Dusan pov:
Po Emickinoj zelji smo se vratili u Srbiju.Ona je htela da imamo tradicionalno srpsko vencanje i u crkvi i u opstini.Naravno ja sam se u potpunosti slagao sa time.Vencanje nam je za tacno sedam dana.Ja sam odelo i sve to vec sredio sa mojim kumom Blekiem.Naravno Emi je kuma Nina,a one su posle da gledaju vencanicu danas.Znam da je malo kasno,ali jebiga,nije stizala od drugih obaveza.Najprije smo navratili do Piksija da njemu saopstimo sve lepe vesti i mogu reci da je covek pustio suze.Toliko je bio sretan zbog Eme da je to neverovatno,a zbog bebe jos vise.Rekao je da jedva ceka da cuje tu rec deda.Nakon toga smo morali obici i Ivonu,a i naravno pozvati sve iz Italije na svadbu u Srbiju.Posla je sa Ninom pre skoro 2sata.Vec je i pao mrak.Vata me panika gde je.Posto nije poslala poruku,a uvek to radi.Zovem je na telefon ne javlja se.Sta li se desavaa.Zovem Ninu ni ona se ne javlja.
2sata kasnije
Napokon mi zvoni telefon,Nina je.-D d dusane
-Molim Nina sta se desava gde ste do sad
-Zavrsile smo u hitnu
-MOLIM?!
-D d da m molim te pozuri
-Tu sam za pet|tek tada sam shvatio da place i da zato mucaSamo sam izleteo iz kuce i odmah seo u auto.Vozio sam kao ludak.Nije me interesovalo neka dusmani pisu kazne platicu sve.Do bolnice do koje treba dobrih 20minuta ja sam stigao za 5.
Utrcao sam unutra i odmah na ulazu video kako Ema onesvescena lezi na nekom krevetu i kako je odvode u neku salu.Potrcao sam za njom,ali su mi doktori sprecili da udjem.Taj izraz njenog prebledelog lica bez svesti ce mi zauvek ostati zarezan u glavi.Tada sam i ja osetio suzu koja se spustala niz obraz dok mi je Nina potrcala u zagrljaj,a Bleki dosao iza ledja i samo me potapsao po ramenu.Sedimo vec ispred te sale skoro 2sata.Ja ne mogu vise ni da sedim ustao sam i setao se naokolo iako sam bio preumoran taj strah i strepnja su me drzali na nogama.U tom trenutku je izasao doktor odmah sam potrcao prema njemu.
-Kako je Ema
-Kao prvo polako gospodine molim vas,vi ste njen verenik?
-Da da taj sam
-Imam dobre i lose vesti za vas
-Dajte prvo tu dobru
-Ema i beba su hvala bogu sasvim uredu.Bez ikakvih povreda.
-Jaoj hvala bogu|u tom trenutku kao da mi je pao kamen sa srca
-A losa vest je ta da smo otkrili da Ema ima bolest diabetes ili ti bolest secera.Nije nista previse strasno sve se to moze regulisati i sasvim normalno moze ziveti sa time,samo sto se preporucuje ugradnja senzora i pumnpe za lakse kontrolisanje
-U u uredu hvala vam doktore kad mogu da je vidim
-Odmah sada
-Hvala vamNe mogu da verujem.Ne znam sta da kazem.Mislim najbitnije je da su ona i beba dobro,a za ostalo platicu svaki tretma sve sto treba samo da bi njoj bilo lakse u tome.Ulazim kod nje u sobu i odmah joj poletim u zagrljaj.
-Ema ljubavi,kako si
-Dobro sam
-Jel ti rekao doktor
-Jeste|video sam da joj se formiraju suze u ocima
-Ej ej ej ne moj da mi places.Ti si moj borac moja lavica ti ces to da pregrmis i ja uz tebe.Zajedno cemo.Eto kupicemo te senzore i pumpu i zavrsiti problem sada je najbitnije da ste ti i beba dobro
-Volim te Dusane mnogo
-Ajoj bleso volim i ja tebe najviseTako sam proveo noc drzeci je za ruku dok je ona spavala u krevetu,a ja u fotelji.Sledece jutro smo izasli iz bolnice,a pre toga se konsultovali sa doktorom o svemu.
Ema pov:
Danas je dan vencanja.Presrecna sam iako mi je secer malo nizi sto je normalno posto sam uzbudjena i pod blagim stresom.Dusan je pukao grdilo para da mi senzor i pumpa stignu pre vencanja kako ne bih morala da se brinem o tome.Iako sam insistirala da mogu i bez toga,ali se on nije dao.Oboje smo sedali i proucavali o ovoj bolesti i kako sa njom da se nosim.Isto kao i pre samo eto moracu uvek da imam nesto slatko na domaku ruke ili insulin.No nebitno.Upravo sam zavrsila sa sminkom.Koja je bila potpuno prirodna.Nude tonovi senke i na usnama takodje.Malo konturisanja i rumenila.Mali lajner i hajlajter.Naravno sve smo setovali da se ne bi izdrzalo celi dan.Kosu sam ostavila prirodno samo sam je blago blago uvila.A vencanica ona je bozanstvena.Upravo idemo prema crkvi da se slikam sama pa kod strica kuci to jest u rodnu kucu da se obave svi obicaji.
YOU ARE READING
Devojka iz kvarta
Teen Fiction-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...