-Dusane,pocinje mi bit hladno
-Idemo onda,ali prije toga uzmi ovoRekao je dok me je ogrnuo svojom kosuljom.Krenuli smo prema autu,otvorio mi je vrata i sela sam on pored mene.Stavio mi je ruku na koleno i polako poceo ruku da prevlaci od kolena do ruba mog kupaceg.Samo je to ponavljao pa je poceo i da mi steze butinu.Vec je pocelo prelaziti u nesto vise.
-Dusane,ne moj
-Izvini nisam htio da ti bude neprijatno
-Nije mi neprijatno nego vidim da zelis da predje u nesto vise sta se nece desiti
-Nece?
-Ne ne jos,a i veceras se vracamo za Srbiju
-Jao daVratili smo se kuci.Istusirala sam se prva dok se on tusirao sam nas ja spakovala,a nakon toga narucila hranu.Nije mi se dalo kuvati,a i nisam najbolja u tome.Dusan je idalje u wc ne znam sta radi.I hrana je dosla krenula sam da postavljam sto i osetila dve vlazne ruke na mom struku.Privukao me je uz sebe i poceo mi nezno ljubiti vrat.
-Mmm sta to mirise
-Narucila sam neku piletinu nesto
-Nisi ti kuvala
-Ne neka ti mama kuva
-Ejj cemu to
-Sori dobila sam malo me boli stomak i nervozna sam
-Joj bubica mojaPrisao je i poljubio mi stomak.
-Manje boli?
-Definitivno manje4meseca kasnije
Dusan i ja smo u vezi vec 4meseca.Stvarno je divan i stvarno jeste ispostovao sve sto je obecao.Idalje nismo imali odnose imam neki mali strah od toga,ali je strpljiv i ceka moje odobrenje.Mada mi se cini da je nesto poslednjih dana cudan.Stalno je negde,ne posvecuje mi puno paznje jednostavno se nekako odaljio.Upravo je usao u moj stan koji je nedaleko od njegovog.Napravila sam nam neke mafine i kafu posto je oko 18h popodne.Usao je kroz vrata kao harambas i skroz znojav i zadihan.
-Sta je bilo Duci
-Nista nista
-Uredu,sedi spremula sam nam nesto slatko
-Hvala bebi
-NistaSeli smo zajedno na kauc.Obavio je ruku oko mene i samo cutao.Atmosfera je bila neprijatna i tiha.Znala sam da nesto krije od mene i to me jako jako nerviralo.
-Dusane sta se desava?
-Kako mislis
-Dosta si cudan,nesto krijes
-Ema ja ti moram nesto rec
-Pa reci ne moj mi kriti
-Ja idem u Italiju
-Molim|rekla sam dok su mi se skupljale suze u ocima
-Znam Emic
-Kad ides
-Za 2dana
-Dudu...|suza mi je kapnula na obraz
-Ne zelim da mi placesRekao je i povukao me u zagrljaj.Mazio mi je kosu i ceskao ledja.Tesio me i rekao mi da ne zeli da placem i da nema potrebe.Obecao mi je da cemo ova 2dana provesti zajedno i naravno ostati u vezi.Cucemo se redovno i sve to.
Poslednja dva dana sa njim su bila kao iz bajke.Milion i tri nezna poljupca,otisci njegovih saka na mom struku i bradi kad bi me povukao u poljubac.Njegovi prsti na mojim ledjima dok me ceska,a ja mu lezim na grudima i udisem parfem.Danas se ta bajka nazalost zavrsava.Kod njega sam u stanu i pomazem mu da se spakuje.
Spakovao se.Zajedno smo izasli iz stana i taksijem dosli do aerodroma.Cekirao se i zajedno smo u zagrljaju cekali da prozovu ulazak u avion.Njegova crna majca je upijala moje suze dok su mu se ruke petljale u moju kosu.Osetila sam na svom licu da je i njemu jedna suza pobegla iz oka.-Ema,dogovorili smo se da necemo plakat
-Znam da jesmo,ali Duci mnogo ces mi nedostajat
-I ti meni Emic i ti meniU tom trenutku se cuo glas zene koja poziva sve da udju u avion.Poljubio me jako na usnama i otisao sa suzama u ocima.Odmah sam usla u taksi i nastavila u njemu plakati.Vec mi nedostaje.Toliko smo se vezali jedno za drugo da je to neverovatno.
Dosla sam kuci nisam ni jela samo sam obukla njegovu majcu i legla u krevet.Zaspala sam jecajuci dok je njegova majca idalje imala miris njegovog parfema.
Nedostajes....
_________________________________________
Malo kraci dio,ali sta mislite?
YOU ARE READING
Devojka iz kvarta
Teen Fiction-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...