3|"Neler oluyor 'Darkangel's' "

55 12 34
                                    

Medya: Irıthel Unique-Mücevher Büyücüsü

Vexana arkadaşlarını donduran kişinin bir büyücü olduğunu anlaması uzun sürmedi. Okuldan birinin takım arkadaşlarına büyü yapması onu oldukça şaşırtmıştı. Dikkatle incelemeye başladı. Yüzünde Kalbi andıran sevimli bir sticker vardı. Büyücünün birinci bir sınıf bir büyücü olduğunu yaşından anlamıştı genç kız. Vexana 3. sınıf bir büyücüydü ve 20 yaşındaydı. 3. sınıflar genelde 20-21 yaşlarında oluyorlardı. 1. Sınıflar 16-17, 2. Sınıflar 18-19 ve son sınıflar da 22-23 yaşlarında oluyorlardı. Vexana samimş bir gülümseme takınarak,
V: "Canım biz evcilik yaşını geçeli çok oldu. Bence yaşıtların ile oynamalı-" Vexana'nın lafını küçük büyücünün kahkahaları kesmişti.
"Sana da merhaba Liliana! "
Vexana'nın başından kaynar sular dökülmüştü. Neye uğradığına şaşırmıştı genç kız.
V: "Ne!? Ne saçmalıyorsun sen?! "
"Aa~ benimle evcilik oynamayacak mısın Liliana? " Dedi ağlamaklı bir sesle.
Dalga mı geçiyordu bu kız.
Vexana artık onun yalnızca bir büyücü olduğunu düşünmüyordu. Hiçbir şey yapmadan kızın gözünün içine bakıyordu. Genç kızın gözünün altındaki ambleme takıldı gözü başta sevimli bir sticker sanmıştı oysaki ama muhtemelen bir iblis girmişti içine bu stickerımsı şey de bir nevi bir araçtı diye düşündü büyücü kız.

Arkadaşlarının teninin buz gibi olduğunu ve donduklarını hatırladı. Muhtemelen bir buz büyücüsüydü. Bu yüzden Darth ve Rhea her şeyi görüp duyabiliyor olmalıydı. "Tanrım bu veletle ne yapacağım! "
"Bir şey mi söyledin hm Liliana? "
Vexana göz devirdi. Sürekli Liliana deyip durması sinirlendiriyordu onu. Küçük büyücü kızın arkasında Ryan'ı gördü Vexana. Ryan da buradayım der gibi baktı genç kıza. İşte şimdi Vexana ne yapacağını biliyordu, kızı güçleriyle Ryan'ın önüne atacak ve hemen Rhea ve Darth'ı kurtaracaktı.
V: "Darth! Rhea! Amblem! "
"Hadi ama Liliana-"
V: " BANA LİLİANA DEMEYİ KES KÜÇÜK ŞEY! "
Vexana onu öyle itmişti ki, kızın feleği şaşmıştı. Bir çuval gibi Ryan'ın önüne yere yapıştı. Vexana yarattığı fırsattan yararlanıp 1. Sınıf büyüyü kolaylıkla bozdu. Rhea hemen okunu çıkarıp saldırı pozisyonunu aldı. Darth'da aman vermeden bir bıçak çıkardı. Beyin olmasına rağmen bir şavaşçı kadar çevikti.
O sırada Ryan elinin bir parçası haline getirdiği hançerleri ile küçüğü oyalıyordu. Şanslarına kantin ilk gün olduğundan boştu.
V: "Darth bunu kullan! "
Vexana asasını sihirli bir kılıç yapıp Darth'a attı.
V: "Sonra teşekkür edersin! " Diye de ekledi genç kız. Vexana'nın elinden bir şey gelmiyordu şuan.
D: "Alnında ki amblemi çıkarıp kırmamız lazım. Her şey onun yüzünden oluyor. "
Rhea: "Nasıl yapacağız!? "
D: "Vexana! Onu sihirinle etkisiz hale getir! "
Vexana kafasını onaylar biçimde salladıktan sonra küçük kızı uçurup hareket etmesini engelledi.
D: "Ryan kafasındakini al ve yok et. Hemen! "
Ryan zıplayıp taklalar atarak küçük büyücünün kafasındakini çıkardı yere atıp ayağı ile ezdi.
V: "Sonunda! "
Kızı yere bıraktı Vexana. Küçük kız baygın olduğundan yığılıverdi yere. Herkes derin derin nefeslendi. Daha sonra toplanıp küçük kızı revire götürdüler. Neyse ki pek yaralanmamıştı.
...
V: " Her şey yoluna girdiğine göre iyi akşamlar atkadaşlar. Sabah formamı alırım. Odama gidip uyuyacağım. "

R: "Tamam canım. "

Ry: "İyi geceler"

D: "Pekala gençler! Yarın ifadesini alırız onun. Şimdi hepimiz odalarımıza gidio dinlenelim. Daha sonra formaları alırız. Yarın uzun bir gün olacak. "
...

"Sevgili öğrenciler hepinize koca bir günaydın. Bugün sadece 4 sınıf olacak. Bugün eğitim görmeyeceksiniz. 1. Sınıf öğrenciler ilk kattaki sınıfta 2. Sınıflar 2.katta, 3. ve 4. Sınıf öğrencileri de 3. Katta ki sınıfta olacaklar. Bugünlük size planlar anlatılacak ve pazartesi planlar uygulanmaya başlayacak. Üniformasız öğrenci alınmayacaktır. İyi günler gelecekteki avcılarım! "

ArmageddonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin