Răzbunarea

1.1K 40 0
                                    

Când intră în camera Giuliei, Alessandro o vede plângând și o întreabă de ce plânge.
-G: Îmi pui pistolul la cap și ai tupeul să mă întrebi ce am?
-A: Nu voiam să te sperii pe tine, voiam să-l sperii pe tatăl tău!
-G: Totuși, eu credeam că o să mă împuști acolo.
-A: Nu aș fi făcut niciodată asta, chiar dacă am aflat că tatăl meu a fost asasinat de tatăl tău!
-G: Nu mă așteptam de la tată să acționeze așa!
-A: Se pare că nu prea îl cunoști, mi-a luat tot ce aveam mai drag, acum trebuie să sufere și el.

Alessandro îi pune un prosop în gură Giuliei și îi pune iar pistolul la cap, se uită la ea și o convinge că nu i se va întâmpla nimic rău, apoi face un mic videoclip în care-l amenință pe Carlos că dacă nu vine în locul de care îi spune o va împușca pe fata lui.

Alessandro ajunge în locul de care i-a pus lui Carlos, acesta din urmă trage un glonț înspre Alessandro, dar nu-l nimerește și trage și el un glonț în piciorul lui Carlos, apoi îi spune că a făcut o mișcare greșită și când vrea să plece aude din spatele lui: "Am mai făcut o greșeală de care nu știi, mama ta a murit tot datorită mie, de asta tatăl tău a venit la mine, mare greșeală."

La auzul acestor vorbe, Alessandro se întoarce nervos către Carlos și vrea să-l împuște, dar oamenii lui îi spun că nu ar trebui să o facă acolo pentru că sunt camere video.

Alessandro ajunge acasă, urlă și sparge niște vaze, apoi o sună pe fosta lui iubită și îi spune că vrea să se întâlnească cu el.

Chiar dacă nu spune, Giulia este îndrăgostită de Alessandro de când au mers la petrecere împreună, ea aude conversația pe care Alessandro o are cu fosta lui iubită și se întreabă de ce e așa nervos și de ce se întâlnește cu aceea fată.

Seara târziu, Alessandro vine beat acasă și intră direct în camera Giuliei și îi spune că o să-l omoare pe Carlos pentru că numai el e de vină pentru suferința lui. Din cauza lui și-a pierdut mama pe care o iubea atât de mult. Giulia nu-și dă seama de ce Alessandro spune că mama lui a murit din cauza tatălui ei, dar nici nu-l întreabă. Alessandro e atât de beat încât adoarme în camera Giuliei, aceasta vrea să-l învelească, dar Alessandro o trage în pat și adorm împreună. Alessandro se trezește înaintea Giuliei și iese ușor din cameră.

Giulia se trezește și se gândește la ce a auzit cu o seară înainte: Oare tatăl meu a omorât-o pe mama lui? Nu, nu are cum, nu cred că e în stare să omoare o femeie! Dar dacă totuși a omorât-o? Dacă a lăsat un bărbat orfan de ambii săi părinți? Toate aceste gânduri îi răsună toată ziua în cap Giuliei.

Alessandro află de la un prieten de-al lui că piciorul lui Carlos a fost amputat și se bucură, gândindu-se că asta e nimica toată pe lângă ce au pățit părinții săi.

La câteva zile după, Alessandro o obligă pe Giulia să se căsătorească cu el știind că tatăl Giuliei va înnebuni la auzul acestei vești. După nuntă, acesta intră în camera Giuliei și o ia de gât spunându-i:
-A: Acum că ești a mea și că-mi porți numele, tatăl tău nu va mai avea nicio putere asupra ta!
-G: Urăsc faptul că am ajuns să fiu modul vostru de răzbunare!
-A: Să vezi răzbunare când va afla că v-a avea un nepoțel cu numele de familiei Belmondo!
-G: Să crezi tu că vei ajunge să te culci cu mine, m-ai obligat să fiu soția ta, dar ajunge!
-A: Nu te voi obliga să fii cu mine, o să te fac să-ți dorești tu singură asta!
-G: Numai visa, Alessandro, nu se va întâmpla niciodată asta!
-A: Nu mi-ai întâlnit încă latura aia de băiat care obține ce vrea, voi obține ce vreau fără să existe multă implicare din partea mea!
-G: Dacă crezi că mă voi îndrăgosti de tine, greșești!

Alessandro iese din camera Giuliei și îi trimite lui Carlos o poză cu certificatul de nuntă și îi spune: "De azi e Doamna Belmondo, domnule Rizzo!
Fix în ziua nunții lui cu Giulia se întâlnește la un hotel cu Noemi, fosta lui iubită!
Giulia află unde și cu cine este Alessandro și îi reproșează acestuia acest lucru
-G: Fix în ziua în care te căsătorești cu mine te duci și te culci cu Noemi aia?
-A: Ești deja geloasă, sau mi se pare mie?
-G: Nu am de ce să fiu geloasă, dar mi se pare o chestie de bun simț!
-A: Nu-ți mai băga nasul în treburile mele, nu te interesează pe tine cum și cu cine îmi petrec eu timpul!
-G: Având în vedere că de azi sunt soția ta, cred că ar trebui să mă intereseze!
-A: Ești ce?
-G: Soția ta, numai auzi bine?
-A: Mi-a plăcut prea mult cum sună, și am vrut să mai aud o dată, soția mea!
-G: Numai face jocuri din astea cu mine!
-A: Dar nu fac niciun joc, dar de unde știi tu de Noemi?
-G: Am și eu sursele mele, altă întrebare?
-A: Te las să te calmezi că văd că ești geloasă!
-G: NU SUNT GELOASĂ!
-A: Bine, bine cum zici tu!

La câteva zile după nuntă, Alessandro o obligă pe Giulia să meargă cu el la o întâlnire de afaceri pentru că toți ceilalți vin cu soțiile lor. Giulia își ia pe ea o rochie mulată cu spatele gol, dar Alessandro nu e de acord
-A: Ce e cu rochia asta pe tine, du-te și schimbă-te!
-G: Ori mă iei îmbrăcată așa, ori rămân acasă!
-A: Bine, mergi așa, dar vezi să nu te bagi cu vreun băiat în seamă pe acolo
-G: Ești cumva gelos?
-A: Chiar nu

Odată ajunși acolo, Giulia este recunoscută de un alt motociclist care participa la aceleași curse ca ea. Alessandro îi vede și se uită urât la Giulia, aceasta observă și își pune mâna pe brațul lui Francesco!

Ajunși acasă, Alessandro îi reproșează că toată lumea a văzut cum vorbea cu acel băiat și ei știau că ea e căsătorită cu el
-A: Îți dai seama ce idei își făceau oamenii ăia?
-G: Nu e ca și cum suntem soți pe bune!
-A: Nu suntem, dar ei nu știu asta!
-G: Am uitat că eu sunt doar răzbunarea ta asupra tatei, dar nu mai vreau să fiu!
-A: Ba o să fi, dacă nu vrei ca următorul glonț să-i ajungă în cap!
-G: L-ai împușcat pe tata?
-A: În picior, dar oricum merita pentru ce le-a făcut părinților mei!
-G: M-am săturat de tâmpeniile voastre, mai bine mă împușcai atunci în cap!
-A: Știi foarte bine că nu aș fi făcut niciodată asta!
-G: Nu am de unde să știu!
-A: Credeam că ți-ai dat seama ce fel de bărbat sunt!

ȘEFUL MAFIEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum