Bilo je oko 5sati popodne.Probudila sam se iz svoje popodnevne dremke i krenula da se spremam za trening.Posto je bila prva polovina Jula dole sam obukla cuveni nike pro sorc,a gore neki beli krop top.U svoju torbu sam ubacila stitnike,presvlaku vodu i proteinsku cokoladicu.Obukla sam malo duze carape bele da se vide i new balans patike.Kosu sam zavezala u visoki rep,stavila slusalice u usi i krenula na trening.Iako mi je stan udaljen nekih 15minuta autom ja sam odlucila da idem 45minuta peske za dodatni trening.Isla sam sama zato sto Nina nije htela peske,njoj je bilo vruce pa je ona posla elektricnim trotinetom.Stigla sam ispred sale koja se nalazila na Beogradu na vodi.U tom fensi delu.Tu zive ti bogatasi,poznati ljudi i sportisti.Ulazim u svlacionicu u kojoj vec sedi Nina bleda ko krpa.
-Jao Nina pa sta ti je
-Malo mi je slabo,vruce i manta mi seOdmah sam izvukla cokoladicu i dala joj da pojede.Uvek sam stavljala tudje potrebe ispred svojih takva sam osoba sta cu.
-Jesi bolje sada
-Da mnogo,hvala ti
-Nista uvekKrenuli smo da ulazimo u salu i polako se zagrejavamo.Inace moja pozicija u odbojci je bila korekror.Iako su mnogo govorili da je to cudno zbog moje visine koja je bila 169,ali sam ja to zamenjivala svojom energijom i spretnoscu.Kada smo zavrsili zagrejavanje poceli smo sa treningom.Podelili smo se u dva tima.Dobili smo svako svoj dres i krenuli da igramo.Nina i ja smo naravno bile u istom timu,njena pozicija je bila libero.U mom timu su uglavnom bili svi noviji igraci reprezentacije kao i ja dok je protivnicki tim imao sve stare igrace,tako da sam ja iskreno ocekivala da izgubimo.Krenuli smo da igramo i imala sam prvi smec koji sam odigrala sjajno i zaradila poen za nasu ekipu.Do kraja treninga rezultat je bio 4:2 za nasu ekipu.Od toga 4 moja su bila 3poena i 1 Ninin.Svi su krenuli prema svlacionici dok je mene trener zadrzao sa strane.
-Bravo Ema,vidim da se istices od ostalih
-Pa hvala vam
-Sada pred nama prvo stize evropsko pa svetcko prvenstvo,nece ici svi vec cu birati igrace,a ti imas velike prednosti za to
-Ja bih to volela najvise na svetu,ali ne znam kako cu zbog skole
-Ne brini savez reprezentacije Srbije ce sve opravdat samo da si ti napunila 18?
-Da jesam
-E pa onda nemamo nikakvih problema,i pozdravi mi Dragana
-Uredu i hocu,hvala vam puno.Dovodjenja
-Dovidjenja EmaVratila sam se u svlacionicu,gde me cekala Nina vec spremna.
-Prebaci cu te ja trotinetom
-E moze
-Sto te zadrzao
-Mozda me izabere da idem na evropsko
-OMG TO JE ODLICNO EMI
-Da bas sam srecna iskreno
-Ne izgledas tako
-Umorna sam
-A ja mislila da idemo vani
-Nema sanse,mozemo imst girls night
-E moze
-Kod mene
-DogovorenoSkinula sam svoj dres,broj 19.I malo popravila kosu uzela torbu i izasla sa Ninom.Ona je imala onaj veci i brzi model trotineta posto nije htela da uci i polaze za auto.Ja sa druge strane vozim i auto i motor,ali onamo gde mogu uvek idem peske.Stala sam iza nje na trotinet,a ona je opalila gas isli smo poprilicno brzo za trotoar i njegovu sirinu.Tacno sam imala osjecaj da cemo da se slupamo u nekoga.Pricale smo o raznim temama i kad sam spomenula da su dosle nove stvari u Zaru ona se okrenula i pogledala u mene,a ne u trotoar.Ugledala sam nekog momka i prodrala joj se.Znaci falio je milimetar da se slupamo u njega.
-NINA GLEDAJ
-TO JE VLAHOVIC
-Ko?
-Fudbaler reprezentacije
-Da i zamalo si ubila momka
-Dala bih mu vjestacko disanje
-Jaoj ajde ne seri nego gledaj dje vozis,ako ne zelis da poginemo ili ubijemo nekog.Tako me je ostavila kuci i posla da se presvuce i istusira.Ja sam to odmah zavrsila.I krenula da nam pravim palacinke.Nista nisam jela danas od rucka,a i tad sam pojela samo malo supe.Prekida me telefon.Vidim da me zove striko i uzimam i javljam mu se.
Gde si pile?Kako si?
Dobro sam striko evo
pravim palacinke dolazi mi NinaA pa super necu onda
da smetam samo da vidim
kako siVazi zovem te sutra,cao
Cao strikovo.
Bas sam voljela kad mi tako tepa.Pile strikovo.Previse ga volim.Taman sam ispekla sve palacinke kad je Nina usla u stan kao harambasa.Mislila sam da ce mi ulazna vrata odvalit.
-Neces vjerovat koga sam vidjela
-Da pogadjam,Nikolu?(Nikola je moj bivsi)
-DA,i to sa nekom tamo devojkom
-Stvarno,kako je izgledala
-ALO MALA da te nisam cula.Prelepa si i ne zasluzuje te.
-Dobro,ali kako je izgledala devojka
-Necu ti reci,veceras je vece za nas i da uzivas i da ti trne kurac za malog Nikolu 175cm jel jasno
-Dobro jasno
-E tako,a sta si to spemila
-PalacinkeSeli smo da jedemo.Pojela sam dve palacinke dovoljno mi je to i gledala Ninu kako vec jede 5.
Nakon toga smo stavile maske za lice i pustile nasu omiljenu sriju Gossip girl
Kada smo zavrsili jednu sezonu,uzeli smo somerzbi od manga i krenule na drugu.Na trecu je Nina vec spavala kao zaklana pa sam ugasila televizor.Nju ostavila da spava na kaucu,nisam htela da je budim.Usla sam u svoju sobu i legla u krevet.I ja isto kao zaklana odmah zaspala.Ujutro me budi Nina koja ko zns sta radi u kuhinji.Nisam imala snage da se ustanem pa sam se malo vrcela po krevetu.Kad sam se nakanila da uzmem telefon videla sam da je vec 12 ipo i ustala sam iz kreveta.Oprala zube i ubukla neku random oversize majcu i bokserice.To sam najvise voljela da nosim po kuci.Usla sam u kuhinju i videla havariju.
-Jao moja Nina sta to radis
-Pravim jaja
-Pa izgleda kao da pravis pecenje za 20ljudi,a ne dva jaja
-Mozes li ti preuzet
-Mogu
-E hvalaIzasla je iz kuhinje i sela za sto.Prvo sam pocistila haos koji je napravila.Pa sam onda njoj napravila jaja,a sebi sam skuvala kafu.Hladni nes.Iznjela sam to na sto i sela preko puta nje.
-Sto ti ne jedes
-Ne mogu ja ujutro jes
-Moras nesto malo
-Uzecu posleTako smo ponovo pricale o nekim nebulozama i ona je posla kuci,a ja sam uzela svoj motor i krenula pud strica.Inace je on bio taj koji mi je kupio motor.Moju najvecu ljubav bmw S1000rr.Stigla sam ispred njegove kuce i usla unutra.
Popila sam jednu kafu i sa njim i dobro se ispricala.Pre nego sto je on morao na svoj trening,a bogami sam morala i ja.Ponovo sam sela na svoj motor i dosla ispred zgrade.Usla sam u stan i presvukla se.Ovoga puta sam obukla sivi nike pro sorc,i neki svetlo plavi krop top.Kosu ponovo zavezala i uzela svoju torbu sa dresom,stitnicima i vodom.Ponovo sam isla peske i do momenta kada sam dosla ispred sale je polako pocelo da mi se manta.Znala sam da je to zbog toga sto bukvalno nosta nisam jela osim sto sam popila dve kafe.Usla sam u prodavnicu da kupim nesto slatko.Uzela sam beli kinder bueno.Ispred mene je stajao neki visoki momak sa punom korpom.Zamolila sam ga da idem pre njega i rekao je naravno.Stala sam ispred njega,a onda je krenulo da mi se muti pred ocima i sledece cega se secam je kako me neko drzi u narucju i poliva vodom.Momak koji mi drzi telefon me pita za sifru i koga da zovne.
Dusan pov:
Stojim u maksiju,sad sam se vratio sa treninga.Osecam kako me neko pipnuo na rame.Okrenuo sam se i video poprilicno nisku ali lepu devojku.Bila je obucena sporcki sa sporckom torbom.Bila je bleda u licu,a u ruci je drzala samo jedan beli kinder bueno.Zamolila me da prodje ispred,naravno da sam joj dao.Presla je ispred i pocela da se trese i samo se onesvestila.Odmah sam skocio i pripodigao je sebi u krilo.Zena pored mi je dodala vodu i poceo sam da je polivam.Video sam da ima ogrlicu oko vrata na kojoj pise Ema,ocupao sam je jer nisam znao dal je to mozda gusi.Pocela je da joj krvari brada,verovatno se rasekla kako je pala.Nakon par sekundi se probudila.Za to vreme sam joj vec uzeo telefon.
-Koja ti je sifra i koga da zovnem
-4452,prvi broj memorisan je kao rozo srceUradilo sam kako mi je rekla dok su je ljudi okolo pitali da li je dobro.
Na telfon mi se javio jako poznati glas,ali nisam mogao da razaznam ko je.Samo da je bilo musko u pitanju.Nakon par minuta u prodavnicu utrcava Piksi moj trener.Prilazi nam.
-Jaoj moja Ema,kako si
-Sada dobro
-Da vidim bradu
-Pa ovo cemo morati da sijemo-Ovaj izvoli igrlicu
-Jao ne,to mi je bila ogrlica od oca
-Jako mi je zao ja sam ti je nekako morao dic,nisam znao dal te gusi,a nisam imao vremena da otkopcam
-Uredu je Dusane i hvala ti,popravicemo mi ogrlicu
-Ne treba to cu jaRazmenili smo jos par reci i shvatio sam da joj je Piksi stric i da trenira odbojku za reprezentaciju.Ogrlicu kako sam reko sam uzeo da je popravim.Bila je od cistog belog zlata.Prelepa ogrlica sa njenim imenom.Ema.
YOU ARE READING
Devojka iz kvarta
Teen Fiction-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...