Nedelje i nedelje su se nizala dok su nasi pozivi postajali sve redji i redji.Poruke volim te kao da nikada nije ni postajala.Izgovori su bili stalni treninzi i veliki umor.Ne znam kako se osjecam.Pocinjem lagano sebe da odaljavam od njega sto mnogo boli.Kao da je moj um i srce znalo sta se sprema.
Spremali su me na to da se ujutro probudim i prvo sto vidim je instegram post od blica kako Dusanu u krilu sedi jedna mrsava plavusa i ljubi ga.Bile smo u potlunosti drugacije.Ona visoka ja niska.Ona je imala kratku plavu kosu dok sam ja imala dugu kafenu kosu.Ona je imala kafene dok sam ja imala zelene oci.Potpuni kontrast naspram mene je bila.Nisam htjela ni da ga saslusam njegaove izgovore i opravdanja.Kao da mi je u tom momentu nesto kvrcnulo u glavi.Vrijeme je da se posvetim sebi i samo sebi.Blokirala sam ga na sve moguce sto sam imala pa cak i na tviter koji ni jedno od nas ne koristi.Javila sam prvo Ivoni i rekla je da je to bio njen proud big sis momenat.Nina je krenula da vristi na telefon i rekla da pravi slavlje sto me isto nasmejalo.Obrisala sam sve nase zajednicke slike i storije i spremala se da krenem dalje sa zivotom.Pola godine kasnije
Upravo izlazim sa diplomom zavrsene srednje skole.Nina i ja smo bile u obavezi da polazemo ranije sto smo i ucinile.Sad pravac Svecko prvenstvo.Ja sam se dosta promenila i po izgledu,a i kao osoba.Jos sam smrsala samo na zdrav nacin ovog puta cak i dobila po koji misic.Napravila sam sebi mali struk ,a izgradila vecu zadnjicu.U butinama sam ostala jaca jer je to karakteristika svih zena u mojoj porodici i nisam htela to da menjam.Kao osoba sam se jos vise promenila.Postala sam dosta hladna i trebalo bi dosta vremena da me zapravo povredis da mi to zapravo dodje do srca da zaplacem.U prevodu zivot je postao dosta lepsi kada je krenuo da me boli k za sve.Sto se tice Dusana nije se javljao.Po sajtovima vidim da se samo vucara po krevetima kurvi.Dobro neku bolest zakacila od njega nisam.Za razliku od Dusana,Bleki je bio sjajan.Nina i on su skoro godinu dana u vezi.Previse je brizan i tretira je kao princezu na prvo mesto mu je ona.Bas su divni i kad vidim njih budem srecna koliko i Nina zato sto znam da mi je drugarica u sigurnim rukama.No necemo mi vise o ljubavi ne ide to meni nesto od ruke.Ali se zna da mi odbojka itekako ide od ruke pogotovo za osobu visine 167 na poziciji korektora.Nedo ti bog da ti zviznem samarcinu desnom rukom kojom svaki put smecujem loptu.Dovela sam nasu zemlju do pobede na evropskom prvenstvu.Tad su me ljudi bas zgotivili.Postala sam popularna na svim portalima i svugden su me zalecali da se slikaju samnom.Moj stric moja najveca podrsta i ljubav od strane muskog roda nije napustao moju stranu.Pa kad ni Nina u jednom trenutko nije bila tu ni Ivona on jeste.Sa Dusanom je zbog mene smanjio svaki moguci kontakt i na treninge i svudjen.A to sto je stalno na klupi za reprezrntaciju.Pa jbg morala sam malo prste da umesam tu.Hahaha.
Dusan pov:
Pola godine je proslo.Ne znam ni kad ni gde.Nina je nakon onoga prekinula sav kontakt samnom.Stvarno nisam hteo da jurim za najobicnijom devojkom iz kvarta kad mogu da imam dva top modela pored sebe.Svako vece sam bio sa drugom.Nije se znalo koja je od koje lepsa.Iako su sve ujutro sa suzama izlazile.Doduse nijedna nije mogla da zameni nju ali sam to sve isteravao iz sebe alkoholom i ponekim cigarom.U reprezentaciji sam grejao klupu dal zbog nje.Verovatno.U Juventusu sam samo tresao mreze golova sto mi nije smetalo.Ionako su lepsi italijanski modeli.Bleki je idalje sa onom malom Ninom.Nzm sta oce budala.Moze da zivi isto kao i ja.Dok se on vezao za nju.On nju voli obozava je mislim i ona njega,al zar mu nebi bilo lepse kao sto je meni.Mada mozda mi i nije lepse.Ne osecam se nesto previse ispunjeno osecam se prazno dok se on kako kaze sa njom osjeca kao da je u cjelini.Ne mogu previse je krindz kad krene da prica o njoj nmg ga slusat stvarno.Sve u svemu trenutno se spremam da gledam neku utakmicu sa njim.Samo znam da je na sveckom prvenstvu i da Srbija igra.
Ema pov:
Spremam se za prvu utakmicu.Osjecam se sjajno.Neka praznina u meni je napokon nestala Osjecala sam se nekako u cjelini sa pravim ljudima oko sebe i poslom kojim sam oduvek htela da se bavim.Ljubim krst koji mi visi oko vrata zajedno sa ogrlicom Ema i pogledam u nebo.Zatim na teren sa samo jednim ciljem.
_________________________________________
Napokon smo i to docekali.Stize novi deo odmah sutra.Mozda i veceras,ali nista ne obecavam.
STAI LEGGENDO
Devojka iz kvarta
Teen Fiction-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...