◎MEDYA: Lilith Handy (Savaşçı)◎Rhea
Genç kız Odasına adımını atar atmaz kendini yatağa bırakmıştı. Biraz uzandıktan sonra merakla odayı incelemeye koyuldu. Oda oldukça geniş, aydınlık ve ferahtı. Kapıyı açar açmaz hemen yatak ve televizyon sizi sadelikle karşılıyordu. Hemen sağında da büyük iki pencere vardı.
Pencereye yönelip etrafı ve insanları incelemeye başlamıştı beyaz saçlı kız. Gözü bahçede ki kalabalığa kaymıştı.
Merkezde Ryan'ın heyecanla bir şeyler anlattığını ve buna diğer öğrencilerin ölesiyle güldüğünü gördü genç kız. O sırada Ryan halinden oldukça memnun gülen öğrencilere göz gezdirdi.Öğrenciler dikkat çekici bir şekilde güldüğünden etrafta insanların ilgisini çekiyordu "öğrencileri güldüren" Ryan. Daha sonra Ryan öğrencilere bakmayı kesip etrafta ki öğrencilerin onlara odaklanmış olduğunu görünce istediği tam da buymuş gibi sinsice sırıttığını farketti Rhea.
"Demek çevre yapmak istiyorsun ha Savaşçı Çocuk! "
...
Yaklaşık 2 saattir yatakta uzanıp televizyonda takılıyordu genç kız. Sıkılmıştı artık. Vexana'yı da alıp okulu gezmeyi karar verdi. Hem okulda neyin nerde olduğunu öğrenecek hem de Vexana'yı daha iyi tanıyacaktı. Kendini gözlem yaparak fikir çıkarma konusunda geliştirmişti. İnsanlara pek güvenmezdi Rhea. Bu iblislerde de insanların bir parmağı olduğu aşikardı. Bu yüzden de o aslında insanlara karşı gardını almıştı. Gardı da açıklarını bulmak onları tanımak gibi şeylerdi bu sayede de bir sonraki hamlelerini tahmin ederek alt ediyordu.
Tanrı bu gözlem yapma olayını yalnızca ona bağışlamamıştı, bu tüm insanlara bir mükafatdı belkide fakat Rhea bunu bir yeteneğe çevirmişti. En iyi şekilde kullanabilmek kendini geliştirmek için. Ve şimdi takım arkadaşlarını tanımak amacıyla kullanacaktı.
Beyaz saçlı kız hızlıca toparlandı ve Vexana'nın odasına doğru ilerledi. Koridor oldukça uzun ve gösterişliydi. Hükümete karşı bir okulun bu kadar kısa sürede dış görünüş açısından A sınıfı bir okulu nasıl yapabilmişti diye düşündü genç kız. Hayretle ve zevkle etrafa bakınıyordu. "Vexana Relent" yazan kapının önünde durdurdu kendini. Kapıyı çaldı ve yüksek sesle "Vexana~" Diye seslendi Rhea. Vexana'nın uyuduğunu düşünmüyordu. Çünkü en son gördüğünde büyücü kızın gözlerinde henüz uyku görememişti.
Biraz bekledikten sonra ses gelmediğini farkeden genç kız tekrar seslenecekti ki kapı açıldı. Ürkmüştü Rhea. Karşısında bornozlu bir Vexana görmeyi beklemiyor olacaktı ki şaşkın gözlerle bakakalmıştı.R: "Aah~ üzgünüm Vexana duşta olduğunu düşünemedim. "
V: "Sorun değil. N'oldu?."
R: "Hiç. Sıkıldım da biraz okulu turlamaya ne dersin?"
V: "İyi olur. Üstümü giyineyim çıkarız. Gel içeri."
Başını sallayıp içeri girdi beyaz saçlı kız. Odada ki yatağa oturup giyinmek için banyoya giden arkadaşını beklemeye başladı. Biraz sonra siyah saçlı kız banyosundan çıkmıştı.
Rhea, "Nihayet giyindin" diyerek arkadaşını iyice süzdü ve ardından dudağını kıvırıp yüzünde beğendiğini gösteren bir mimik sergileyerek "zevkin güzelmiş" diye de ekledi.
Yüzünde gülümsemeyle konuştu Vexana, "Teşekkürler Rhea. Çıkalım artık."
R: "Hay hay! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armageddon
Novela Juvenil" Darkangels'a hoşgeldiniz! Bu okula yalnızca 'Avcı' olmak isteyen 'Av'lar katılabilir. İçinizde av olmaya devam edip ölmeyi beklemek isteyen varsa şimdiden gidebilir. " ♛ℙ𝕣𝕠𝕝𝕠𝕘𝕦𝕖 𝔹𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕦̈𝕟𝕦̈ 𝕆𝕜𝕦𝕞𝕒𝕟ı𝕫 𝕋𝕒𝕧𝕤𝕚𝕪𝕖 𝔼𝕕𝕚𝕝�...