Moje sve

404 20 4
                                    

5meseci kasnije Dusan pov:

Odnos izmedju nas je kao iz snova.Sve tece sjajno.Naravno desi se po koja svadja sto je sasvim normalno.Ema je super u potpunosti se navikla da zivi sa secerom,a i bebac je super danas idemo da saznamo pol bebe.Naravno gospodja Vlahovic je zahtjevala da imamo onaj gender rivile iako ja nisam za to,ali posto je ona trenutno glavna moram da slusam posto mislim da je u stanju da  me izbije kad se naljitu.Evo upravo u kolima sedi pored mene i jede sladoled koji joj se topi i kaplje po sedistu.

Doktor joj maze onaj gel na stomak i pocinje da radi ultrazvuk.Ema je potpuno naviknuta na to dok mene svaki put vata neka trema.Uhvatio sam je za ruku i ona mi ju je stisnula u nekom znaku podrske.

-Beba je sjajno kao i majka,zelite li da znate pol?
-Da,ali ako bi ste nam mogli napisati na papiru praniramo da napravimo onu zurku otkrivanja pola
-Da da naravno

Doktor je napisao na papir koji je Ema dala Ivoni.Ovoga puta su svi iz Srbije dosli u Italiju da otkriju pol nase bebice.Presrecan sam ne mogu da docekam da postanem otac.

Zurka je danas u 17h.U nasem dvoristu.Da kupio sam novu kucu za nas troje sa bazenom sa jedne strane i velikim dvoristem sa druge.Ema nam je napravila odlican rucak i odmah posla da se sprema.Ja sam odlucio da odspavam malo.Budi me alarm koji sam navio.Ustajem tusiram se i oblacim bele pantalone i belu kosulju.Stavljam zlatni sat obuvam bele patike i stavljam parfem.Taman sam se okrenuo da je zovnem vidim je kako silazi niz stepenice.Ne znam sta je radila od 10ujutro,ali je izgledala nestvarno.Nosila je dugu usku belu haljinu.Haljina je bila bez rukava,a isla je malo vise uz vrat.Haljina joj je bila do iznad clanaka,a na nogama je imala crne YSL sltike sa zlatnom petom.Na ruci je imala mali zlatni Cartier sat.Imala je zlatne alke i oko vrata cuvenu ogrlicu Ema.Kosa joj je bila u blagim loknama na licu nije imala uopste puno sminke.Miris njenog vocnog parfema osecao se sve do kraja hodnika.Samo sam joj polako prisao i prislonio moje usne na njene.Ona je uzvratila poljubac i samo me povukla u cvrst zagrljaj.

Ljudi su vec dosli i svi snimaju taj cudesni momenat.Nas dvoje stojimo ispred gomile manjih plavo rozih balona i u sredini jednog velikog crnog.Oboe imamo po iglu u ruci.Nasi najdrazi krecu da odbrojavaju

3...2....1

Pukli smo balon i na sve strane su se razletele roze konfete,sljokice i manji baloni.IMAMO DEVOJCICU.
Toliko sam bio sretan da sam je podigao i zavrteo u krug i poljubio je.Video sam da je pocela da place,a i ja za njom.

Ema pov:
Devojcica.Imacu malu princezu.Oblacicu je i sredjivati svaki dan.Uciti je lepim manirima i kako biti pravo vaspitano zensko.Pruziti joj svu majcinsku ljubav koju ja radih visih sila nisam mogla osetiti.

Kasnije te veceri kada su svi posli i mi pocistili sav haos,smo legli u krevet.Odlucili smo da okacimo na stori,ali u crno beloj boji.Javnosti cemo otkriti pol bebe tek kad se rodi.To je ovako nekako izgledalo.

Par nedelja kasnijeDule i ja smo se bacili u akciju sredjivanja bebicine sobe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Par nedelja kasnije
Dule i ja smo se bacili u akciju sredjivanja bebicine sobe.Za sada je ispdala bas onako kako smo zamisljali.Dok je on sklapao poslednji dio sobe,a to je ormar ja sam sedala u stolici pored krevetca za uspavljenje i dojenje.

-Jesi dobro Ema
-Jesam Dudu ne treba da brines
-Moram,moram da brinem o svoje dvije princeze
-Tvoje?
-Da da moje
-Ne ona ce biti mamina
-Ne ne tatina princeza
-Videcemo
-Mogu li ja da biram ime
-Mozes
-Teodora
-Kad pre odluci
-Od kako si zatrudnila sam planirao imena.I svelo se na Teodora i Pavle
-Zasto bas na ta dva?
-Pa Teodora je ime grckog porekla nastalo od grckih reci theos doron sto u prevodu znaci dar boziji.
-Stvarno to nisam znala
-Da
-Sad mi se jos vise svidja,neka ostane Teodora

Tako smo se i u brzih par minuta dogovorili za ime koje je Dusan planirao 8meseci unazad.Sada mogu reci da je sve spremno.Soba,ime nas mentalitet(lazem) sve je spremno.

Soba,ime nas mentalitet(lazem) sve je spremno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dusan pov:
Spavam vec odavno.Preumoran sam.Sve dok me ne budi Emino siktanje od koliko cujem zaljenja na bol.Odmah se razbudjujem iz sna.

-Ema Ema EMA STA TI JE
-Dusane previse me boli
-Sta sta te boli
-Donji deo stomaka kicma noge
-Pa sta da radim
-Mislim da pocinje
-Sta bre pocinje
-PORODJAJ KRETENU
-Jaoj meni

Odmah sam skocio iz kreveta i prebacio je u ruke do auta.Vrato se i samo obukao prvo sto sam stigao i uzeo torbu.Uputili smo se prema bolnici.Idalje mi nije jasno kako je moglo da krene kada je tek usla u 9mesec.Nadam se samo da je sve okej.

Izvodim je u bolnicu u ruke i doktori odmah preuzimaju stvar.Ponovo mi ne dozvoljavaju da udjem sa njom.Sedam ispred porodilista ispred njene sobe.Prvo samo cujem zvukove aparata i njeno zaljenje.Cujem doktora kako kazd da je krenuo raniji porodjaj i da ce beba morat bit u inkubatoru.Sledece cega se secam jeste toga kako je Ema ispustila dva slabija vriska,a onda tisina i plac bebe.Kao da mi je kamen sa duse i srca pao.Ma kakav kamen cela planina.Doktori su me nakon par minuta pozvali da udjem i vidim ih.Prizor nikada lepsi.Moje dve lepotice.Moji ponosi.Moje sve.Postao sam otac prelepe devojcice.Priblizio sam im se.Ema je odisala srecom.Vidim da mala Teodora ima mamine okice i mamin prcasti nosic.Ocigledno ce biti Emina kopija,ali se ja ne bunim.Nakon dobrih 15minuta su je odneli i stavili u inkubator.Dok smo se Ema i ja samo u tisini poljubili i zaspali u medjusobnom zagrljaju.


                               KRAJ

Devojka iz kvartaWhere stories live. Discover now