Edwin
M-am trezit înaintea Gionei, am ieșit ușor din cameră și m-am dus în birou, am deschis conversația cu fata care mă salvase.
Vreau să o văd, să vorbesc cu ea, așa că îi trimit următorul mesaj:
„Îți voi spune totul în curând, când ne vom întâlni."
Răspunsul ei vine imediat, deschid mesajul și-l văd:
„Nu cred că vreau să ne întâlnim. Poți să-mi spui mai multe fără să ne vedem?"
Am simțit o strângere în piept, dar am rămas calm. Într-un fel, știam că aceasta era o reacție firească din partea ei. Am decis să-i răspund cu sinceritate, dar fără a forța nota întâlnirii directe:
„Îți respect decizia. Dar vreau să știi că totul e mai complicat decât pare."
Am apăsat „trimite" și am așteptat răspunsul ei, simțind că, în ciuda distanței și a dificultății, trebuie să găsim un mod de a comunica. Frigul iernii era parcă o reflexie a stării noastre emoționale.
Am așteptat în continuare, dorind să înțeleg mai bine care era reacția ei și dacă va căuta să continue conversația. În timp ce așteptam, am decis să caut adresa ei, am dat câteva apeluri, avea numărul de telefon făcut la un abonament de telefonie, am reușit să-i aflu numele și adresa. Eleda, un nume unic, pe care nu-l mai auzisem. Mă simțeam într-o stare de urgență, dorind să îi arăt că sunt dispus să fac eforturi pentru a rezolva situația. Știam că în astfel de momente, cuvintele nu sunt întotdeauna suficiente, uneori, trebuie să arăți că îți pasă.
Am plecat către casa ei, trecând prin orașul acoperit de zăpadă. Pe drum, mi-am dat seama că mi-era greu să îmi imaginez cum ar putea arăta reacția ei. Când am ajuns aproape de casa ei, am observat că lumina era stinsă. Părea că era o pană de curent sau poate ceva mai mult. Am simțit un fior de neliniște, dar am continuat să mă apropii.
Am bătut ușor la ușă, am lăsat cutia cu lănțișorul în fața ușii ei și am plecat repede, știind că orice întârziere ar putea să o facă să se simtă și mai neliniștită.
Pașii mei s-au îndepărtat în zăpadă, și în timp ce mă îndepărtam, am simțit o mică ușurare. Îmi simțeam sufletul împăcat, zâmbea. Asta era tot ce-mi doream.
Trec de câteva străzi și ajung în fața mașinii mele, deschid portiera și intru, rămân surprins să o văd pe Giona stând pe scaunul pasagerului.
Mă uit la uimit spre ea și o întreb: „Cum ai ajuns aici Giona?"
„Suntem pe strada fratelui meu, Edwin, am fost la el și apoi am văzut mașina ta aici, chiar acum mă pregăteam să-ți dau mesaj!" , spune ea.
M-am așezat la volan, încercând să-mi ascund surpriza și neliniștea. Giona, cu un zâmbet jucăuș și ochii strălucind de emoție, s-a apropiat de mine. Mâinile ei erau pe coapsele mele, iar mirosul de parfum dulce și intens se răspândea în aerul din mașină.
„Edwin, te-am dorit atât de mult." , a spus ea, apropiindu-se și mai mult. Vocea ei era melancolică, dar cu un ton care mă făcea să mă simt într-o stare de confuzie și dorință.
CITEȘTI
ȘEFUL MAFIEI
DragosteDacă un bărbat pare că nu e în stare să iubească,asta se datorează faptului că nu a întâlnim încă femeia care să-l schimbe. Așa a fost și Alessandro,el își dorea să se răzbune,dar și-a dat seama că începuse să se îndrăgostească,chiar dacă el spunea...