Nedostajala je

529 24 6
                                    

Mrzovoljno se budim na zvuk svog alarma.Imala sam podosta obaveza danas.Prva i najbitnija trening.Zavrsila sam svu higijenu i obukla moje omiljeno nike pro samo ovoga puta plave boje.Znam nije normalno koliko ih imam.Gore sam obukla siroku belu majcu.Svakako cu se presvuc u dres.Torbu sam spakovala sinoc i sela da jedem pahuljice i mleko za dorucak.Nina nece ici na treninge par dana posto je povredila zglob.Pitate se kako.Pala je sa trotineta.Uopste me nije cudilo kad je dosla doma sepajuci i vukuci trotinet.Ostavila sam joj da opere sudje,a ja sam obula patike uzela slusalice i krenula na trening.

Ulazim u svlacionicu,a sve devojke se zalecu prema meni.
-EMA PA TI SI U VEZI SA ANDRIJOM
-EMA KAKO
-BLAGO TI SE
-NAJLJEPSI JE

Ja sam ih gledala to jest vise sam gledala kroz njih posto je bilo 7ujutro.Ne znam odakle im toliko energije da vriste i skacu oko mene.

-Da da

Rekla sam dok sam prolazila pored njih.Sela sam na svoje mesto u svlacionici.Obukla dres stavila stitnike i izasla na teren.

-Jutro treneru
-Jutro Ema,ponovo ces da vodis zagrejavanje
-A zasto ja treneru
-Zato sto ih najbolje radis,znam da volis kad nisi u centru paznje,ali si talenat koji ne treba da se krije.Okej?
-Da okej

Zavrsili smo vezbe,danas nam je bio kondicioni trening.Kada smo napokon zavrsili vratili smo se u svlacionicu.Kad su krenula pitanja.Nisam mogla da izdrzim.

-RASKINULI SMO OKEJ
-molim...

Sve su ucutale i zagrlile me.Pitale su me zasto.Ja sam izmislila neku pricu da me je nakon sto sam posla doma prevario nesto.Nisam mogla.Previse je paznje skretalo na mene.Ne volim to.Kao mala sam volela.Stalno bih radila nesto da budem u centru paznje.Vremenom se to promenilo i povukla sam se nekako u sebe.

Stigla sam kuci.Nina je idalje spavala.Polako sam spakovala svoje stvari kojih nije bilo puno.Vracam se u svoj stan danas.Bio je jedan kofer.Prije nego sto sam izasla iz stana zovnula sam taksi i napisala Nini na papiric da sam posla.

Napokon.Moj stan.Miris mog parfema.Moje sigurnosti.Prvo sam digla sve roletne i otvorila prozore.Uzela sam polako da cistim.Sve sto sam imala u koferu od robe sam stavila da se pere.Ostale predmete vratila na svoje mesto.Kada se stan sijao cakum pakum sam zovnula Ivonu da joj kazem da prekine taj njen sugavi plan.Nije mi bilo prijatno.To nisam ja.

Ejjj sekic

Cao Vona,zavrsila sam ono

Koje?

Rekla sam svima da smo raskinuli

MOLIM ZASTO

Zato sto to nisam ja i ne mogu
previse paznje privlaci na mene

Razumijem,recicu ja njemu

Hvala

Joj ne zahvaljuj se,ali budes li se ikada vratila tom mamlazu.Zapamtices me

Haha jasno

Prekinula sam poziv.Odlucila sam da podjem do prodavnice da uzmem neke sveske.Ipak je ostalno jos 2dana do skole.Stvarno ne mogu,na samu pomisao sam umorna,ali je ovo makar godina sa kojom zavrsavam.Napokon.

Kupila sam sveske i vratila se kuci.Zovnula me Nina da idemo u neki klub.Pristala sam.Zelim da se napijem da me nema.

Dusan pov:

Previse mi se motala po glavi.Samo sam o njoj razmisljao.Samo o njoj.Dekoncentrisala me cijeli trening.Morao sam nekome reci za nju.Odlucio sam da zovnem Blekija i njemu ispricam.

-Desi brate
-Ejj
-Ovaj moram ti nesto reci
-Znas da meni mozes sve
-Znam,ovaj ima jedna devojka
-Opa
-Ne saslusaj do kraja

Sve sam mu ispricao.Svaku rec koju smo razmenili.Svaki kontakt ocima koji smo imali.Svaki dodir nasih tela sve.

-Debilu
-Znam
-Ajde reci mi,ti imas sestru kako bi se osecao da ti dodje placuci da ju je neki momak iskoristio
-O tome nikad nisam razmisljao
-E pa razmisli inace idemo u klub veceras,ako oces dodji.Inace si me razocarao moram ti to reci kao najboljem drugu
-Daa

Izasao je iz stana.A meni su suze ponovo krenule.Nikad nisam na to gledao iz te perspektive.Osjecam se odvratno i pre sam,ali sada nekako vise.Odlucio sam da podjem u klub sa njima i napijem se.Da me nema.

Ema pov:

Obukla sam neku letnju haljinicu.Na nogama starke.Nista vulgarno ili privlacno.Kosu sam uvila,samo malo da bude talasasta.Izasla iz stana sela na svoj motor i krenula pud kluba.Parkirala sam ga ispred.I usla u separe u kojem su me cekale Nina i jos par drugarica.Odmah sam narucila 3shota votke.Nakon jos 3 i jos 3 povela sam da pelesem.Smijala sam se ko luda i bila odvaljena od alkohola.

Dusan pov:

Ulazim u klub i cujem veoma poznati osmeh.To je bila ona.Stajala je na sredini kluba i plesala se i smejala kao luda.Videlo se da je pjana.Andrije nigde na vidiku nije bilo.A pjana devojka sa drugaricama znaci da ju je momak ostavio.Krenuo sam u svoj separe.Sedao sam sa njima smejao se,ali nisam pio.U jednom trenutku za oko mi je zapala ona i jedan lik koji je gura uza zid.Kroz glasnu muziku mogao sam slabo da cujem da mu govori da se makne.Gurala ga je od sebe.Odmah sam skocio i potrcao do nje.

-Mala dodji ovamo
-Makni se od mene
-ALO PUSTI JE
-Haha,a ko si joj ti decko
-Da jesam skloni se od nje
-Mhm|rekao je gurajuci joj ruku medju bitine
-Molim te stani makni se|pocela je plakat

Nisam mogao vise gledat udario sam ga sakom u glavu.Pao je na pod.Ona je poklekla.Odmah sam cucnuo pored nje u gurnuo je sebi u zagrljaj.

-D d dusane
-Tu sam tu sam|govorio sam mazeci je po kosi
-Ocu kuci
-Kako si dosla?
-Motorom
-Daj mi kljuc

Dala mi je kljuc od svog bmw motora.Izasli smo iz kluba.Prvo sam ja seo na motor zatim pomogao njoj da se popne.Cvrsto me je uhvatila oko steuka i naslonila glavu na moja ramena.Malo ljudi zna za to da ja vozim motor.Upalio sam i polako krenuo prema mojoj kuci posto nisam znao gde ona zivi.Parkirao sam motor kod sebe u garazu.I uhvatio je u svoje narucje.Bila je laka kao pero.Sitna,ali didamitna.

Legao sam je kod sebe u krevet i krenuo da izadjem iz sobe.

-Dusane
-Molim
-Ostani kod mene
-Pjana si,mamurna to ne bi htela
-Ono sto mamuran misli pjan govori
-Dobro

Legao sam pored nje,a ona mi se priblizila i legla na moje grudi.Zagrlio sam je i zaspao uz miris njene kose i golicanja na mojim grudima od njenog daha.Nedostajala je...

Devojka iz kvartaWhere stories live. Discover now