Öğretmen: Evet gençler ikinci seminerde takımlarınıza isim bulmanızı istiyoruz. 1 ders saati boyunca süreniz var.
...Ry: "Kadın ders saati süresi verdi biz hala kantin de tıkınıyoruz! Takımın adı ne olacak? "
R: "Ay bilmiyorum yaa. Sonra buluruz diye diye 10 dakika kalmış gerçekten. "
Derken Vexana'nın elinde 4 milkshake ile geldiğini gördü.V: "Alın bakalım, Espressolu milkshake."
D: "Ha? "
Ry: "Öyle bir milkshake mi vardı ya."
V: "Vardı ve hala var,az sonra içeceksin. "
R: "Aman tanrım tadı çok iyi! "
V: "Bende kuzenimle denemiştim. Muhteşem bir şey! "
D: "Tamam uzatmayın artık! Takımın ismi ne olacak? "
Ry: "Hmm 'Kazananlar' nasıl? "
V: "Çok saçma ve fazla iddalı~"
R: "Çok klasik hem de. "Bitiriciler' nasıl?
Ry: " Ben beğendim! " Dedi sevimli bir şekilde. Rhea'da gülümseyerek karşılık verdi.
D: "Ben pek beğenemedim ya. Çok zor aklıma bir şey gelmiyor. Daha mütevazi şeyler bulun. Diğer takımların bizim hakkımızda ön yargı oluşturabileceği şeydir takım ismi. "
V: "Ah~ aptal değiliz biz de anlıyoruz seni Darth ama gelmiyor aklımıza işte.
Ry: " Çöpçatanlar nasıl-"
D, R, V: " Saçmalama Ryan!?"
Nihayet beklenen anons gelmişti."Değerli öğrenciler süreniz sona ermiştir. Bahçeye gelip isminizi bahşetme zamanı! "
V: "Evet arkadaşlar işte şimdi sıçt-"
R: "Yaah deme öyle hadi gitmemiz lazım "
..."Evet gençler herkes takımlarının isimlerini bulduysa başlıyorum. Lütfen okuyacağım isimler gelip takınlarının isimlerini söylesinler.
Takım lideri olacak Beyinci 'Kailey Might", Tank 'Aamon Blight', Altın Ejder Büyücüsü 'Tinka Byers' ve Nişancı 'Zhask Pray'. "
Bahsedilen öğrenciler gelmiş ve yan yana dizilmişti. Grubun lideri olan Kailey Might'da yerini aldığında,K: "Merhaba herkese ben Kailey Might takımın lideriyim. Takımımızın adı da 'İstilacılar' "
V: "Bula bula bu ismini bulmuşlar cidden!" Diye kıkırdadı Vexana.
R: "Cidden İstilacılar nedir ya ."
D: "Siz gülün gülün bizimkinin ismi yok bile. "
"Gerçekten de iddalı bir isim çocuklar.
Evet sırada ki takımınızın lideri Beyin 'Darth Vacate', Savaşçı 'Ryan Swift', Ay Işığı Büyücüsü 'Vexana Relent' ve Nişancı 'Rhea Mona'. "D: "Herkese selam ben Darth Vacate! Eee takımımın ismi de..."
"Devam et Darth! Seni dinliyoruz. "
D: "Şey efend-"
Ry: " 'Çöpçatanlar'!!" Diye haykırdı.
R: "Ne!? "
V: "Ne dedin!? "
D: " E-Evet evet 'Çöpçatanlar' "
"A çok sıradışı bir takım ismi çocuklar! Pekala sırada ki takıma geçiyorum.
Takımın lideri beyin 'Carmilla Lovetion', Tank 'Rafaela Marcin', Savaşçı 'Mike Ryder' ve Kraliyet Büyücüsü 'Edith Chant'. "
C: "Selam ben Carmilla Lovetion! Bu takımın lideriyim. Takımımın ismi 'Zehirleyiciler'! Tanıştığıma memnun oldum! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armageddon
Teen Fiction" Darkangels'a hoşgeldiniz! Bu okula yalnızca 'Avcı' olmak isteyen 'Av'lar katılabilir. İçinizde av olmaya devam edip ölmeyi beklemek isteyen varsa şimdiden gidebilir. " ♛ℙ𝕣𝕠𝕝𝕠𝕘𝕦𝕖 𝔹𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕦̈𝕟𝕦̈ 𝕆𝕜𝕦𝕞𝕒𝕟ı𝕫 𝕋𝕒𝕧𝕤𝕚𝕪𝕖 𝔼𝕕𝕚𝕝�...