klasicne,ali su moje omiljene.

-Jaoj Dusane hvala ti,ali stvarno nisi trebao
-Ejj ni govora o tome

U tom trenutku je u sobu usao doktor.Pogledao je nalaze koje su mi uradili i sve aparate za koje sam bila prikljucena.Rekao mi je da mogu da idem,ali da moram biti pod necijim nadzorom 24/7 jer moze doci do jakih migrena,cak i do nesvestica.Naravno Dusan je odmah skocio da ce on to uraditi dok sam se ja bunila.Ali kad Dusan zapne nema popustanja.Posli smo do mog hotela da uzmem stvari.Kao prvo ne znam odakle njemu auto ovde kao drugo ne znam odakle ovom coveku jebena KUCA ovde.Sta je on neki bilioner.Usli smo dok je on nosio moj kofer.Sela sam na kauc i odmah naslonila glavu o jastuk.Osecala sam jaku glavobolju.

-Ema jesi dobro
-Boli me glava,mozes ugasiti svetlo
-Da da naravno,jesi gladna,zedna
-Ne sve je okej

Okrenula sam mu ledja i zatvorila oci.Glava me je ubijala i samo mi je trebala tisina.

Dusan pov:
Nakon par minuta sto sam se raspakovao ona je vec spavala.Podigao sam je u narucje i popeo do sobe.Legeo sam je u krevet i sisao dole.Krenuo sam da spremam neku pastu.Da jedemo.Kuvao sam neki pola sata mozda 40minuta dok je nisam cuo kako silazi niz stepenice.

-Mmm sta to lepo mirise
-Pasta,sedi da jedemo
-Dusane ovo kida
-Jel ti se svidja?
-Daaa mnogo
-Drago mi je
-Hvala sto se brines o meni
-Uvek Ema,nadam se da znas to
-Sada znam,hvala

Zavrsili smo sa jelom.Oprao sam sudje dok je ona sedala na kaucu i trazila film.Doneo sam cebe i seo pored nje.Zajedno smo se ususkali i krenuli da gledamo film.Osjecaj njenog tela toliko blizu mog budi neku vatru i razne zelje u meni.

Ema pov:
Gledali smo film.Bili smo ususkani pod dekicu,ali sam se svakako oslonila uz njega.Izasla je veoma romanticna scena.Par se ljubio na klupici ta scena je nesto probudila u meni.Polako sam se okrenula i pogledala ga.Pogledao je i on mene i polako sam mu se priblizila i spojila nase usne.To su bili poljupci za poljupcima.Usne zeljne jedne za druge.Polako sam mu sela u krilo da bi sklopili jedan duzi poljubac.Poljubac koji nam je trebao.Duboko u sebi nisam htela da mu budem samo devojka iz kvarta htela sam da budem mnogo vise.Sada mi zadovoljno ljubi usne,koje se rumene i postaju iste boje kao one ruze u vazi na stolu.Nakon dugog ljubljenja sam samo svoju glavu prislonila na njegove grudi.On je me je mazio i ceskao po kosi.Toliko sam se osecala toplo sigurno u njegovom zagrljaju da sam polako utonula u san.

Ujutro se budim u Dusanovom zagrljaju.On idalje spava.Tako je miran i spokojan.Ocigledno je jedino miran kad spava.

-Nije lepo buljiti u ljude znas Emic
-Emic?
-Da
-Haha okej
-Ma dodji ovde

Povukao me da legnem na njega i poceo da me ljubi.Ostavljao je jako nezne i lepe poljupce na mojim usnama.

-Emic mogu nesto da te pitam
-Pitaj
-Zelim da mi budes devojka,znam da sam pogresio,ali cu se brinit o tebi najvise sto mogu
-Dusane ja...
-Ema od kad si usla u moj zivot ulepsala si ga dobro malo i pomutila,ali sa tobom zelim sve.Budi mi devojka
-Bicu ti devojka Dusane
-Emica moja
-Haha sada tvoja
-Moja moja

Ponovo smo poceli da se ljubimo.Nisam bas sigurna za ovo.Ali imam i ja osecanja prema njemu.Ne mogu ih gurat u sebe.Bice mi teze.Nadam se da stvarno misli ovo sto je rekao.

-Zelim da svi znaju da si moja
-A kako to
-Pa slikacemo se i okacit
-Moze
-Na plazu
-A nemam kupaci
-Idemo da kupimo,ajmo dizi se
-A ne mogu
-Ajde ajde

Ustala sam se i spremila torbu za plazu.Posli smo u neki trzni centar.Videla sam prelep victoria sicret kupaci,ali je bio preskup.Krenula sam da izadjem,ali mi Dusan nije dao.Reko je da idem da probam.Poslusala sam ga i kupaci je bio bomba,ali ponovo preskup.Krenula sam da ga vratim prodavacici,a on mi ga je oteo iz ruke.I otisao na kasu.Toliko sam se naljutila jer taj kupaci ne vredi te pare.

-Dusane
-Da idi ga obuci i idemo na plazu
-Taj kupaci ne vredi toliko
-Rekao sam ti sve za tebe
-Dusane ako kazem ne onda je to ne
-Sto imam para na koga vu da trosim ako ne na tebe
-Dobro romanticni prince spusti se malo na zemlju|prisao mi je i poljubio me na blic
-Volim i ja tebe

.....

Sedimo na plazi.To jest ja lezim i citam knjigu,a Dusan skace i ne znam sta vec radi sa loptom u plicaku kao najvece dete.Udubila sam se u svoju knjigu,a u jednom trenutku osetila Dusanovu mokru glavu na mom stomaku.Poprskao me je rukom i skinuo mi kacket sa glave da ga stavi na svoju.
Presladak je kad je tako detinjast.Odlucila sam da ga slikam i okacim na stori.

Cuo je notifikaciju na telefonu pa ga je uzeo u ruke

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cuo je notifikaciju na telefonu pa ga je uzeo u ruke.Kada je video moj stori ogroman osmeh mu je izasao na lice.Ponovo je poceo da me ljubi.Dok sam ga ja odgurnula jer mi je bilo neprijatno.Nastavili smo tako da odmaramo na plazi i iskreno bilo mi je prelepo.
More,plaza i Dusanovi poljupci

_________________________________________
Krenula mi je skola,zato juce nije bilo dela.Bicu sto aktivnija mogu,obecavam.A sta vi mislite?

Devojka iz kvartaWhere stories live. Discover now