Zivot moj

401 26 10
                                    

Ujutro u cik zore budi me Dusan obasipajuci me poljupcima.
-Ajde Emic moramo kod doktora
-Ao samo jos 5minuta
-Ne ne ajde ustaj

Tako sam se mrzovoljno ustala iz kreveta.Posto je trenutno decembar vani je bilo poprilicno hladno.Tako da sam obukla farmerke koje su bile uske u struku,a od struka na dole siroke.I gore,belu rolku koja je pratila oblik mog tela.Na nogama sam obukla mini uggs.Kosu sam izvadila iz viklera i od sminke stavila samo malo koretkora maskare i sjaja.Izgledala sam kao devojka sa vaseg pintrest winter borda.
Iako sam bila srecna sa time sto sam se lepo sredila pogodite sta,bila sam gladna.

Izlazim iz kupatila i silazim u kuhinju.Dusan jede neku ovsenu kasu dok su na mom mestu stajala dva przena jaja.Kad sam ih videla bila sam isto onoliko srecna kao kad sam videla njega na jednom kolenu sa prstenom.

-Jojjj Dusanee

Odmah sam mu skocila u zagrljaj.Samo me zagrlio dok sam mu ja sedala u krilu i ceskala ga po glavi.

-Sta sam sad uradio haha
-Spremio mi dorucak,a bas mi se to jelo
-Citam misli sta da ti kazem
-Ja tebe mnogo volim Duci
-I ja tebe Emic najvise

Sjela sam na svoju stolicu i krenula da jedem.Kada sam zavrsila uputili smo se prema doktoru da proverimo stanje bebe.Stigli smo u bolincu,i toliko me nerviralo sto smo u Italiji da to nije moguce.Nakon par minuta nam je prisao doktor i uveo nas u sobu za ultrazvuk.Rekao nam je da je beba lepo napreduje i da sam zakoracila u drugi mesec.Konsultovala sam se za odbojku i rekao je da od 3meseca ne smem da idem na takmicenja,ali da neka blaza forma treninga moze da ostane prisutna.Dao nam je i sliku ultrazvuka i Dusan i ja smo se uputili prema stanu.Ljudi su znali za nas da smo u vezi,ali nista vise.Tako da smo odlucili da okacimo jedan stori,a to je izgledalo ovako.

Dusan pov:Upravo smo stigli kuci,nema situacije koja mi trenutno moze skinut osmeh sa lica

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dusan pov:
Upravo smo stigli kuci,nema situacije koja mi trenutno moze skinut osmeh sa lica.Toliko sam srecan sto cu da osnujem porodicu sa zenom koju volim najvise na cijelom svijetu.Trenutno mi lezi u krilu dok gledamo neki rendom program na televiziji.

-Duci imas ti kakvih obaveza danas
-Pa idem na neki interviju nesto,kao onaj poligraf sta vec
-Aaa okej,a kad to
-Za nekih dva sata
-Mozes li u povratku da nam uzmes susi
-Naravno da mogu
-Hvalaaa

Sela mi je u krilo i pocela da me ljubi.Kroz poljubce je pricala samnom.
-Znas sta sam procitala
-Mmm
-Da seks utoku trudnoce uopste nije los
-Aa jeli
-Mhmm

Iz tog naseg ljubljena je preslo u mnogo vise.Kada smo zavrsili ja sam se spremio i posao na taj interviju na koji mi se toliko nije islo,radije bih stojao ispod dekice sa njom i gledao onu njenu seriju gossip girl.

Stigao sam u tu zgradu i usao u sobu gde su me intervijulisali.Stavili su mi nesto na prste i oko struka nemam pojma i prikacili me za onaj aparat.I poceli sa pitanjima koja su isla odmah uzivo.

Ema pov:
Lezim i gledam njegov interviju.Za sada su isla samo neka poslova pitanja.Jedino sto je valjalo kod tog intervijua jeste njegovo lepo lice.

-Sada bih presao na malo intimnija pitanja ako se slazete
-Naravno
-Videli smo instegram stori vase devojke,krije li se jos nesto iza toga
-Zapravo krije,ona je moja verenica moja buduca zena
-Ozbiljno pa koliko dugo ste vec zajedno
-Nasa ljubav ima vecu istoriju,ali skoro 2godine
-Sta je bilo to sto vas je privuklo kod nje?
-Njen karakter njena dobrota.Neka njena originalnost.Da se ne lazemo i njen sjajan fizicki izgled koji oduzima dah
-Voli te li je
-Kakvo je to pitanje.Naravno da je volim,svim svojim srcem
-Uredu hvala vam na gostovanju Dusane
-Hvala vama na pozivu

Kauc je postao reka.Ne secam se kad sam zadnji put ovoliko plakala.Ovi hormoni me stvarno razaraju.U toliko u dnevnu sobu ulazi Dusan sa dve kese susija.

-Ljubavi sta ti je|odmah je dotrcao do mene
-Zasto moras bit toliko sladak
-Molim?!
-Mnogo te volim
-Joj pa i ja tebe najvise,pa ti si zivot moj
-Dusane ne moj me ostaviti
-Necu ne brini
-Dobro koji si susi kupio
-Haha onaj koji ti volis najvise

I tako smo sedali na kaucu,jeli susi i gledali neki romantican film dok su vani bili izlivi kise.A meni je palo na pamet da bi mogli ubrzo okititi jelku.

Devojka iz kvartaWhere stories live. Discover now