Giulia este o motociclistă de 22 de ani din Italia, care participă frecvent la curse de motociclete, fiica unui cunoscut mafiot. Tatăl ei are o rivalitate cu Alessandro, un tânăr de 25 de ani care este fiul celui mai mare mafiot italian, asasinat de o altă bandă rivală.
Alessandro își pune oamenii să o urmărească pe Giulia și să-i spună orice face și oriunde se duce, așa află că fata va fi prezentă la o cursă de motociclete organizată chiar de un prieten de-al lui. Așa că plănuiește să o răpească pe fată pentru a-l speria pe tatăl acesteia. Își sună prietenul pentru a afla când, unde și la ce oră va avea loc această cursă și îi spune acestuia să se pregătească de tot ceea ce va urma după răpire pentru că sigur tatăl Giuliei va face tot posibilul să o găsească.
Toată lumea este prezentă la cursă, când Giulia este chemată de organizator pentru a vorbi de cum va decurge cursa acesteia. Giani o ține de vorbă pe Giulia pentru ca aceasta să nu vadă că oamenii lui Alessandro vin să o răpească, aceștia îi pun o dischetă îmbibată cu o substanță care să o facă să leșine la gură și o bagă în mașina lor, aceștia la cererea șefului lor îi iau și motorul pe o platformă.
Giulia se trezește pe o canapea, într-o cameră pe care nu o cunoaște și se panichează, după scurt timp în fața ei apare un bărbat brunet, cu barbă și cu ochii albaștri care este îmbrăcat la costum.
- G: Te cunosc, ești băiatul cu care tata are o rivalitate, ce vrei de la mine?
- A: Cred că-ți dai și tu seama de ce te-am răpit!
- G: Pentru că vrei să-l enervezi pe tata, dar eu nu am nicio treabă cu ce faceți voi!
- A: Nu contează dacă ești implicată sau nu, tăticul tău nu va suporta ideea că nu știe ce s-a întâmplat cu fetița lui!
- G: Numai sunt fetița lui tata, dacă nu ți-ai dat seama!
- A: Crede-ma că știu totul despre tine, știu că ești o fată rebelă care face numai ce vrea ea și dacă faci ceva rău te salvează tati. Cum crezi că te-am răpit de la cursa aia?
- G: Doamne, cursa, am pierdut-o numai din cauza ta!
- A: De parcă și puteai să o câștigi!
- G: Spui că știi totul despre mine, dar tu nu știi că eu nu am pierdut nicio cursă până acum!
- A: Ești un ghostrider sau ce?
- G: Poate că sunt, poate că nu, nu vei afla niciodată!
- A: Ooo, ba da, o să aflu pentru că vei sta ceva timp pe aici!
- G: Să o crezi tu, tata mă va găsi și o să se răzbune, ai să vezi!
- A: Mă ameninți?
- G: Nu, îți spun doar ce se va întâmpla!
- A: Nu cred că tăticul tău te va găsi pe insulă, în Ibiza!
- G: Ce, cum am ajuns în Ibiza? Motorul meu unde e?
- A: Mai ușor cu atâtea întrebări, motorul tău e bine, e cu noi în Ibiza!
- G: Dacă motorul meu a pățit ceva, te omor!
- A: Se vede că ești fata lui Carlos, deja ai început cu amenințările, eu care mă gândeam că dacă ești fată cuminte te las să-ți vezi motorul!
- G: Nu te amenințam, îți spuneam așa!
- A: Te-ai speriat că nu-ți vei mai vedea motorul? Că văd că nu ești așa speriată că ești răpită!
- G: Ți-am mai spus, numai sunt fetița lui tata, nu prea mă sperii de lucruri de care alte fete s-ar speria!
- A: Deci vrei să spui că nu ești ca alte fete, ce încredere ai în tine!
- G: Nu prea ești obișnuit cu așa ceva, nu?
- A: Am avut zeci de iubite, numai una și una, sunt obișnuit cu toate tipologiile de femei!
- G: Sigur erau niște femei supuse, pe care le vrăjeai cum voiai tu!
- A: Nici nu ai idee despre ce vorbești, au fost femei care ar fi făcut orice să fie cu mine!
- G: Eu ce zic, ele ar fi făcut orice, pe când tu te-ai complăcut, nu cred că le-ai iubit!
- A: Nu cred în iubire și nu o să cred vreodată!
- G: Deci nu ai fost îndrăgostit niciodată?
- A: Nu te privește situația mea amoroasă.Alessandro trebuie să plece cu treabă și își cheamă oamenii pentru a o lega pe Giulia de scaun și le spune să o supravegheze ca nu cumva să fugă undeva!
- G: Pe bune, mă ții legată de scaun, idiotule?
Alessandro se uită urât la ea, dar nu-i spune nimic și pleacă.
CITEȘTI
ȘEFUL MAFIEI
RomanceDacă un bărbat pare că nu e în stare să iubească,asta se datorează faptului că nu a întâlnim încă femeia care să-l schimbe. Așa a fost și Alessandro,el își dorea să se răzbune,dar și-a dat seama că începuse să se îndrăgostească,chiar dacă el spunea...