Ea nu seamănă deloc cu tatăl ei

1.1K 37 2
                                    

-G: Nu știu ce să mai cred despre tine, nu mă simt bine să știu că m-ai folosit să te răzbuni pe tatăl meu!
-A: Când o să obțin ceea ce vreau, o să-ți dau drumul și o să fii liberă!
-G: Dacă crezi că vorbele astea mă fac să mă simt mai bine, te înșeli!

În următoarea dimineață, Alessandro pleacă timp de o săptămână în Italia pentru a rezolva niște treburi, timp în care nu ține deloc legătura cu Giulia. Aceasta își petrece timpul vizionând curse de motociclete deoarece îi e dor de vechea ei viață. Alessandro o prinde vizionând o cursă și îi promite că o va lăsa să iasă la un ride cu motocicleta.
-A: Trebuia să-mi spui că îți e dor să mergi cu motocicleta, te-aș fi lăsat de mult să ieși afară!
-G: Având în vedere că faci numai ce vrei tu, nu prea credeam că o să accepți!
-A: Poate mă iei și pe mine cu tine la un ride!
-G: Nu prea avem cum să ieșim pentru că nu avem nici echipament și nici căști!
-A: Eu nu, dar tu ai, pentru că ți-am păstrat echipamentul!

Alessandro îi aduce Giuliei echipamentul și aceasta începe să plângă.
-G: Nu-mi vine să cred că mi-ai păstrat echipamentul și casca, mai ales casca, e făcută pe comandă, mi-am dorit-o extrem de mult!
-A: Chiar dacă am ce am cu tatăl tău, nu am vrut să-ți pierzi lucrurile din cauza mea!
-G: Îți mulțumesc mult!

Alessandro se duce și își cumpără un echipament negru pentru a putea merge cu motocicleta alături de Giulia. Aceștia merg cu motocicleta timp de o oră, apoi revin acasă.

-A: Nu mă așteptam să mă simt atât de bine!
-G: Nici eu nu mă așteptam să te văd în echipament, având în vedere că tu porți numai costum!
-A: Cred că știm amândoi că a fost prima și ultima oară când m-ai văzut așa, sau poate nu, la cât de mult mi-a plăcut plimbarea asta, cred că o să-mi cumpăr și eu un motor și o să dau de permis!
-G: Se pare că totuși am și un rol bun în toată povestea asta!
-A: Ți-am spus că pe tine o să te apăr mereu, nu o să-ți fac rău, vreau să te văd fericită!
-G: Sper că o să ajungi și tu să te schimbi puțin, datorită mie, știu că ai trăit o suferință enormă din cauza tatălui meu și îmi pare rău.
-A: Toată situația asta nu e din vina ta, deci nu ai de ce să-ți ceri scuze!
-G: Știu, dar toată treaba asta cu răpirea și tot ce a urmat după au fost provocate din cauza tatălui meu, dacă el nu știe să-ți ofere compasiune, o să o fac eu!
-A: Nu știu cum de ești fiica lui, nu semeni de loc cu el!
-G: Mi s-a mai spus asta, nu prea am stat cu el, el și-ar fi dorit să fiu băiat!
-A: Cred că toți oamenii de afaceri își doresc băieți, dar tind să cred că te iubește oricum!
-G: Mă iubește, dar nu suficient, dacă ar fi făcut-o, ar fi acceptat imediat condițiile tale ca să mă eliberezi!
-A: Nu prea are cum să le accepte, când el își dorește mai mult decât are, de asta l-a și omorât pe tată, pentru a obține un cazino, dar eu am rezolvat treaba înaintea lui!
-G: Nu știu de ce vă luptați atât de mult pentru niște bani!
-A: Nu e vorba de bani, ci de puterea pe care o avem, avem o mândrie prea mare ca să renunțăm!

În următoarea dimineață, Alessandro primește un apel de la Carlos, iar acesta îi spune că acceptă condițiile lui deoarece mama Giuliei nu mai suportă să știe că fiica sa e folosită pentru o nenorocită de răzbunare. Alessandro o ia pe Giulia în locul unde l-a împușcat data trecută pe Carlos pentru a o elibera pe Giulia. Aceștia ajung acolo, Giulia trece de partea tatălui său și intră în mașina acestuia, moment în care Carlos îl împușcă pe Alessandro în piept.

ȘEFUL MAFIEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum