San

487 25 23
                                    

3meseca kasnije

Dusan i ja smo trenutno u Italiji.Zivimo zajedno.Sve ide kako treba,on je prosto savrsen,stvarno se jeste promenio nije slago ni jednu jedinu rec.Brinuo se o meni i cuvao me kao malo vode na dlanu.Trenutno se spremamo idemo u neki klub.Nina i Bleki su nam saopstili sjajne vesti iz Firence,a to je da su se verili.Oboje smo bili presrecni,neopisivo srecni on zbog najboljeg druga,a ja zbog moje najbolje drugarice.Izasli smo u obliznji klub.

Tekilica po tekilica i ubrzo sam zaboravila gde se nalazim i Dusan je popio.To mi je bio prvi put da ga vidim da pije.Toliko se olesio mozda cak i vise nego ja.Poljupci su poceli da lete,a mi smo se nekako taksijem vratili do stana.

Dogegali smo se do sobe i poceli jedno drugome da skidamo odecu.Cim sam osetila njega u sebi odmah sam se otreznila kao i on.Mada u tom trenutku i taj mali postotak alkohola nas nije osvestio da Dusan nije stavio kondom.

Ujutro se budim sa ogromnom glavoboljom.Secam se sta se sinoc desilo,ali ne i cinjenice da on nije imao zastitu.Kako sam se prva probudila,posla sam da se istusiram i sredim.Sisla sam u kuhinju popila tabletu za glavu i pocela da spremam palacinke.Meni slatko uvek pomogne u mamurluku.Dok sam pekla zadnju palacinku cula sam da se ustao.Iznela sam cedjeni sok na sto i pripremila mu tabletu.

-Jutro ljubavi
-Jutro Duci
-Ovo si za mene spremila?
-Da za tebe,popi mene je vec malo popustilo

Tako smo jeli i pricali.Nakon toga smo se oboje spremili za svoje treninge i krenuli na iste.Trening mi je prolazio top,forma tima je sjajna kao i komunikacija tako da vjerujem da ce mo utakmicu u subotu rasturiti.Jedino mi je zao sto Dudu nece moci da dodje da me gleda.Ima neki sastanak sa Juventusom koji se poklapa sa mojom utakmicom koje je ujedno grand finale Italijanske lige u odbojci.Mada igracu za njega,ova utakmica ce biti posvecenja njemu.

Dusan pov:

Na treningu sam,mene glava idalje nije popustila ne znam sta da radim guram dalje nekako,ali jedva.Planiram iznenadjenje za Emićku.Ima ogromnu utakmicu u subotu.Rekao sam joj da necu moci da dodjem,ali u se pojaviti pri pocetku i iznenaditi je.Posle toga smeram nesto dosta veliko.Samo se nadam da cu cuti ono Da.

Trening mi je gotov,krecem da udjem u kucu i vidim da su vrata zakljucana.Neobicno obicno se ona prva vrati.Uzimam rezervni kljuc koji stoji ispod otiraca i ulazim u kucu.Posao sam i istusirao se idalje je nije bilo.Pa gde li je ona pobogu.

Ema pov:
Odlucila sam da Dusanu napravim onu trenutno popularnu majcu sa poljupcima.Posla sam kod Gabrijele koja mi je pomogla tako sto je kupila majcu.Na ledjima sam napravila slovo E sa selotepom i stavila svoj crveni karmin i pocela da ljubim unutar slova.Nakon toga sam stavila malo slovo e na mesto gde je srce i takodje ga popunila poljupcima i pored njega stavila malo srce.U cosku desnog rukava sam ostavila samo jedan poljubac,a na levom jedno malo srce.To je na kraju ovako nekako izgledalo

Majcu smo prelile posebnom tecnoscu da se ne bi skino karmin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majcu smo prelile posebnom tecnoscu da se ne bi skino karmin.Na brzaka je osusila i ispeglale.Spakovala sam je u malu kutiju pozdravila se sa Gabrijelom i krenula pud kuce.

Devojka iz kvartaWhere stories live. Discover now