Ujutro me budi alarm,polako se budim i rastezem da ga ugasim.Cujem Dusana kako se vec zali.
-De ugasi to sranje|rekao je stavljajuci jastuk na glavu
-Izvini,imam trening morala sam stavit
-Mhm vaziIzgasila sam alarm i digla se iz kreveta.Umila sam se i zavrsila sav skin care.Zavezala sam pundju i obukla svoj dres i sorc od reprezentacije.Des mi je iso uz telo ocrtavajuci mi sve obline.Dok je sorc bio broj manji posto sam ga ja curka oprala na 90 stepeni se smanjio.Tako da mi je zadnjica previse dolazila do izrazaja sto mi se nije svidjalo.Izasla sam iz kupatila i savila sam da izvadim proteinsku cokoladicu iz torbe.Kada sam se uspravila i okrenula videla sam da Dusan zuri u mene.
-Sta gledas?
-N n nista,a ti si broj 19
-Da moj omiljeni broj
-Ja sam 18
-Ozbiljno
-Da
-Eto fora,haha
-Haha basSela sam na krevet i krenula da jedem onu cokoladicu dok pricam sa Dusanom i oni su imali trening,ali tek dolaze na polovinu naseg.Inace odbojkaski i fudbalski tren su jedno pored drugog tako da se sve medjusobno moze videti.Obula sam patike i izasla iz sobe.
Dosli smo na trening i ja sam vodila zagrejavanje sto ne volim.Posto nisam osoba koja voli da dolazi do izrazaja.Dusan pov:
Uff kad se sagnula,onaj dres joj stoji kao svilen,a sorc pogotovo.Toliko ne zelim da razmisljam o njoj,a sto vise ne zelim to vise razmisljam.Nekako je taj njen osmeh zarazan.Taj prcast nosic presladak,a usne za pozeleti.O dugoj braon kosi ni da nepricam toliko lepo mirise samo bi da joj se ususkam u krilo i igram se sa njom.Ma ja ne znam sta mi je.Cuti Dusane pametniji si tako.Polako sam se i ja digao i spremio za trening.Dosao sam na recepciju gde se okupljamo i prisao Blekiju.-Sta ima?
-To da sam se zatreskao do usiju?
-MOLIM?!U koga
-U Ninu
-To je ona sto delis sobu sa njom
-Da Emina najbolja drugaricaNjeno ime mi je odzvanjalo u glavi dok je on pricao o Nini.
-Slusas li me ti?
-Am da da slusam
-Sta sam zadnje rekao
-...
-I ti si se zaljubiska
-Ne nisam
-Dusane cuti kad sam joj ime rekao pocrveneo si
-Nemam ja sansi sa njom
-A kako toPolako smo krenuli prema stadionu,a ja sam mu usput ispricao sve.Gledao je u mene i poceo da se krsti.
-Nisam znao da cu se zaljubit,nikad mi se to nije desilo
-Odvratan si samo cu ti to rec,i ona ti je oprostila?
-Da
-Dusane predobra je osoba i cista Dusa iskoristio si je,zasluzujes malo da patis i da se dobro pomucis za nju
- A znam ne nabijaj mi na nos
-E bas hocuTrening je poceo,a ja sam gledao samo u nju.Dominirala je na terenu.Bila je i vise nego sjajna.Da je neka druga ono jutro bi mi lupila takvu samarcinu,da bi poletio isto kao i ova lopta kad je ona smecuje.Zavrsio joj se trening.Sve igracice su se pokupile i posle dok je ona ostala da pomogne treneru da skupu lopte i mreze.Stvarno jeste sjajna osoba.Do kad su oni to zavrsili i nama je trening bio gotov.Brzo sam pozurio do nje.
-Ema
-Da?
-Da li si mozda za kafu
-Izvini ali ne,trudim se da izbacim kafu
-Pa moze i sok
-Svakako ne izvini DusaneOkrenula se i posla ka hotelu.Prisao mi je Piksi od iza i uhvatio me za rame.
-Eee moj sine,jeste ti ona oprostila ali te se plasi.Boji te se.E to ce ti trebat dugo da ispravis
-Znam
-Potrudi se,vredna jeRekao je i potapsao me po ramenu i posao.
Vec polako pada mrak.Ema se sprema da ide negde.Obukla je biciklisticke helanke i neku siru belu majcu.
-Gde to ides?
-Na trcanje,sto
-Tako
-OkejIzasla je iz sobe.Odlucio sam da nam narucim neke palacinke da ima kad se vrati sa trcanja.Naravno palacinke sam narucio iz Feniksa.Sebi nutela banana,a njoj klasik nutela plazma.Palacinke su stigle nakon nekih pola sata,nadao sam se da ce i ona ubrzo.Seo sam na krevet i postavio palacinke i u tom trenutku je ona usla u sobu.
-Sta to lepo mirise?
-Uzeo sam nam palacinke
-Jaoj iz Feniksa,moje omiljene kako si znao
-Ja sve znam
-Ha ha 100%Sela je i krenuli smo da jedemo.Umazala se malo pored usana ja sam joj polako prisao i krenuo da dignem ruku da joj obrisem.Ona se strecuna i odmakla od ruke.
-Ejj polako,necu ti nista
Rekao sam i obrisao joj malo nutele sa obraza svojim palcem.Piksi je bio upravu kad je rekao da me se boji.Toliko me to nekako povredilo kad se strecnula,mislila je da cu je udarit iako nikada ne bih digao ruku na zensko.Ona je posla da se istusira.Ja sam razmakao smece sa kreveta.Taman je izasla iz vecea,a ja sam usao.
Izlazim iz njega i ona sedi u krevetu i cita knjigu.
-Jesi li mozda za film?
-Zasto da neSeo sam pored nje i ukljucio film.Jedino svetlu u sobi je bilo to od televizora.U toku filma sam osetio njenu glavu na mom ramenu.Zaspala je.Ugasio sam televizor i osavio je tako da spava.Izgledala je toliko prelepo da se recima nije mogla opisat.Ali onaj osecaj u grudima da ju je strah nije me napustao.Osevao sam se odvratno,grozno,beskorisno.Ucinicu sve u svojoj moci da joj uklonim taj strah i budem izvor,zastite i osjecaj sigurnosti.A ne
Straha..._________________________________________
Neka malo pati,slazemo li se?
ESTÁS LEYENDO
Devojka iz kvarta
Novela Juvenil-Koga da ti zovem -Prvi broj memorisan je kao rozo srce zovem taj broj i javlja mi se veoma poznat glas -da emi -dobar dan ema je...