Neko novi

539 25 8
                                    

Pripreme su se zavrsile,mi smo na busu za Beograd.Dusan i ja smo malkice popravili odnos.Trudio se i bio je sladak tako,ali sam znala da ne mogu da dopustim da mi se tako lako zavuce pod kozu.Onda nisam znala ni sto da radim pa sam ga u vecini slucajeva ignorisala.Zato sada kad se vratim u Beograd idem kod Ivone.Kad sam rekla stricu za to sto se desilo kao da mi je neki teret spao sa duse,ali ne u potpunosti.Znala sam kad kazem Ivoni da tog tereta vise nece biti,a i dace mi savet sta da uradim.

Budi me Nina,prespavala sam ceo put.Izlazimo iz busa uzimamo kofere i idemo prema Nininom stanu.Jos par dana cu biti kod nje pa cu se vratiti u svoj stan.Ja sam se odmah raspakovala i malo rascistila stan.Vec je bilo oko 17h popodne kad cujem da mi zvoni telefon.Bila je Ivona.

-Sekanaa
-Ee cao
-Jesi za kafu?
-Uvek
-Cekam te ispred zgrade silazi
-Samo malo da se dovedem u red
-Cekammm

Utrcala sam u sobu i obukla neki sorc i beli krop top.Uzela malu torbicu i naocare i sisla niz stepenice.Na nogama sam imala Nike papuce,a od sminke samo sjaj za usne.Ulazim u Ivonin porse i odmah joj se bacam u zagrljaj.
Stigli smo u kafic i narucile dva hladna nesa,klasika.

-Ivona moram ti nesto rec
-Jel treba da se plasim
-Pa bogami
-Ao meni,ajde ispricaj

Ispricala sam sve sto se desilo sa Dusanom.Dok je ona gledala u mene otvorenih usta.

-I ti si se tek sjetila to sad da mi kazes
-Da izvini
-Unisticu mu zivot
-Zbog toga ti nisam htela rec
-Ahaa onda ces mu ti zacinit zivot
-Molim?!
-Nacicemo ti decka sa kim ces da budes par sedmica mislim da se praciv da Dusan eksplodira od ljubomore
-Ne Ivona jesi luda ti,ja to ne mogu
-Ne seri mala itekako mozes,a ja imam sjajnog manekena za tebe
-A kako mislis da ubedim manekena da bude u laznoj vezi samnom
-Kao prvo prelepa si i prezgodna,a kao drugo to mi je najbolji drug.Svakako mi duguje uslugu
-Ali Ivon...
-Nema Ivona to ti je vec zavrsena prica JASNO?!
-Da jasno

Zavrsile smo sa kafom umedjuvremenu ona je zovnula Andriju tog njenog druga.I moram priznat bio je prelep.I sto mi najvise smeta pristao je.Molila sam boga i sve svece u sebi da odbije,ali Ivona mu je rekla da ce mu cak i platit.Znam budala.Dogovorili smo se da izadjemo u klub veceras i slikamo se i okacimo na stori.

Vec sam u stanu i spremam se.Dok pravim kao neku pundju stize mi poruka od Vone da su se Andrija i Dusan medjusobno zapratili na ig.Oflucila sam se za neku laganiju varijantu.Obukla sam crni top i preko toga kao neku providnu majcu sa kristalima,a dole kozne gace.Od sminke sam stavila samo korektor maskaru i sjaj.Nije mi se islo vani pa se nisam ni sredjivala.

Dolazim sa Vonom ispred kluba gde nas ceka Andrija.Izlazimo iz auta i Ivona mu trci u zagrljaj dok mu ja pruzam ruku da se upoznamo.

-Svideo mi se plan
-Znam ja smislila
-Da da sjajan je

Usli smo u klub i poceli da plesemo i zabavljamo se.Bilo je bolje nego sto sam mislila.Onda je Ivona rekla da je vreme da se slikamo i naravno morali smo se slikat.Jos na nacin na koji nas je ona postavila.Znaci poludecu.

Dusan pov:
Vratili smo se u Bg.Odnos sa Emom je iskreno upitan.Idalje me se boji sto me cepa na dva dela.Nikad se gore nisam osecao.Zelim da bude moja.Previse mi se zavukla neplanirano pod kozu.I zelim da ostane tako.Samo moja samo ispod moje koze.

Danas mi je posle treninga poslao zahtev neki Andrija.Video sam da je nas momak jos model i da ga Ema
aprati.Odobrio sam mu kao i on meni.Nakon toga sam posao kod Filipa.Pili smo pivo igrali fifu i jeli cips.Sve u svemu bila je top bleja.Vratio sam se kuci istusirao i legao u krevet.Usao sam u ig da vidim sta se radi.I prvo sto mi je iskocilo su bili storiji od tog Andrije i Eme.Usao sam u Emin prvo.Logicno.Ali zato kad sam ga video srce mi je potonulo u pete.To je bio ripost Andrijinog storija.

To je bio ripost Andrijinog storija

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

My girl i my boy

Molim.Ne ne ne ne.Ovo se ne desava.Pa tu bih trebao da budem ja,a neki tamo peder.Cus model.Pogledaj molim te kako je drzi oko struka.A i ona njega oko vrata.Nisam ni primetio sve dok nisam video da mi je posteljina mokra od par suza koje su pobegle iz mog oka.Nisam znao da li sam ljut ili tuzan ili ljubomoran.To je bio miks svih tih nekih osecanja.Ali sam zasluzio to.Mada sam zacrtao da bude moja.Tako da ne znam koliko ce oni jos potrajat kad umesam svoje prste u to.

Ema pov:
Lezim u svom krevetu.Zurka i nije bila toliko losa.Atvosfera je bila okej i momak je sasvim uredu.Fin je vaspitan sto je najbitnije.I lepo izgleda.Dusan je video stori i lajkovao ga.Boze me sacuvaj.Tako sam jos nesto malo gledala po telefonu.U momentu kada sam krenula da ga ostavim za oko mi je zapala jedna notifikacije.
Vlahovic.dusan sent you a chet

Sacekala sam par minuta i tek onda usla u poruku.

Hejj

Cao?

Sta radis

Nista

Vidim nasla si
momka

Da,i

Samo mislim
da bi moje ruke
mnogo bolje stajale
na tvom struku

Ja bas mislim suprotno

Dokazacu ti


Nemas mi ti sto dokazivat


Samo je lajkovao poruku.Bas ga ne razumijem.Muski rod u celini.Skola mi pocinje za dva dana.Samo mi je jos to falilo.Jedino cemu se radujem trenutno je to Evropsko prvenstvo.Skrinala sam chet sa Dusanom i poslala Ivoni.Njen odgovor je bio.

Upecao se kao mala ribica

Lajkovala sam i ugasila telefon.Okrenula se na stranu i zaspala.Previse mi ja ovo bilo za jedan dan.

Devojka iz kvartaWhere stories live. Discover now